TUS vs BFH

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
SÅ kunde inte TUS hålla fingrarna borta i mer än skyddstiden och några timmar. En hyperaktiv nattmänniska skickade attacker på mig och har sedan fortsatt trots varningar om krig. dessa hörsammades inte ens av deras diplomat, som dock inte har mod nog att förklara krig mot oss utan bara ser till att attackera utvalda i stammen här och var. Då TUS inte kan förklara krig gör vi det och ska skapa oss ett par fina farmer runt om i Världen.
 
Senast redigerad av en moderator:

Beyond the Grave

New Member
Reaktionspoäng
0
Krig så här tidigt? Lite onödigt kanske? Varför inte bara slå tillbaka och farma dem? Knappast värt att kalla något för krig än...

Dessutom, borde inte stamm-ledaren läsa sina mail? >_>
 

DeletedUser

Guest
Krig så här tidigt? Lite onödigt kanske? Varför inte bara slå tillbaka och farma dem? Knappast värt att kalla något för krig än...

Dessutom, borde inte stamm-ledaren läsa sina mail? >_>

Han har läst och sagt att attackerna kommer fortgå. dessutom är kriget enbart för att skaffa dem som farmer.
 

DeletedUser

Guest
Alla vill visst vara med och slå oss i denna värld när de inte kan slå oss i ettan. Men en ni borde titta lite på är gott och blandatstammen Bad Company som gör anspråk på att regera denna värld. Bad Co som deras tag är består av folk ifrån diverse stammar från Värld 1 som tex BFH, Milka! och TDF. där har ni en gott och blandatpåse. Gissa själva vilka som är gott och vilka som är blandat.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Alla vill visst vara med och slå oss i denna värld när de inte kan slå oss i ettan. Men en ni borde titta lite på är gott och blandatstammen Bad Company som gör anspråk på att regera denna värld. Bad Co som deras tag är består av folk ifrån diverse stammar från Värld 1 som tex BFH, Milka! och TDF. där har ni en gott och blandatpåse. Gissa själva vilka som är gott och vilka som är blandat.

jo, Lufsen tror du att ni grejar dom??? det är en hel del fler medlemmar där...och en del är bra...speciellt som de har varit hos er...:confused:
 

DeletedUser

Guest
jag vill få bort Tus så jävla irriterande dem är asså.
vem fan tror dem är anfaller vem som hälst och dem tror att dem äger nordväst........
 

DeletedUser

Guest
Nja, att vi påstår att vi ska regera världen är väl lite å ta i men vår tribe har definitivt ett par schyssta gubbar. Och jag hoppas få ha kul med dem ett långt tag och nobla många. :)
Självklart önskar jag även BFH lycka till. Ni fick min respekt i V1, så gör mig inte besviken i V2.
 

DeletedUser

Guest
Det kan ju egentligen inte kallas ett krig för då skulle det behövas nobles så man kan döda nån, men man får ju iallafall fler byar runtomkring som man kan välja att göra till farm och detta var ett givet drag då medlemmar ur deras stam har attackerat oss ett flertal gånger.
 

Beyond the Grave

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag har alltid trott att fiender var de som ska noblas, alla andra är farmer :p

Eller snarare, alla utom allierade ska noblas, och förr eller senare kommer allierade bli såna man ska nobla också :icon_rolleyes:

/me är irriterad att det inte är samma smileys här som i tw.net forumet
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
mmmm
jag orkar nite farma någon längre så dem andra har ett stort försprång + att jag inte är inne så mycket i v2 :(
ändå så har jag 400 poäng :D
 

DeletedUser

Guest
mmmm
jag orkar nite farma någon längre så dem andra har ett stort försprång + att jag inte är inne så mycket i v2
ändå så har jag 400 poäng :D

Jag pallar typ inte heller spela där... Har inte äns nått 300 poäng.:eek:
Jag startade också 32 först av alla:eek:
Jag forstätter spela endast för att min stam behöver mig. Men vi får se. Jag gillar inte sånna här nybörjarbyggnader:(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp