Tragedin i Ryssland(Hockeylaget Lokomotiv Jaroslavl)

DeletedUser

Guest
Galimov avled av skadorna inatt eller nåt. 3 spelare lever som var med i truppen. För dom inte var med alls + målvaktstränarn.
 

DeletedUser

Guest
Visa någon jävla respekt.

This ^, raderat sånt jag anser inte passande. Håll det gärna inom ramarna tack.

Edit: Galimov verkar tydligen vara vid livet, läste nåt om att 90 % av kroppen är brännskadad. (rätta mig om jag har fel)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tycker Stefan Liv var bäst i världen. Hoppas han får ett monument och en väg uppkallad efter sig. Bästa svensken som någonsin levt. Liv > död.
 

DeletedUser

Guest
Herregud, hur tänker ni egentligen.
Jag har suttut hemma igår och idag och mått dåligt, en stor hockeylegend har lämnat oss.
Men vi för för all del inte heller glömma hans familj, Stefan som precis hade gift sej, med Anna som han hade 2 barn på 3 och 6 år.

Och här sitter ni och skrattar och gör skämt av det, tänkt till lite innan ni säger vadfan som helst..
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Herregud, hur tänker ni egentligen.
Jag har suttut hemma igår och idag och mått dåligt, en stor hockeylegend har lämnat oss.
Men vi för för all del inte heller glömma hans familj, Stefan som precis hade gift sej, med Anna som han hade 2 barn på 3 och 6 år.

Och här sitter ni och skrattar och gör skämt av det, tänkt till lite innan ni säger vadfan som helst..

Folk dör hela tiden, visst är det synd om tåget men vafan? Legender dör och legender föds. Dock vet jag inte om han är en legend då jag inte gillar hockey överlag
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
folk som driver om sånt här borde bli bannade från almänna för all framtid enligt mig. det är ju inte första gången vi ser dessa personer göra sig lustiga över sånt här.
 

DeletedUser

Guest
Han var ju bara en människa, som alla andra. Han hade inte sörjt er om ni dog. Så ni kan väl sluta dyrka honom som om han vore en gud.

RIP Lokomotiv Jaroslavl. Ingen nämnd, ingen glömd.
 

DeletedUser

Guest
Trots perspektivstenar och olustigheter, om det nu inte finns något trevligt att skriva om saken, så avstå från att göra det istället. Tack.

Idrottsikon som gått bort, oavsett sport, position eller liknande. Så enkelt är det, behöver inte säga "visa respekt", för det ska vara självklart.
 

Th3worst

New Member
Reaktionspoäng
0
för alla som tycker om hv71 så har Stefan liv vart en legenden för dom. så vissa lite respektera för dom. kan hålla med dig jackdanielz han va en människa bara. sen döder folk varje minut. sen är det allt sörjigt att en som stor hockey spelar som han va dör. jag fick en stor jävla chock att han är död. va en av min favorit spelare i ishockey.
 

DeletedUser

Guest
Trots perspektivstenar och olustigheter, om det nu inte finns något trevligt att skriva om saken, så avstå från att göra det istället. Tack.

Idrottsikon som gått bort, oavsett sport, position eller liknande. Så enkelt är det, behöver inte säga "visa respekt", för det ska vara självklart.

Det har dött minst 43 personer, inte så trevligt i mina ögon.
 

DeletedUser

Guest
folk som driver om sånt här borde bli bannade från almänna för all framtid enligt mig. det är ju inte första gången vi ser dessa personer göra sig lustiga över sånt här.

Precis.

Stefan Liv var inte heller bara en duktig målvakt, utan troligtvis också elitseriens mest omtyckte spelare.
Visade alltid respekt för sina motspelare, hade alltid nära till skratt osv, spelare från andra klubbar har gått ut och berättat när de försökt psyka honom under matcher, men bara fått ett varmt leende tillbaka.
När HV71 tog sitt förra Sm-guld 2010 genom att de slog ut Djurgården i finalen.
Efter att guldet var säkrat så hade pressen en intervju med Stefan Liv, då sa han att de lika gärna kunnat dela ut guld till både Djurgården och HV71 eftersom båda lagen var lika värda att vinna.
Jag har ytters svårt att tro att någon spelare i världen har sagt något sådant efter att de precis tagit guld, så han var alltså inte bara en riktigt duktig hockeymålvakt..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bra, håll dig till det spåret. Så blir genast mycket trevligare i tråden. End of story.

Hoppla hoppla! Vilket humör vår allas egna favorit CM var på idag då. Vaknat på fel sida eller är det möjligtvis bara fel vecka i månaden att ta en diskussion på? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Precis.

Stefan Liv var inte heller bara en duktig målvakt, utan troligtvis också elitseriens mest omtyckte spelare.
Visade alltid respekt för sina motspelare, hade alltid nära till skratt osv, spelare från andra klubbar har gått ut och berättat när de försökt psyka honom under matcher, men bara fått ett varmt leende tillbaka.
När HV71 tog sitt förra Sm-guld 2010 genom att de slog ut Djurgården i finalen.
Efter att guldet var säkrat så hade pressen en intervju med Stefan Liv, då sa han att de lika gärna kunnat dela ut guld till både Djurgården och HV71 eftersom båda lagen var lika värda att vinna.
Jag har ytters svårt att tro att någon spelare i världen har sagt något sådant efter att de precis tagit guld, så han var alltså inte bara en riktigt duktig hockeymålvakt..

Inte nog med det, klacken kunde sjunga saker om Stefan. Som t.ex " Tjocka Feta Stefan " och han kunde svara med att ta av sig hjälmen och klappa sig som jultomten på magen. Finns nästan ingen svensk spelare som förtjänar respekt från alla lag och fans som han, han visste att när motståndar-fansen börjar sjunga nid-ramsor om han så har han lyckats bra och fått den respekt han kan få.

" När han med sin tidigare klubb HV71 gästade Hovet fick han oftast ta emot mängder av glåpord från publiken. Den ena ramsan mindre rumsren än den andra. Stefan tacklade dock alltid nidramsorna på ett bra sätt. Antingen vann han matchen åt HV71 eller så kunde han ironiskt vinka till publiken. Han förstod att nidramsorna var den största bekräftelsen han kunde få som hockeyspelare. Ett tecken på att vi motståndarsupportrar frustrerat gjorde allt vi kunde för att få gästernas duktige målvakt ur balans. Vi lyckades inte ofta. "

http://nyheter24.se/blogg/djurgarden/2011/09/07/vila-i-frid-stefan-liv/
 

DeletedUser

Guest
Jag satt för några timmar sedan och läste att annat forum, kom inte ihåg vilket, men iaf.
Det fanns en brynässupporter som kom ut och skrev ungefär såhär
Vila i frid stefan.
Jag stod under många matcher mot Hv och förbannade mej över dej, men inners inne viste jag att det bara var en avundsjuka mot Hv som hade fått en så oerhört duktig målvakt.
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
Herregud, hur tänker ni egentligen.
Jag har suttut hemma igår och idag och mått dåligt, en stor hockeylegend har lämnat oss.
Men vi för för all del inte heller glömma hans familj, Stefan som precis hade gift sej, med Anna som han hade 2 barn på 3 och 6 år.

Och här sitter ni och skrattar och gör skämt av det, tänkt till lite innan ni säger vadfan som helst..


"Vilka" skrattar?

hur dålig e inte du då som bara bryr dig om stefan o hans familj hela hans lag + flygplans personal då? *cry me a river*

/bitchflipp på hv71 nåt
 

DeletedUser

Guest
"Vilka" skrattar?

hur dålig e inte du då som bara bryr dig om stefan o hans familj hela hans lag + flygplans personal då? *cry me a river*

/bitchflipp på hv71 nåt

Admins tar bort alla inlägg, så är du inte med direkt så missar du dom.

Jag är uppvuxen med HV71, ända sen jag var än 4-5 år så har jag suttit hemma i tv-soffan och ibland gått på matcher och kollat på HV71 och min favorit var alltid Stefan Liv, han har alltså funnits med sen jag förstod vad hockey var för något och lika länge varit min favoritspelare.
Så visst är det lika hemskt med alla andra som dog på planet, men för min del så bryr jag mej faktiskt lite mer om Stefan och inte minst hans familj.
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
okej jag e uppvuxen men mina barndoms vänner och boliobompa, för att lära känna varandra liXom.

men stiiiiiillllllllllll. VILKA SKRATTAR? är "vilka" danielz som skrev liv>död? iså fall borde din mor och far se över dina forum besök, dom e inte bra för dig "klapp på huvudet"
 

DeletedUser

Guest
Haha, jag har faktiskt också vänner, men fortfarande så har jag haft ett hockeyintresse i stort sett hela mitt liv, Så jag är lixom uppvuxen med vänner, boliboma och hockey, HV71 som favoritlag.

Jadu, Eggeh. som tar en bild på Stefan från antagligen google eller liknande och redigerar den och sätter en oliv över Stefans ansikte och skriver på bilden Stefan Oliv.
Vilket några personer tyckte va hemskt roligt och skrattade här på forumet.
Jag vet inte vad du tycker, men jag tycker iaf inte det var helt passande.
 
Topp