Turtels familjen blir mindre.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu har vi blivit mindre familj.
Familjen Turtels består endast av TMNT och TMHT.

Då TMWT blev utsparkade pga att de ej höll mottet.
Ingen koll på stammen hade de, vi hade tänkt sparka dom för ett väldigt bra tag sen.
Men sen har vi försökt ge de en chans men utan reslutat.
Så det blev att familjen blev mindre.
Mindre men bättre, familjen turtels ska uppåt nu igen.
Vi har gått neråt lite, pga av olika saker.
Men know we are back :)


Det va allt ifrån mig.

/ OoWiie Ledare och Diplomati för TMNT
 

DeletedUser

Guest
jaa ni är väldigt fredliga och gjorde absolut inget motsånd när jag adlade en by på 6 k poäng utav er =)
 

DeletedUser

Guest
Skriv ett PM till mig på v6 så kan jag ge dig lite mer byar om du vill ha :)
 

DeletedUser

Guest
You Can´t be serious :O

Jag lovar och svär att jag inte ska sno fler byar men jag kontaktar gärna dig ifall du har gratisbyar att ge bort ;)
 

DeletedUser

Guest
Sno va lite väl att ta i, men gratisbyar.
Japp, det har du precis fått:)
 

DeletedUser

Guest
Och nu har familjen blivit ännu mindre? Vilken förnedring att få sin akademi stulen av en annan stam :p
 

DeletedUser

Guest
Då jag är lat och inte orkar kolla runt

Vad har hänt med akademin då? Och vad har hänt med huvudstammen?
 

DeletedUser

Guest
Ni saknar helt Ära min vänner. Ni kan säga vad ni vill till mig, men jag hör inte vad ni säger. Och OoWiie din makt är obefintlig.
 

DeletedUser

Guest
Ni saknar helt Ära min vänner. Ni kan säga vad ni vill till mig, men jag hör inte vad ni säger. Och OoWiie din makt är obefintlig.

en stilla undran bara . utan att ta ställning till ngt . men om du redan bestämt dig för vad du tkr utan att lyssna ., kallar du då dig själv förståndig ?

dessutom , om du inte lyssnar . hur vet du då att Oowiie int ehar ngn makt ? för att kunna säga ngt sånt och ha rätt i det måste du ha gjort en hel del research , på många olika håll . MEN utan att lyssna . hur får du ihop det ?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp