Tragedin i Ryssland(Hockeylaget Lokomotiv Jaroslavl)

DeletedUser

Guest
okej jag e uppvuxen men mina barndoms vänner och boliobompa, för att lära känna varandra liXom.

men stiiiiiillllllllllll. VILKA SKRATTAR? är "vilka" danielz som skrev liv>död? iså fall borde din mor och far se över dina forum besök, dom e inte bra för dig "klapp på huvudet"

Heh, vad leker du?
 

DeletedUser

Guest
Haha, jag har faktiskt också vänner, men fortfarande så har jag haft ett hockeyintresse i stort sett hela mitt liv, Så jag är lixom uppvuxen med vänner, boliboma och hockey, HV71 som favoritlag.

Jadu, Eggeh. som tar en bild på Stefan från antagligen google eller liknande och redigerar den och sätter en oliv över Stefans ansikte och skriver på bilden Stefan Oliv.
Vilket några personer tyckte va hemskt roligt och skrattade här på forumet.
Jag vet inte vad du tycker, men jag tycker iaf inte det var helt passande.

Men bara för att han är en hocketlegend är han en större förlust än alla dem andra? eller hur tänker du? Sedan om det är en större förlust för laget i sig är en annan sak (visserligen finns det väl inget lag kvar med tanke på alla dog enligt er,har inte följt upp detta... men fatta min poäng) men när allt kommer omkring,så är han lika värd som dem andra spelarna,lika värd som du,eller alla andra människor här i världen (finns ju undantag men det tillhör inte ämnet).
 

DeletedUser

Guest
Jävlar vad många nolifer som sitter här och nästan skrattar åt att han är död...
Visa lite respekt istället. Tycker det är tråkigt att det fortfarande finns som många nördar kvar på .se som fortfarande sitter och gör allt för spela coola på forumet. Gå ut och skaffa er ett liv istället.

R.I.P Stefan Liv och Övriga i Lokomotiv Jaroslavl
 

DeletedUser

Guest
Jävlar vad många nolifer som sitter här och nästan skrattar åt att han är död...
Visa lite respekt istället. Tycker det är tråkigt att det fortfarande finns som många nördar kvar på .se som fortfarande sitter och gör allt för spela coola på forumet. Gå ut och skaffa er ett liv istället.

R.I.P Stefan Liv och Övriga i Lokomotiv Jaroslavl

Kallar du Tribalwars ett liv? Eller är du lika nolifer som oss andra?
 

DeletedUser

Guest
Jävlar vad många nolifer som sitter här och nästan skrattar åt att han är död...
Visa lite respekt istället. Tycker det är tråkigt att det fortfarande finns som många nördar kvar på .se som fortfarande sitter och gör allt för spela coola på forumet. Gå ut och skaffa er ett liv istället.

R.I.P Stefan Liv och Övriga i Lokomotiv Jaroslavl

seriöst vart fan stack du på w57?...

men hur som helst, tycker det borde ägnas iaf ett inlägg och en nerkopplad/tyst minut för varenda en av dem. hinner inte just nu, men kommer ge ett inlägg till någon spelare immorn även om jag aldrig har varit någon ishockey-fantast. (handboll, speedway <3)
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Diskussioner mellan två parter som dessutom inte hör till topic tas förslagsvis via pm ;)

I övrigt: håll det på en vettig nivå som vanligt!

/Tjatig mod
 

DeletedUser

Guest
Diskussioner mellan två parter som dessutom inte hör till topic tas förslagsvis via pm ;)

I övrigt: håll det på en vettig nivå som vanligt!

/Tjatig mod

inte för att vara dum, men detta är off-topic så jag vet faktiskt inte reglerna för detta forum eftersom det är off-topic. :D
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
inte för att vara dum, men detta är off-topic så jag vet faktiskt inte reglerna för detta forum eftersom det är off-topic. :D

Here you go
:)

Edit: att det är off topic innebär inte att man kan skriva vad som helst i vilken tråd som helst utan snarare att de trådar som startas här inte nödvändigtvis behöver ha med TW att göra. Det finns fortfarande ett topic på varje tråd som i någon mån bör hållas ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest

Here you go
:)

Edit: att det är off topic innebär inte att man kan skriva vad som helst i vilken tråd som helst utan snarare att de trådar som startas här inte nödvändigtvis behöver ha med TW att göra. Det finns fortfarande ett topic på varje tråd som i någon mån bör hållas ;)

Varför skriver du på skype att vi ska sitta o hetsa massa struntsaker i forumet då? O_O
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Varför skriver du på skype att vi ska sitta o hetsa massa struntsaker i forumet då? O_O

Trololol. Nu är det tydligen jag som inte kan hålla mig till topic riktigt men: jag skulle minsann aldrig hetsa någon i ett forum jag själv moddar :sneaky:

Anywho; tråden handlar om en flygkrasch och relaterade frågor, låt den få göra det är ni söta.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Var ändå ingen duglig hockeyspelare på det planet.

Och varför visa sympati till de man inte känner.. Hade inte Stefan Liv varit på planet hade ite en jävel brytt sig i Sverige. Och då jag anser att Stefan Liv är/var en usel målvakt bryr jag mig inte ens trots att han va med på planet.

Dock hade stefan LIV ett rätt ironiskt namn :D
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0

Here you go
:)

Edit: att det är off topic innebär inte att man kan skriva vad som helst i vilken tråd som helst utan snarare att de trådar som startas här inte nödvändigtvis behöver ha med TW att göra. Det finns fortfarande ett topic på varje tråd som i någon mån bör hållas ;)

Återigen bevis på att ni alla ser olika på saker och ting. Jag vill ha tillbaka vårt "First" inlägg. Enmgt din beskrivning på vilka inlägg som får startas var det fullt okej.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Återigen bevis på att ni alla ser olika på saker och ting. Jag vill ha tillbaka vårt "First" inlägg. Enmgt din beskrivning på vilka inlägg som får startas var det fullt okej.

Jag tror inte att jag någonstans sa att vilka trådar som helst är okej :thinking: Däremot sa jag att man i någon mån bör hålla sig till topic i de trådar som existerar :)

(vilket jag inte gör just nu, jag ber om ursäkt!)
 
Senast ändrad:
Topp