trött på allt gnäll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jag vet om att flera av er på classic tycker att vi på boefst accet är sämst typ. jag vet att många av er gnäller på hur vi spelare, vf bygger dom så, vf gör dom så, vf anfaller de redan osv osv.

detta är första seriösa starten för både mig(wallarn),viiGoo och boefst. vi gör så gott vi kan för att både växa och ha trupper men som ni vet, ingen är perfekt.

så, det jag vill få ut ur denna tråden är, snälla sluta klaga på hur vi spelar, vi spelar för att ha kul, vi spelar inte efter någon särskild taktik eller något sådant, vi bara kör på.

vi gör så gott vi kan, det duger för oss, funkar det inte för er så synd.

mvh wallarn.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
jag vet om att flera av er på classic tycker att vi på boefst accet är sämst typ. jag vet att många av er gnäller på hur vi spelare, vf bygger dom så, vf gör dom så, vf anfaller de redan osv osv.

detta är första seriösa starten för både mig(wallarn),viiGoo och boefst. vi gör så gott vi kan för att både växa och ha trupper men som ni vet, ingen är perfekt.

så, det jag vill få ut ur denna tråden är, snälla sluta klaga på hur vi spelar, vi spelar för att ha kul, vi spelar inte efter någon särskild taktik eller något sådant, vi bara kör på.

vi gör så gott vi kan, det duger för oss, funkar det inte för er så synd.

mvh wallarn.

spelar roll hur vi spelar, bara skiten funkar right?
annars bra sakt <3
 

DeletedUser

Guest
keften du, du vet inget, vi får pm varje dag om hur vi spelar och inte spelar.
 

DeletedUser

Guest
Likt stjärnor i det verkliga livet blir ni offer för gamarna som vill skapa rykten om er.

Men, varför ödsla energi, och varför vilja ha ännu mer attention, eftersom att det var vad ni inte ville ha?

/ emme
 

DeletedUser

Guest
Respekt till dig p0kerFac3!! Tycker det är bra sakt och spelat av er!
Ja menar om dom inte klarar av er så är det väl lika bra att börja om?
Spelet går väl ut på att vinna?
Respekt!!<3
 

DeletedUser

Guest
tack bigbang :)

emme, du har rätt, men ville bara påpeka att de behöver inte skriva pm varje dag om hur vi spelar, de kan hålla det för sig själva.
 

DeletedUser

Guest
Ja menar ni får ju spela som ni gör så länge det är tillåtet!
Om dom tycker att det är fusk så varför börjar inte dom då med samma sak?
Folket här i världen har ju blivit riktigt konstiga...
Gör som ni allti ha gjort och fortsätt med det säger jag bara!
Lycka till! :)
 

DeletedUser

Guest
Låser tråden på grund av irrelevans.
Mvh, Twilight
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp