Tw-radio/Ventrilo

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tja.

Det var ett tag sen jag spela så jag börja undra vad som har hänt med dessa två viktiga bitar av spelet.
 

DeletedUser

Guest
Det är många som har diskuterat och undrat över vart TW-Radio egentligen har tagit vägen.

Projektet har legat på is, och vid tillfället som jag/vi ser just nu så håller vi på att diskutera om TW-Radios framtid.

Vi hoppas kunna komma med en update av det ganska så snart.

Vad gäller ventrilo så finns den kvar, men det är sällan jag ser någon där längre.

För er som saknar TW-Radio kan ju gärna fylla i den här tråden vad det är ni saknar och vad vi isåfall (när vi diskuterar nu) vad som skulle kunna göra radion ännu bättre, vid en ev. comeback.

Jag vet att vi har fått många trogna lyssnare under det gågna året och även fast jag inte är en del av teamet längre så kommer jag ändå (om TW-Radio kommer tillbaka) troligtvis dyka upp i radiorutan igen.
 

DeletedUser

Guest
Jag saknar tw radion^^ Det roligaste var när ni hade sändning när det öppnade en ny värld :D
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag saknar Gaffels ljuva stämma, Gugges musik och Conzecs nätter <3.
 

DeletedUser

Guest
Lol Phamlol.

Nåväl.

Det kommer att komma ut information om det kommer att hända något.
 

DeletedUser

Guest
jag lämnade för ett rätt bra tag sen men det jag saknar är att vi hade så sköna djs men om vi kunde ha lite frågesporter, kanske anamma lite gammla radio koncept iform av olika tävlingar, kanske ha lite debatter, ha gäst djs då en del olika spelare får testa på hur det är, men speciellt försöka ha en dj om dan/kvällen.

Edit: bör kanske flyttas till förslag.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tw radio... ja saknar de, speciellt speedkvällarna o nya världar som starta
 

DeletedUser

Guest
Pulvergänget var en av dem programpunkter som kom in i den senare delen av TW-Radio.

Oförglönligt givetvis.

Nino "Mensslickarn"
 

DeletedUser

Guest
jag lämnade för ett rätt bra tag sen men det jag saknar är att vi hade så sköna djs men om vi kunde ha lite frågesporter, kanske anamma lite gammla radio koncept iform av olika tävlingar, kanske ha lite debatter, ha gäst djs då en del olika spelare får testa på hur det är, men speciellt försöka ha en dj om dan/kvällen.

Edit: bör kanske flyttas till förslag.

Jaa vore kul om man kunde ringa in typ gratis till radion och svara på frågor o skit och sedan få ett pris på kanske 1 års pk :)
Samt att dom läser upp krigsförklaringar vore kul och skulle finnas "programm" så att säga,typ sådana hära flummiga program som man sitter o garvar åt :p
 

DeletedUser

Guest
Pulvergänget var en av dem programpunkter som kom in i den senare delen av TW-Radio.

Oförglönligt givetvis.

Nino "Mensslickarn"

Fan vad jag saknar Pulvergänget... Minns den kvällen som Nino tog steget ur garderoben som "Mensslickarn"... Helt oförglömligt :D

Eller när man skickade in urdumma hälsningar :eek:

Även Robert(?) aka Microsoft Sam :D Skönare röst får man fan leta i åratal efter...

Tillbax med twradion!
Till och med jag kan ställa upp som DJ någon gång! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha!

Jao. Vi får se som sagt hur det kommer att bli av med TW-Radio. Jag lovar att jag/gaffel kommer med information om hur det blir.
 

DeletedUser

Guest
Går lite sådär små rykten om att TW-Radio kommer tillbaka imorgon.
 

DeletedUser

Guest
Inte vad jag har hört. Men vad jag vet så kan även dessa rykten vara falska.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp