Tribal Wars 7.0

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Asså den här mass forwarding av rapporter är nog det värsta som kan hända mig. Har redan fullt upp med att blocka rapporter från alla mina stammisar på v12 för att slippa dem.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Darför maste du acceptera dem, medan du faktiskt ocksa far en vy av vilka rapporter det är.
 

DeletedUser

Guest
Part 1, awssmmm :) Nice med "mass vidarebefodring" :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kommer script sluta fungera nu och man måste sitta och uppdatera varje vecka?
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Manga skript kommer behöva ändras, da det är väldigt manga ändringar i bakgrunden av Tribal Wars som gjorts med 7.0.
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
kommer man få en sån där meny på varje by nu? jag tror att tw kommer lagga, alla dessa nya flashiga uppdateringar :/
 

DeletedUser

Guest
Tror du kommer behöva klicka på byn för att få fram den där menyn som du sedan kan göra allt de från, de kommer bli väldigt jobbigt annars när alla byars menyer går utanför den aktuella byn (de kommer att sluta med att alla byars menyer isf skulle ligga på varandra)

Så se de som att du klickar (alternativt håller musen över byn) för att få fram menyn, annars kommer kartan se ut som den gör idag (iaf hoppas jag att de e på de sättet)
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte vad som menas med bild nr 2, man har väl alltid kunnat öppna byar i en ny tab? :p
 

DeletedUser

Guest
gg

I denna uppdatering tycker jag ni ska sänka priset på Prem med :)
 

DeletedUser

Guest
va någon som undrade om menyn är uppe hela tiden eller efter ett klick och därför skrev jag de som svar att den öppnas efter ett klick

aha
 

DeletedUser

Guest
Kommer man kunna avaktivera denna "kartby-meny" om man bara anser att den segar ner spelandet?
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Hela kartan är ny. Fran tidigare 200 - 300 ms i laddtid sa tar det nu snara 30 - 100 ms, även med alla dessa nya flashiga funktioner. ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp