1. Kloxi
Verkar väl växa på bra tycker jag dock mycket småbyar, så risken finns att om de inte hänger med utvecklingsmässigt, att du kommer ha en "downperiod", där du vilar upp offbyar och bygger på dina existerande. Kommer vid den tiden tappa rank 1.
2. SummerOfDoom
Ptja, växer väl fint. Verkar inte ha fått så mycket oba senaste tiden. Inte i närheten utav starten i alla fall. Billiga rens eller låter man andra hjälpa dig att rensa? Sedan har ni dock en relativt söt liten Felix så plus för det :awsm:
3. KnasKlas
Same as above, går dock fram som en ångvält där han bestämmer sig för att adla.
4. Puppies from hell
Kommenterar inte mitt eget konto med annat än att det är gott att kötta igen
5. Barbadlarn
Adlar på i skapligt tempo, dock välidgt mycket lågpoängsbyar. Kommer ta tid för dig att få fullt slagkraftiga byar.
6. The Löööve Expert
Sprider ut sig i väldigt mycket områden, blir kanske problem om du får inks från flera håll? Din utveckling är väl den jag följer mest noga, med tanke på placeringen av våra båda startbyar.
7. Fullast vinner...
Tror inte du kommer vara kvar i top-10 listan länge till faktiskt, om man ska gå på vad jag hört om dina tidigare världar. Ska dock bli intressant att se dig motbevisa massans tes.
8. Befälhavare
Intressant duo på kontot här, tror ni kan ta kontot emot toppen, denna värld också, mina vänner.
9. coulthard
Vet inte så mycket om dig som spelare, dock verkar du ju hänga med skapligt i kampen om top-10 rankerna.
10. hlarsson
Ofta med i toppen tidigt in i världarna, adlar snabbt och adlar strategiskt, din nackdel blir de långa byggtiderna på dina byar dock.