TU förklarar krig emot GSN och VPH

  • Trådstartare AlternativeGirl
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
TU II och TU III förklarar härmed krig emot både GSN och VPH.

GNS har tidigare fungerat som en fin stam att plocka byar utav, men de ställde krav på antigen krig eller IAP, och då valde vi att fortsätta plocka deras byar med glädje.

VPH har det tidigare varit diskussioner med om allians/diplomati men det har gått allt för långsamt och de har inte svarat på våra frågor eller krav. När de då valde att attackera en av våra medlemmar samt vi upptäckte att deras byar låg bra till att ta förklarade vi så även krig emot dom.

TU II och TU III går alltså ut från våran sida, och hoppas att detta krig blir ett trevligt krig utan smutskastning.

//AlternativeGirl, huvuddiplomat för TU
 

DeletedUser

Guest
Inget krig, bara slakt:)

Men önskar er fortfarande en god krigs lycka:)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om inte TU hade förklarat krig hade förmodligen MR, TKOTRT eller LaD gjort det. Alla flyktingar samlas där :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, KRIG o KRIG kanske man inte kan kalla det! VPH har inte vaknat en! vafan skickade en massa attacker o vad händer? inte ett piss ^^ men det är bra gör mej :D adla adla adla o mer adla! Gsn... har inga nära mej så VPH är mitt sätt o visa hur man attackerar!

LÄR DEJ DÖDA LÄR DEJ SLÅ LÄR DEJ SLAKTA VPH :D Sådeså!
 

DeletedUser

Guest
inte jag heller kan inte säga mer än att det är Mysigt
 

DeletedUser

Guest
TU förklarar Krig med VPH .

en vecka senare merdge ?:S


nu blir jag helt snurrig :S
 

DeletedUser

Guest
Ser nästan ut som en sanbbspolad version av MR vs UT kriget, hoppas dock på ett bättre resultat denna gång ;)
 

DeletedUser

Guest
är det bara jag som inte sovigt mer än 5h dem senaste 5dagarna eller är det lite snurrigt i denna tråd fattar ingenting:confused::confused:



De e snurrigt som FAN .


Tu förklarar VPH krig .


i VPH finns MASSOR av gamla GOTH flyktingar som inte vi har fått utlämnade och vill ta kål på , Ge oss ^_^


Sen kommer en förbannad mergde mellan VPH och TU som jag inte hinnar nån bra förklaring på .:S


JA , de e snurrigt ( dock har inte jag helelr sovit så mkt senaste dagarna :rolleyes: )
 

DeletedUser

Guest
dem sa inte vad för krig dem förklarade;)

just nu tror jag på kuddkrig,
vilket låter rätt mysigt.
 

DeletedUser

Guest
Fast vissa slog så hårt med kuddarna att vi bestämde oss för att kramas istället :D
 

James Carter

Member
Reaktionspoäng
0
De e snurrigt som FAN .


Tu förklarar VPH krig .


i VPH finns MASSOR av gamla GOTH flyktingar som inte vi har fått utlämnade och vill ta kål på , Ge oss ^_^


Sen kommer en förbannad mergde mellan VPH och TU som jag inte hinnar nån bra förklaring på .:S


JA , de e snurrigt ( dock har inte jag helelr sovit så mkt senaste dagarna :rolleyes: )

haha gött tack nu hänger jag med igen :)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Merge e ju okej men de e lite tragiskt att ni tror de kommer gynna er att ha 5 st skitstammar.

Varför så många?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp