Tribal Wars SE fyller 6 år!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kära spelare.

Tiden flyger fram här i världen och för 6 år sen så öppnades den första världen här på den svenska versionen av Tribal Wars, nämligen värld 1.

Många av er spelare har följt med oss under resans väg och vi vill tacka er stort, vi vill även tacka er nya spelare som har tillkommit med åren.

Eftersom vi firar 6 år så kommer vi självklart ha en del tävlingar där mycket premiumpoäng kommer att vara i potten.

facebookbannerj.png


Tävling 1:
Skriv en historia om din tid här på Tribal Wars, den ska dock vara i medeltidsversion.

Ett bra exempel är: Denna historia

Vi kommer att dra fem stycken vinnare som vinner 300 premiumpoäng var!

Tävling 2:
Skriv en dikt om din värsta fiende.

En enkel dikt om din värsta fiende i Tribal Wars med en motivering i dikten till just varför det är denna person.

Vi kommer att dra fyra stycken vinnare som vinner 200 premiumpoäng var!

Tävling 3:
Skriv en dikt om din bästa kamrat i strid.

En enkel dikt om din bästa kamrat i strid i Tribal Wars med en motivering i dikten till just varför det är denna person.

Vi kommer att dra fyra stycken vinnare som vinner 200 premiumpoäng var!

Regler för tävlingar:
- Alla tävlingar börjar klocka 12.00 imorgon (23/5) och håller på till 30/5/13 12.00.
- Alla bidrag som skickas in innan 12.00 räknas ej med i tävlingen
- Det är endast tillåtet att posta ett bidrag per tävling per spelare.
- Det är tillåtet att delta i flera tävlingar.
- Tävling 2: Dikten får inte på något sätt vara kränkande eller på något annat sätt olämplig.

Alla bidrag ska skickas till mathias.martensson@innogames.de och ska märkas ordentligt enligt följande sätt.
- Rubrik: Tävling 1, 2 eller 3.
- I mailet så måste det stå tydligt vilket konto du spelar på för närvarande.
- Vinnarna kommer att annonseras i forumet några dagar efter att tävlingen är slut.

Bidrag som inte följer reglerna och märkningarna ovan kommer inte delta i tävlingen och har därför ingen chans att vinna premiumpoäng.

Med Vänliga Hälsningar
Ert Tribal Wars Team
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
Korrupt skit, min dikt var fett bäst förra tävlingen och ändå vann dom 3 svettigaste dikterna. Skandal
 

DeletedUser

Guest
Korrupt skit, min dikt var fett bäst förra tävlingen och ändå vann dom 3 svettigaste dikterna. Skandal


Kommer inte vinna fast jag har bra historia och spelat på min polares sida ett par världar men har haft lite olika nicks!
 

shebbe

Member
Reaktionspoäng
0
Nästan bättre att ge bort 100 prem till alla spelare som är aktiva, istället för tråkiga dikt tävlingar osv.
 

DeletedUser

Guest
Jätteroligt med lite tävlingar!

Önskar jag hade lite mer fantasi bara :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp