TOSM vs. [G]

DeletedUser

Guest
och det betyder anfaller man Lundgren så får man viikstroem på sig.. snällt.....:)
 

DeletedUser

Guest
neee men respekt till duktiga spelare har jag , detta e ett spel så det finns inget att vara rädd för .... finns ju trots allt ett liv utan tw , nä få ta och öppna en ny öl ... skål på er....
 

englund

New Member
Reaktionspoäng
0
håller med Redneck.. jag har respekt för stora spelare. dom är inga man behöver vara rädd för.. för när man väl får en attack så är det enda man kan tänka sig att de adlar än så va ska man vara rädd för när man vet att det redan är kört ifall om en stor spelare kommer:D

ni med mkt poäng är bra spelare ni borde ha Respekt;)
 

DeletedUser

Guest
Tjabba!

Nu när man blivit nollad, vill jag tacka både mina goa medlemmar i TOSM, och fiende stammen [G] för en härlig strid, tycker vi stod upp bra.
Men sen gick det åt Hel**** när jag åkte ner till Spanien.. men men, vad kan man göra? bara ett spel trots allt :p

Tack för en härlig och blodig strid!

ChalleBlondin
Peace out!
Keep the faith
 

DeletedUser

Guest
Snällt av er att hjälpa Diablo, han har förlorat över 100K på två dagar :D
 

DeletedUser

Guest
Nä det e ju synd att en sådan bra spelare skall gå under för att TOSm medlemmarna bara tänker på varandra och inte hjälps åt .Samma gällde Tjompati ingen hjälp där me.. men det e bara Autobana för oss istället..

Vem blir här näst ...... ..................... ....
 

baltazar6

New Member
Reaktionspoäng
0
Jaha, ungefär nu som jag ska fråga varför någon ska på och attackera med 18393 spjutmän... Ngn i [G] som känner sig träffad?

medans alla hans spjutmän dog förlora jag ca 400 soldater...

Visserligen har jag förlorat 100k poäng om inte mer... Men de räknas inte =p
 

DeletedUser

Guest
Jaha, ungefär nu som jag ska fråga varför någon ska på och attackera med 18393 spjutmän... Ngn i [G] som känner sig träffad?

Hoppas att du skojar, eller att han skojade?:D
Enda anledningen till något sånt jag kan komma på nu är om det var en deffby som han/hon vill göra om till off;)
 

DeletedUser

Guest
Kanske dags att inte lägga sig i :p
Det finns en plan bakom allt :D

Haha, tack för ett bra svar:D
Hade blivit besviken om ni hade sagt något i stil med :
Ja vissa här suger, du har nog rätt

Hur som helst, antar att ni vinner så vad är 18-19 k spjut i det stora hela :)
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju undra vad TOSMs ess i rockärmen var som ni pratade om innan kriget?


TOSMs formkurva :)

image.php
 

DeletedUser

Guest
Esset var nog att gå över till E-K så blir det bättre ....... bara att vänta och se.... Kanske G stammen har ett Ess i leken me kanske ..... Hrmmm..
 

baltazar6

New Member
Reaktionspoäng
0
Vårt fina ess i ärmen var hade vi hade 6 stammar som också var på i kriget (innan vi hade börjat iaf) som skulle ta och hjälpa oss gå på er.

Dom taggade å höll på som fasen, vi kollade även upp medlemmarna där etc. så att de inte var ngn som har ngn direkt kontakt med ngn av er i [G].

såg fint ut, alla hängde på vi skulle krossat. sen så start vi i tosm upp kriget mot er G.

1dag går, 2dagar går. och stammarna börjar Banga ur och säger "nej men dom är så stora, dom har mycket poäng blah blah...

Så helt plötsligt stog vi ensamma där tsm med typ 5spelare från E-K.

vilket inte var lika bra...


För er andra som kanske är nya på TribalWars. Det är inte poäng som räknas, De är soldater!!

bara för dom har mycket poäng har dom inte mycket soldater, för ni vet inte hur var spelare tänker i sitt uppbyggande.

Hur som, detta var slutet för tosm. jag har ingen kraft kvar och orkar inte spela så seriöst längre då min kämpa glöd inte glöder lika hårt längre.

Men vill tacka alla i [G] Och speciellt ALLA i TOSM! Ni har vart helt underbara. Var ett fint krig och vi har klarat oss Sjukt mycket längre än vad vi själva trodde att vi skulle när vi såg våra S.k allierade stammar hugga oss i ryggen.


Ni i TOSM, Ni har vart helt underbara, Stämningen som vi hade i stammen var sjukt trevlig och de har vart min ära att få vara er ledare!

/// Baltiz Stolt F.d ledare för TOSM!
 
Topp