Topp 10 stammarna.

DeletedUser

Guest
1 Idol
Idol ser intressanta ut, har väl spenderats en del PP här men vad gör det när man har en pengarmaskin som Bard med! Skämt åsido, ser intressant ut och befinner sig i en kontinent där motståndet inte är av den högsta graden bortsett från en potentiell utmanare men tror ni klarar det galant om PP:na fortsätter strömma in :D

2 Susa14
Väldigt intressant om inte den intressantaste stammen med en mängd bra spelare som t.ex qwertasdfg (?), teh gow med flera. Kommer bli en av de största och bästa stammarna på v28 enligt mig om inget gangbang eller bråk i stammen hindrar dom!

3 NEKO
Vet inte mycket om er mer än att ni har mesut med i er stam och det förklarar väl lite kraven på att få gå med ;), ni har dock med Vendetta som jag själv tycker är en bra spelare så ni har lite blandat kan man säga! Ni har dock svårt motstånd i Idol som kommer bli en svår nöt att knäcka men vem vet, allt kan hända!

4 DEA
Min stam, därför ingen kommentar

5 OnC
OnC men Sir hero i spetsen kan väl inte gå annat än bra. Riktigt bra spelare som jag har stor respekt för och lyckas i princip alltid med det han gör. Finns även många andra bra spelare i den stammen och motståndet är inte så stort i er kontinent så ni kan gå långt!

6 Reb
Känner inte igen en enda spelare, om det är för att jag inte spelat på ett bra tag eller för att jag bara har dålig koll kan jag inte säga. Tror dock inte ni kommer gå vidare långt på denna värld tyvärr!

7 MARVEL
Ligger i samma kontinent som OnC, mer än så tycker jag inte behöver sägas :rolleyes:

8 ~TJ~
Ser intressanta ut tycker jag faktiskt och har en trevlig ledare så med bra diplomati kan ni gå ganska långt! Lycka till :)

9 MHT
Alexander Bard kommer hälsa på er, adjö!

10 Reb2
Nej, bara nej :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
3 NEKO
Vet inte mycket om er mer än att ni har mesut med i er stam och det förklarar väl lite kraven på att få gå med ;), ni har dock med Vendetta som jag själv tycker är en bra spelare så ni har lite blandat kan man säga! Ni har dock svårt motstånd i Idol som kommer bli en svår nöt att knäcka men vem vet, allt kan hända!

Mesut är grym, det som hänt för har ingen betydelse och är historia nu. Så länge saker och ting fungerar bra vilket det gör så kvittar det väl om Mesut spelar med oss?:).
 

DeletedUser

Guest
Hej Watson de måste ju va du som blev kickad av Hallonkräm när ni coade?
De måste svidas att bli kickad av en sån spelare..

Du hoppar stam till stam för deff :) Så dig tar jag alla dagar runt. come at me bro och sluta fejknicka hela tiden bara för du kommer bli adlad direkt.
 

DeletedUser

Guest
Haha vart kommer ens du ifrån?
Jag pratade om mesut, är det du som är mesut kanske?

Sen kan jag ju säga att han "kickade" mig utan någon som helst anledning, antagligen för att han vill ta all cred själv.
Sen vet jag inte riktigt när jag hoppade från stam till stam och tiggde om deff så det får du gärna berätta för mig!
Och till sist vill jag bara säga att jag har nog varit med och vunnit fler världar än vad du någonsin kommer göra lilla gubben!
Och IFK Göteborg ligger före AIK i serien

Peace out hombre :cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha vart kommer ens du ifrån?
Jag pratade om mesut, är det du som är mesut kanske?

Sen kan jag ju säga att han "kickade" mig utan någon som helst anledning, antagligen för att han vill ta all cred själv.
Sen vet jag inte riktigt när jag hoppade från stam till stam och tiggde om deff så det får du gärna berätta för mig!
Och till sist vill jag bara säga att jag har nog varit med och vunnit fler världar än vad du någonsin kommer göra lilla gubben!
Och IFK Göteborg ligger före AIK i serien

Peace out hombre :cool:

De inte mitt konto ens för de första och blanda inte ihop världar med classic sopa.
Han kickade dig för du va värdelös.. Och ja jag är mesut jag har iaf kommit upp till över 6 mille och 600 byar noob ^^
 

DeletedUser

Guest
De inte mitt konto ens för de första och blanda inte ihop världar med classic sopa.
Han kickade dig för du va värdelös.. Och ja jag är mesut jag har iaf kommit upp till över 6 mille och 600 byar noob ^^

Och du är den enda som kommit så långt då eller? Lilla gubben visar jag mina stats på .NET kommer du framstå som taipan.
 

D.Ace

Member
Reaktionspoäng
0
Hej Watson de måste ju va du som blev kickad av Hallonkräm när ni coade?
De måste svidas att bli kickad av en sån spelare..

Du hoppar stam till stam för deff :) Så dig tar jag alla dagar runt. come at me bro och sluta fejknicka hela tiden bara för du kommer bli adlad direkt.

Sluta utmana folk messe och ta tag i V27 ist där du skulle "ta sönder" mig.Du som skyller på att han fejknickar.. Du fejknickar ju själv.



OnT: Verkar vara intressanta stammar.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
De inte mitt konto ens för de första och blanda inte ihop världar med classic sopa.
Han kickade dig för du va värdelös.. Och ja jag är mesut jag har iaf kommit upp till över 6 mille och 600 byar noob ^^


Jag sökte på mesut29 som du alltid hetat men hittade inga 6 miljoner :confused: eller 600 byar :confused:
Jag antar att du hette mesut29 när du hade så mycket eftersom du inte fejknickar :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Intressanta listor ni alla har angivit om de topp 10 stammarna, men måste dock inflika att MHT lätt hade den skönaste beskrivningen:

hallå bre, allt väl?

kul att du tittar förbi vårt lilla halvtaskiga gäng. Du kanske undrar precis som alla andra våra fans runt om i Malmö, vilka är Mariedals Halvtaskiga Gäng? Enligt legenden så är det ett gäng killar som lirar i korpen och det går sådär för dom, därav namnet halvtaskiga. Men enligt legenden har de kul speciellt när de liras volleykick och bjärum ändrar på reglerna hela tiden

vill du gå med mariedals halvtaskiga gäng? om du har lusten så skicka iväg ett meddelande till torerik93 så kanske han svarar inom ett par röda om han inte är ute på stan och dräller och gör en massa ohyfs

kanske du inte vill gå med vårat gäng, utan bara snarare bli en av våra bres istället? skicka då iväg ett meddelandet till våran bre, vår kära diplomat PetriPandan

okej detta är den sista delen av vilka personer du ska kontakta i våran kära stam, så fortsätt läs, jag lovar du kommer bli glad bre. så vem ska du kontakta då för allmäna frågor? Du gissade helt rätt, torerik93, grattis.

utöver det så säger även legenden att MHT skapades ifrån det prestigefyllda BK Blåbär som en gång i tiden härjade på Mellanhedens IP och förstörde all form av motstånd

ha de gött bre

Alltid gött med lite skönt folk i världen som bidrar till flera skratt i världen ;)
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Härligt framsida !!! 10/10 poäng på det.
IRL befinner ni er på ca 500 meters avstånd från mig.
Ingame en kontinent bort, nära och bra alltså. Så nu är det dags att göra Mariedals Halvtaskiga Gäng till mina bitches :)
 

DeletedUser

Guest
Jag sökte på mesut29 som du alltid hetat men hittade inga 6 miljoner :confused: eller 600 byar :confused:
Jag antar att du hette mesut29 när du hade så mycket eftersom du inte fejknickar :sneaky:

ofc jag fejkar men inte lika mycket som dig okej sök däremot Takeshi Sendou på net.
Ja du att 6,1 m och 620 byar på net är mycket mer än vad du gjort under hela din tw-karriär.

och jag har skapat konton :)

gud kul se hur du rövslickar onc för försöka joina de? Tro mig hahaha du platsar inte där.

Kanske du platsar med Ia von claus och de? :)
 

DeletedUser

Guest
ofc jag fejkar men inte lika mycket som dig okej sök däremot Takeshi Sendou på net.
Ja du att 6,1 m och 620 byar på net är mycket mer än vad du gjort under hela din tw-karriär.

och jag har skapat konton :)

gud kul se hur du rövslickar onc för försöka joina de? Tro mig hahaha du platsar inte där.

Kanske du platsar med Ia von claus och de? :)


Du får gärna ta fram det när jag sagt att jag vill gå med i onc, du kan skriva till Sir Hero om du inte tror mig :)
Sen är nog ingen brunare runt munnen än vad du är och det vet alla som spelar på den svenska servern, tro mig ;)

Så kom tillbaka när du växt till dig lite plutten!

Ha det
 

DeletedUser

Guest
Du får gärna ta fram det när jag sagt att jag vill gå med i onc, du kan skriva till Sir Hero om du inte tror mig :)
Sen är nog ingen brunare runt munnen än vad du är och det vet alla som spelar på den svenska servern, tro mig ;)

Så kom tillbaka när du växt till dig lite plutten!

Ha det

Du är ju en av .ses bästa backstabber så du kommer få mycket stryk den här världen.
:)
 

DeletedUser

Guest
Okej, nu vet jag inte om ni ser vad det står överst här? På min skärm står det i alla fall helt säkert Ämne: Topp 10 stammarna.

Ni tycker inte själva att den här diskussionen känns lite som offtopic? Topp 10 brukar mer vara typ.. listor? Med siffror? Från 1 till 10...
Sen vet jag inte, har ni läst vad ni lyckats föreviga för eftervärlden? Jag kanske har ett lite konstigt sätt att se på saker, men om jag var i era kläder skulle jag nog själv ta tag i det här innan någon kommer med en hel kortlek i roliga färger. Jag skulle kunna plocka fram min kortlek, men idag är alla gula och röda kort slut, så jag har bara de svarta kvar och de vill ni nog inte ha.
 

DeletedUser

Guest
Gör ett försök jag med då :)

1. IDOL
Bortsett från det hemska valet av stamnamn kan det bli något här, kommer få slåss med NEKO om k44 och går det väl så har de i princip inget mer motstånd i sin kontinent, kommer inte hålla topp 1 men stannar nog i topp 5 ett bra tag framöver. Ser fram emot att följa!

2. NEKO
Vill få för mig att jag känner igen några av spelarna här. Rår de på IDOL så kommer de bli kvar i topp 5 men annars försvinner de ganska snabbt.

3. Susa14
Min egen stam så ingen kommentar, skönt gäng :)

4. DEA
Arbetlöshet är i regel ganska värdelöst, men inte när det kommer till tribalwars, här får man passa sig ;) Verkar vara ett gäng rutinerade spelare som vet vad de hålls med. Väldigt spridda, mycket i mitten på kartan in mot k55, kan både vara bra o dåligt men early-game kan det bli tufft!

5. Onc
Solklar topp 3 om inte mer! Spelare som vet vad de hålls med och kommer inom kort dominera sin kontinent.

6. MHT
Att de har en akademistam säger det mesta, kommer bli överkörda av NEKO/IDOL inom kort. Skön beskrivning dock!

7. Reb
Akademistammar även här, ert bästa försvar när Susa är på frammarsch är moralen, slutar ni bygga på era byar nu så har ni en viss chans att klara er till midgame! Skämt åsido, det är kört.

8. TJ
Några spelare man känner igen och antagligen en del fejknicks, men tror inte att det kommer hålla.

9. Marvel
Era felbyggda deffbyar kommer inte hjälpa när onc känner ett sug efter ny mark.

10. (NoN)
Ni vet den där lite tröga ungen när ni var små som ingen riktigt ville leka med för att han åt upp ert lego? Yes, det är ni. Vet inte hur jag ska kunna koppla det till Tribalwars men det behövde sägas.
 

DeletedUser

Guest
6. MHT
Att de har en akademistam säger det mesta, kommer bli överkörda av NEKO/IDOL inom kort. Skön beskrivning dock!

Efter läst MHT's beskrivning måste jag säga jag hoppas de klarar sig långt, för härliga spelare behövs för att öka stämningen i världen! Så hoppas på det bästa, vem vet, MHT kan överraska om nu något skulle hända? ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Idol
Känner inte igen alla namn, då jag tror många fejknickar. De jag dock känner igen vet jag är riktigt bra. De kommer minst sagt vara ett hot mot alla de andra toppstammarna.

2 NEKO
Antar att jag inte bör kommentera min egen stam! Ett riktigt skönt gäng att spela med ivf :)

3 Susa14
Har absolut inga bra stammar i sin närhet och kommer förmodligen kunna växa stora helt ifred från hot. Kommer antagligen vara med i toppstriden!

4 OnC
För mig på pappret den bästa stammen, de är också väldigt ensamma i sin kontinent och kommer förmodligen också växa ganska fritt med hjälp av Marvels och (NON)'s byar.

5 DEA
Jo, fullast vinner känner man ju allt igen :) Dock har jag hört att spelare som Advocate tex redan har varit tvungna att dra millis för att försvara sig. Det är ju jobbigt redan i början!

6 MHT
Tycker att det verkar vara ett skönt gäng! Känner inte igen några namn, men de har defenetivt hängt på ganska bra nu i början. Tror dock inte att de kommer klara sig till slutstriden

7 Reb
Aldrig hört något om någon i stammen.

8 ~TJ~
Om jag minns rätt såg jag denna stam på v.27? Vet inte om det är samma ledning eller stam osv.. Men det gick ju inte direkt speciellt bra för dem där.. Och vet inte varför det skulle göra det här heller.

9 MARVEL
Kommer inte klara sig från Onc

10 (NON)
Samma som ovanstående.
 

DeletedUser

Guest
1 Idol
Ingen kommentar på min egna stam.

2 NEKO
Några namn jag har hört bra om och några jag har hört dåligt om. Dock trevliga att skriva med och kommer hålla på och trängas i vår kontinent ;)

3 Susa14
Rättså dominanta i sin kontinent. Finns några DEA men i vilken kontinent finns dom inte? :thinking:

4 OnC
Ja gamla OnC i ledning av Sir Hero kan ju som minst bara bli ett hot. Tror dock inte alla kommer hålla världen ut och att deras spelar lista kommer se lite annorlunda efter ett par månader, men man jag kan ju ha helt fel? ;) Dock en top 3a innan världen är slut.

5 DEA
Här har vi stammen som ligger i varenda kontinent och fullast vinner i topp. Ser nog att första adlade byn kommer ägas utav DEA men efter det tror jag inte på er dessvärre.

6 MHT
Ja du, de spelarna som fick nej utav oss hamnade här. Håller de? Kanske en månad till :sneaky:

7 Reb
Stammar med systerstammar brukar inte hålla, tror tyvärr inte på er!

8 ~TJ~
Vet inget om er men med en ledning på 1/3 så är ni inte långvariga. Kommer bli mycket misskomunikation om ni inte sköter allt med nogrannhet

9 MARVEL
Haha har skrivit med en utav er, var en rolig skrivelse haha. Men sköter ni diplomatin rätt kanske ni klarar er från OnC, vem vet?

10 (NON)
Helt okända för mig, så ingen kommentar där.
 

DeletedUser

Guest
Hört rykten att MHT är böttre än vad ni säger? Är detta sant elöer inte? För har fått de förklarat för mig att de är ruskigt bra och rutinerade.
 
Topp