Trinity

DeletedUser

Guest
nä men se ännu är inte detta sanningen har för mig att equites inte alls var med i ledningen när vi började prata om det där men rätta mig om jag har fel anna trodde det var jag som var ledare för loe :eek:
 

DeletedUser

Guest
För varför gjordes en så stor sammanslagning i första hand ?
Inte var det för att dessa stammar kände varandra jätteväl och hade samarbetat länge. Nä, TRE skapades baserat på rädsla att bli utadlad.

Fel!!! Jo, faktiskt var det så att vi kände varann väldigt väl! Sammanslagningen initierades av [SWE]'s dåvarande stamledare PMLT, WFH's stamledare Trogg och LoE's båda stamledare Equites och jag själv, AnnaLj, ett bra tag innan den faktiskt genomfördes. PMLT och jag kände och känner ännu varann genom att vi i ett halvår satt i ledningen i GP tillsammans, en liten stam som utplånades av TQON och LoE bl.a. Känner honom även IRL!

Equites var ju med och bildade WFH tillsammans med Trogg, och innan dess bildade de visst en annan stam tillsammans, så att de känner varann är ett välkänt faktum!

När planerna började ta form låg ingen av de 5 anslutna stammarna, [SWE], WFH, HT, TLS eller LoE i krig! Först ett par dagar innan sammanslagningen genomfördes skickade [rs] sin krigsförklaring till [SWE]. ThuSki, stamledare i RAV, hade då givit sitt ord på att HT's medlemmar inte klassats som flyktingar, ett ord som han valde att bryta lika lätt som andra byter underkläder!
 

DeletedUser

Guest
nä men se ännu är inte detta sanningen har för mig att equites inte alls var med i ledningen när vi började prata om det där men rätta mig om jag har fel anna trodde det var jag som var ledare för loe :eek:

Jo, det var du! Men det var Equites som ville ha med WFH i sammanslagningen, och som styrde upp den delen av aktionen! Han var också högste ledaren i stammen som både du och jag var underställda!
 

DeletedUser

Guest
ht låg i krig mot rav och de var inte ens med på planerna från början då var det ju bara östra loe wfh och swe men några drog ju in så många de kunde för att rädda sig själva
 
Reaktionspoäng
0
ht låg i krig mot rav och de var inte ens med på planerna från början då var det ju bara östra loe wfh och swe men några drog ju in så många de kunde för att rädda sig själva

FEL HT låg inte i krig mott RAV det har thuski ledaren i RAVs egna ord det berättade han sjäv här i det stora forummet att det inte fanns någon kriksförklaring !!
Hur kan man då ligga i krig ????
Sen har jag en bra fråga till men den e kanske svår !!
Hur kan man då vara flykting ???
Ni säger emott er själva !!!!!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Fel!!! Jo, faktiskt var det så att vi kände varann väldigt väl! Sammanslagningen initierades av [SWE]'s dåvarande stamledare PMLT, WFH's stamledare Trogg och LoE's båda stamledare Equites och jag själv, AnnaLj, ett bra tag innan den faktiskt genomfördes. PMLT och jag kände och känner ännu varann genom att vi i ett halvår satt i ledningen i GP tillsammans, en liten stam som utplånades av TQON och LoE bl.a. Känner honom även IRL!

Equites var ju med och bildade WFH tillsammans med Trogg, och innan dess bildade de visst en annan stam tillsammans, så att de känner varann är ett välkänt faktum!

När planerna började ta form låg ingen av de 5 anslutna stammarna, [SWE], WFH, HT, TLS eller LoE i krig! Först ett par dagar innan sammanslagningen genomfördes skickade [rs] sin krigsförklaring till [SWE]. ThuSki, stamledare i RAV, hade då givit sitt ord på att HT's medlemmar inte klassats som flyktingar, ett ord som han valde att bryta lika lätt som andra byter underkläder!

Fabla vidare, jag tror inte ett ord på det där.
 

DeletedUser

Guest
ingen har förnekat något

för vad finns det att förneka?

TRE bildades, hur det blidades spelar mindre roll

och inte ens ni kan förneka att TRE är fail på jävligt hög nivå
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag tror att du gör klokast att hålla dig utanför denna diskussion då du väl är den störste flyktingen själv i v. 5!


jag är alltså den största flyktingen på v5 då kan man fråga sig vad jag flydde från då loe var i fred när jag lämnade sedan anföll ni konstant aros i ett par månader utan att komma någon vart sedan när det kriget slutade när ni hamnade i krig mot sow gick aros dit.
 

DeletedUser

Guest
ingen har förnekat något

för vad finns det att förneka?

TRE bildades, hur det blidades spelar mindre roll

och inte ens ni kan förneka att TRE är fail på jävligt hög nivå



det var ju skapandet som ledde till att aros bildades då vi inte ville vara med och försöka rädda swe genom att slå samman stammar över hela kartan.

så jixard jag håller med dig
 

DeletedUser

Guest
jag är alltså den största flyktingen på v5 då kan man fråga sig vad jag flydde från då loe var i fred när jag lämnade sedan anföll ni konstant aros i ett par månader utan att komma någon vart sedan när det kriget slutade när ni hamnade i krig mot sow gick aros dit.

Jaja, du vet ju själv omständigheterna kring ditt avhopp från LoE! Det är ju precis vad varje stam behöver; en ledare som drar mitt i natten och tar med sig vad han kommer åt! Vad man sen kallar det är ju mindre avgörande!
 

DeletedUser

Guest
Jaja, du vet ju själv omständigheterna kring ditt avhopp från LoE! Det är ju precis vad varje stam behöver; en ledare som drar mitt i natten och tar med sig vad han kommer åt! Vad man sen kallar det är ju mindre avgörande!

haha haha ja du kanske för att du fick in alla på tre vägen vad skulle jag då göra vi låg på andra sidan kartan och skulle gå med i denna sammanslagning.

det var inget vi ville så vi gick vidare
 

DeletedUser

Guest
haha haha ja du kanske för att du fick in alla på tre vägen vad skulle jag då göra vi låg på andra sidan kartan och skulle gå med i denna sammanslagning.

det var inget vi ville så vi gick vidare

Jag? Equites bad mig titta på en sammanslagning med andra stammar, enda villkoret var att WFH var en av de övriga stammarna! Och om du inte ville det kunde du ju ha sagt det! Men till mig sa du inget annat än att du var helt med på idén! Inte till nån annan i ledningen heller för den delen! Faktum är att när du klev in i förhandlingarna så gick du med på saker som jag satt stopp för i avvaktan på din åsikt om projektet! Fick t.o.m. de övriga förhandlande parterna att ta bort ett gemensamt forum som inrättades lite för fort, för jag ville ha ditt ok på det först! Men du gick med på det direkt, tog till och med bort befogenheten för en del ur Rådet för att gå de andra till mötes!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp