TU förklarar krig emot GSN och VPH

  • Trådstartare AlternativeGirl
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tog en by ;)


Men man förklarar krig för att det ska vara mer på allvar, för att det ska vara på lika villkor.
Om man plockar nån by då och då av nån i stam X betyder det inte att det är krig, men om man bestämmer sig för att att antigen finns stam Y kvar eller vi, det ska adlas till sista by, då förklarar man krig.
Inte svårt att fatta direkt..

VPH och TU hade kontakter med varandra, men kom inte fram till något. TU valde då att förklara krig mot VPH för att visa att det inte finns något antigen eller, man kan inte vela i all evighet.
VPH vaknade då till och diskussioner kunde inledas där både VPH och TU var mer igång.

En merg var vad diskussionerna ledde till, och TU och VPH kunde samtidigt se vilka som visar framfötter i krig och vilka som inte gjorde det, och därför fick lämnas utanför mergen.
Svar nog på era frågor?

så ni skrämde en stam till att merga er? låter som om ni kommer få lojala medlemmar...


Jo cpäpplet har rätt :)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha så snyggt att ni Hotmergar med en flyktingstam.. Dem kommer vara lojala er när de smäller. jag lovar
 

DeletedUser

Guest
Haha så snyggt att ni Hotmergar med en flyktingstam.. Dem kommer vara lojala er när de smäller. jag lovar

Vi har de spelare vi vill ha, och vi litar på att det går bra.
Vad jag vet har det redan sagt pang, och flera spelare har stuckit. Inte oss emot, ingen av dom vi ville ha kvar ändåså.

Bara för att VPH har tagit in flyktingar från krig förut, så betyder inte det att de enbart är dåliga spelare där.
Nu finns det inget VPH längre, utan nu finns RIM, och det är ingen flyktinganläggning.

Men du, inte ska vi tjafsa om det här.
Vi är ju som sagt en rå oordnad massa, och thats it. Vi tror på oss själva iaf.

Kanske dags att låsa denna tråden?
Nog för att kriget mot GSN inte är slut, men kriget mot VPH är det och TU existerar inte mer.
Vidare diskussioner om hur det går nu kanske kan tas i tråden där vi hoppar in i kriget mot TKOTRT? ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp