Trinri vs. SVKAOS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TRINRI INRITR SoINRI
Players:

Side 2:
Tribes: SVKAOS
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 94
Sida 2: 12
Skillnad: 82

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 59
Sida 2: 10
Skillnad: 49

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 781,178
Sida 2: 90,914
Skillnad: 690,264

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 500,114
Sida 2: 75,574
Skillnad: 424,540

image.php


Dåligt för oss i SVKAOS men spelar inte så stor roll. blir man adlad så är de bara börja om.
 

DeletedUser

Guest
Hehe men trinri ska ju inte få slippa se mitt namn på V5 karta så :D.

Måste ju kännas nånting för dom då dom inte får oss att lägga av med spelet :D
 

DeletedUser

Guest
Vafan är det för skitsnack du håller på med?
Det trodde jag verkligen inte om dig.
Ställ dig frågan, varför skulle vi "backstabba" er när vi planerade krig mot [rs]?
Och varför skulle vi backstabba er över huvud taget?
Tycker att du ska fundera över vad du själv har för källor, och hur säkra de är.
Ingen av de i vår stam som tydligen varit med och planerat detta är på något sätt med i ledningen, och isengrim är inte ens med i stammen, skulle inte det betyda att macrol är med på detta också?

Du och jag har som du vet skickat PM med varandra och jag skapade diplomatiska förbindelser med er för att skydda de utspridda medlemmarna från er i vårt område. Och för att skaffa lite bra kontakter som vi båda hade kunnat använda. Men nej, du tror att vi backstabbar er, om det hade varit fallet så hade det inte sett ut som det gör, var så säker.
Du har frågat mig ett flertal gånger om vi har tänkt backstabba er, och jag har varit helt ärlig och sagt som det var och velat få reda på vem som sagt vad och kanske göra lite skillnad, för att om möjligt kunna skydda er.

Jag ber dig nu med vänlig ton att dra ut i skogen och stoppa upp ett träd i analen. Våra förbindelser är slut.

Hadegött Haiii

Om det nu inte var sant så borde inte ni bryr er så mkt. Lr hur?

Dessutom så borde kolla upp en spelare hos er som har bra samröre med svkaos. Har rätt mkt bevis på vad han pratat om mig och min stam.

Så du borde nog se till att kolla upp dina medlemmar lite mer...
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Med tanke på storleksskillnaden tycker jag det är strongt gjort av oss att inte ha loosat fler byar, kan vara så att ni inte är så bra som alla trodde ;)
 

DeletedUser

Guest
kanske det. men ni har ju ialla fall 10 pers som jag vet vilka dom är från andra världar osv har alltid vettat att ni kan spela :) men ja det är starkt gjort att inte ha förlorat mer än ni har gjort faktiskt.
 

DeletedUser

Guest
Ni borde se till att göra motstånd och inte sitta på forumet hela tiden ;)

Man tar ju gratisbyar av er...Trodde att ni skulle vara bättre än såhär :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lägger in ny stat


Side 1:
Tribes: TRINRI INRITR
Players:

Side 2:
Tribes: SVKAOS
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 1
Skillnad: 22

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 182,712
Sida 2: 5,508
Skillnad: 177,204

image.php
 

DeletedUser

Guest
Men om man kollar så här då.
200 spelare + eller vad ni är i alla familjer mot 30 spelare som vi är.
vilket några inte är aktiva.

Skulle ha vart intressant att sett vart utgången om de bara hade vart 1 stam vi slogs mot. men nu är de 4 stamar totalt. på ca 60 miljoner. vilket vi var på 6 miljoner vi då de började.

Så man kan ju fundera om hur skrytsamnt de är för er i TRINRI familjen samnt den andra stamen.

Så se över de hela wonder och kör rent spel istället.
Hade ni bara vart moderstamen hade ni inte klarat de skulle jag slå vad om.
Men ni är för fega och måste ta in all hjälp ni kan :D.

Måste säga att de är dålig reklam för er wonder.
Skulle vilja se er kriga mot en likvärdig stam som eran nån gång. som ni skickar krigsförklaring mot. men de lär man ju inte få se från wonders ögon iallafall då han är för feg att kriga mot stora stamar.


Samnt du glömde SOINRI som kommer med lite anfall på oss också.
Ska dom inte vara i eran stats
 
Senast redigerad av en moderator:

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har koll på vad mina medledare håller på med.
Och det är inte snack om någon backstabbning från vår sida.
Det är ett sätt att få ut information om vad som kan komma att hända i fördel för oss och naturligtvis de stammar vi har diplomatiska kopplingar med.
De vet om att jag har haft många konversationer med dig, och att vår kommunikation varit bra, tills nu, de vet att jag har fått anklagelser från dig vid tidigare skeden om en sådan här händelse. Jag gör mycket för att skydda mina vänner, min medledare fick tag i en gnutta information innan mig. Och bara för det är vi med i deras planer. Jag trodde du skulle se längre än så, och kunna uppfatta att jag genom mina meddelanden till dig försökte hjälpa dig.
Slutsnackat här i forumet om detta, vi fortsätter via PM.
 

DeletedUser

Guest
Men om man kollar så här då.
200 spelare + eller vad ni är i alla familjer mot 30 spelare som vi är.
vilket några inte är aktiva.

Skulle ha vart intressant att sett vart utgången om de bara hade vart 1 stam vi slogs mot. men nu är de 4 stamar totalt. på ca 60 miljoner. vilket vi var på 6 miljoner vi då de började.

Så man kan ju fundera om hur skrytsamnt de är för er i TRINRI familjen samnt den andra stamen.

Så se över de hela wonder och kör rent spel istället.
Hade ni bara vart moderstamen hade ni inte klarat de skulle jag slå vad om.
Men ni är för fega och måste ta in all hjälp ni kan :D.

Måste säga att de är ålig reklam för er wonder.
Skulle vilja se er kriga mot en likvärdig stam som eran nån gång. som ni skickar krigsförklaring mot. men de lär man ju inte få se från wonders ögon iallafall då han är för feg att kriga mot stora stamar.


Samnt du glömde SOINRI som kommer med lite anfall på oss också.
Ska dom inte vara i eran stats

jainus nu borde inte vara så kaxig. Och SoINRI är inte nån systerstam till oss...Är du inte påläst?

Sluta upp med pajkastning!

Och vi hade klarat er själva utan SB..
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Och SoINRI är inte nån systerstam till oss...Är du inte påläst?

Nu får du själv läsa på lite:
Välkommen till Sisters of INRI

SoINRI är en systerstam till TRINRI
och väskapsstam till INRITR .

Om du nu inte ska ha dom med får du se till att dom ändrar i sin profil ;)

Jainus sa:
Skulle vilja se er kriga mot en likvärdig stam som eran nån gång.
Det är det dom gör :D alla andra stammar som e likvärdiga i poäng hade kört över dom direkt
 

DeletedUser

Guest
inget vi kan ta på oss jainus vi delar inte forum med dom.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vänta här nu...TRINRI har ett stam som lever på deras namn...men har inte stake nog att göra slut på dem?:D

Eller förstod jag allt fel:confused:
 

Dounut

Member
Reaktionspoäng
0
Men om man kollar så här då.
200 spelare + eller vad ni är i alla familjer mot 30 spelare som vi är.
vilket några inte är aktiva.

Skulle ha vart intressant att sett vart utgången om de bara hade vart 1 stam vi slogs mot. men nu är de 4 stamar totalt. på ca 60 miljoner. vilket vi var på 6 miljoner vi då de började.

Så man kan ju fundera om hur skrytsamnt de är för er i TRINRI familjen samnt den andra stamen.

Så se över de hela wonder och kör rent spel istället.
Hade ni bara vart moderstamen hade ni inte klarat de skulle jag slå vad om.
Men ni är för fega och måste ta in all hjälp ni kan :D.

Måste säga att de är dålig reklam för er wonder.
Skulle vilja se er kriga mot en likvärdig stam som eran nån gång. som ni skickar krigsförklaring mot. men de lär man ju inte få se från wonders ögon iallafall då han är för feg att kriga mot stora stamar.


Samnt du glömde SOINRI som kommer med lite anfall på oss också.
Ska dom inte vara i eran stats

Klart att vi känner behovet att skryta efter att ha plockat ner stora mäktiga (framför allt skillade) Svkaos ... Det är ju en sån otroligt stor bedrift...
Ifall du inte förstod det Janius så var jag precis ironisk - tro inte att nån av oss kommer gå och skryta efter att ha adlat bort er... Som sagt - Det är verkligen ingen stor bedrift..

Ooo , ja ... Vi har verkligen bönat och bett om hjälp hos våra vänner... Vi förstod att vi skulle vara chanslösa emot er one on one...

Dålig reklem? Om nåt så är det dålig reklam att hålla på som du gör - Det enda du gör är att komma med en jävla massa bortförklaringar och klagomål..

Slår vad om att du vill ha Soinri med på statsen för att ni har riktat er in på dom för att få just bättre stats...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp