Tors hammare mot oss

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kriget e egentligen om en övergivenby, byn hade 4000p och en från HS hade rensat den på trupper, sen kommer en från tors hammare och adlar den..då blir vi sura och tar tillbax byn, då blir tors hammare sura och startar stamkrig mot oss...om ja skulle va dom skulle ja inte gjort de, för vi e starka!!

Vem tycker att dom e töntiga som startar krig om en by me 4000p??


(visste inte hur ja skulle skriva, de va bertil som sa att ja skulle skriva här ;))
 

DeletedUser

Guest
wtf?, jag har inte hört någonting om det här..... har ni något meddelande om att vi startat stamkrig mot er?

Jag ser ingen anledning att starta krig för 4k by
 

DeletedUser

Guest
Tycker att det är rätt av er att ta tillbaka byn!Man ska hålla stenhårt på de byar man vill ha för olika strategiska orsaker!Kommer ej hjälpa er i kriget då jag har lite otalt med för många stammar ^^
 

DeletedUser

Guest
Väx upp säger jag till tors hammare... Tkr att ni borde ha en bättre anledning att starta krig för...

grabbar behöver ni Hjälp mot dom ? sitter bara o leker med min by på värld 1 så jag har 4 adels och en stor offens arme så Hojta till så noblar jag en by av dom..:D
 

DeletedUser

Guest
För i helvete, vem fan har startat krig?

Har inte sett någonting om det här i forumet.
 

DeletedUser

Guest
Väx upp säger jag till tors hammare... Tkr att ni borde ha en bättre anledning att starta krig för...

grabbar behöver ni Hjälp mot dom ? sitter bara o leker med min by på värld 1 så jag har 4 adels och en stor offens arme så Hojta till så noblar jag en by av dom..:D

vi behöver jävlit mycke hjälp, eftersom vi har 167.241 poäng o dom 957.701, men ja vet redan att man inte vinner krig me poäng..men ändå ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att det är bra att mindre stammar går emot varandra och skriver lite i forumet så att inte BFH, Milka! och R.E får all uppmärksamhet!

Ut med =TH=! :D
 

DeletedUser

Guest
Fan vad jag blir sur, vi har hållt på undvika krig ett långt tag nu:mad:
 

DeletedUser

Guest
Jo, men vi har precis splittat =TH= i 2... =TH-S= och =TH=... Vi är som starkast nere i syd....
 

DeletedUser

Guest
Så ni har inte krigat än, jag har nämligen endel ganska fina =TH=-byar i min närhet :p Tack för all information :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kanske bara för att ni kommer att vinna ^^ De har alla sina bra byar i syd, ni ligger i norr ;)
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
jaa.. nu håller ozthojvel på o säger att ja tåg en by från e kille som hette felda. o om inte ja lämnar tillbaka den så attacker mig :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp