TW.net's hemlighet vapen!

KingValkyrik

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja folken den er sann , vi har blitt här bara utom for en time siden , utom vi redan har konstruerat en onda och galning planera till störta.se! Ja rädsla oss! För vi har Zord!
 

DeletedUser

Guest
Ja folk det är sant, vi kom hit för en tid sedan, och vi har redan tänkt ut (konstruerat) en ond och galen plan att störta .se. Ja räds oss! För vi har Zord!

Vem fan är Zord? Antar att det är någon nörd från .net...
 

DeletedUser

Guest
Ja folk det är sant, vi kom hit för en tid sedan, och vi har redan tänkt ut (konstruerat) en ond och galen plan att störta .se. Ja räds oss! För vi har Zord!

Vem fan är Zord? Antar att det är någon nörd från .net...

Jag förstår inte :eek: :confused:

:D
 
Senast redigerad av en moderator:

KingValkyrik

New Member
Reaktionspoäng
0
JAG verkligen mangla begreppen vad du sa , JAG tänka den har något till gör med , varför skulle du bry sig om oss? Brunn helt enkelt , 1) Var spammers , 2) Var. Brunn yah så pass söt mycket täcken den. engelsk mynt

I really have no idea what you said, I think it has something to do with, why should you care about us? Well quite simply, 1) Were spammers, 2) Were... Well yah that pretty much covers it. :p
 

DeletedUser

Guest
Pleeeeeease get a better translator.
"Brunn" is a well you gets water from. Well - Nåväl/Nåja/Iallafall/Gärna, aso.

I can recomend this for you.
http://lexin.nada.kth.se/swe-eng.html

And my first contribution was that you posted, only in correkt swedish. ;)

You were allmost right, why should we care if you have played at .net? You can't bring your armies now can you? :p
 

KingValkyrik

New Member
Reaktionspoäng
0
Pleeeeeease get a better translator.
"Brunn" is a well you gets water from. Well - Nåväl/Nåja/Iallafall/Gärna, aso.

I can recomend this for you.
http://lexin.nada.kth.se/swe-eng.html

And my first contribution was that you posted, only in correkt swedish. ;)

You were allmost right, why should we care if you have played at .net? You can't bring your armies now can you? :p

bra tacka du, aber...
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp