Topp 15

DeletedUser

Guest
Pilis, varför spelar du på .se då?
Har sett klagomål på många sidor i denna tråd från dig.
 

DeletedUser

Guest
Pilis, varför spelar du på .se då?
Har sett klagomål på många sidor i denna tråd från dig.

skriver typ inte ens i denna tråd första sidan och förre.

skrev att världen var gjord för sim city spelande och det stämmer samt att det är för tidigt att säga nåt om top 15 än.

min andra tråd jag skappade gjorde iaf att jag fick kontakt med en till spelare som ligger på samma mängd lc som mig :p
 

DeletedUser

Guest
Pilis, v1 är den största newbvärlden, v3 är ju mindre SC än vad v1 är.

V1 och V5 är fan tragiska.
 

DeletedUser

Guest
Pilis, v1 är den största newbvärlden, v3 är ju mindre SC än vad v1 är.

V1 och V5 är fan tragiska.

v1 är ju noobig, ja. men var fan den första världen på .se.

v5 är ju okej värld ändå, skillnaden där är ju att spelare så som du med flera inte klarar av världar där man inte kan rusha resuser och vinna på det. så ni hoppade över världen.
 

DeletedUser

Guest
v1 är ju noobig, ja. men var fan den första världen på .se.

v5 är ju okej värld ändå, skillnaden där är ju att spelare så som du med flera inte klarar av världar där man inte kan rusha resuser och vinna på det. så ni hoppade över världen.

eller så var det pga att den är så newbvänlig så att jag skulle kunna klarat av den för 5 år sedan?

men ja, det finns en del bra spelare på v1 (tvinga mig inte säga detsamma om v5, ifall man har ett val borde man inte välja att spela på dom settingsens).
 

DeletedUser

Guest
eller så var det pga att den är så newbvänlig så att jag skulle kunna klarat av den för 5 år sedan?

men ja, det finns en del bra spelare på v1 (tvinga mig inte säga detsamma om v5, ifall man har ett val borde man inte välja att spela på dom settingsens).

v5 har ju bättre settings än denna värld t.ex.

enheter går lika snabbt för v5 och v6.
skillnaden ligger i att man får mer resuser för gruvorna på v6.
skulle inte kalla de ultimata instälningar.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte Asknx och alla andra bara dra igen kakhålet och spela och försöka ha roligt? INGEN HAR TVINGAT ER ATT SPELA HÄR. Asknx gnäller i varenda mening, och det är ju otroligt roligt att höra på.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte Asknx och alla andra bara dra igen kakhålet och spela och försöka ha roligt? INGEN HAR TVINGAT ER ATT SPELA HÄR. Asknx gnäller i varenda mening, och det är ju otroligt roligt att höra på.

Men vad du gnäller då:rolleyes:

Det är inte Asknx's fel att han har pms denna vecka:eek:
 

DeletedUser

Guest
Men vad du gnäller då:rolleyes:

Det är inte Asknx's fel att han har pms denna vecka:eek:

Eller hur?
Det är biologiskt, inget jag kan påverka :rolleyes:

o pilis, som sagt, inte heller nöjd med 0.666 troopspeed, men det har vi ju bara innogames o skylla på.
Och ja, skulle nog vilja se att den vanliga speeden gick ner en bit, typ 1.0 ->1.2, fast det kommer vi nog inte få se.
 

DeletedUser

Guest
okey får be er återgå till topic, denna tråden handlar om top 15 inte om pms:p

mvh abel
 
Topp