Topp 10 spelare

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Trodde nästan du glömt mig där ;)

Hursomhelst har både ic3 och fetglenn enkelt(?) plockat ett helt gäng byar av Nordic de senaste dagarna. Blir nog fler spelare som blandar sig in när fler krig drar igång.

fetglenn har adlat massa byar som vi rensat och vi e ju på nordic ganska kraftigt så han har de ganska lätt att plocka sina byar.. så de e inte så konstigt att han växer på dom..
 

DeletedUser

Guest
Trodde nästan du glömt mig där ;)

Hursomhelst har både ic3 och fetglenn enkelt(?) plockat ett helt gäng byar av Nordic de senaste dagarna. Blir nog fler spelare som blandar sig in när fler krig drar igång.

Vad jag kan se på TWstats har ic3 bara tagit 4 byar av Nordic.
Och de senaste 6 är av NiC & 13 barbarbyar totalt om jag inte räknat fel.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vad jag kan se på TWstats har ic3 bara tagit 4 byar av Nordic.
Och de senaste 6 är av NiC & 13 barbarbyar totalt om jag inte räknat fel.

bara o bara, du har ju oxå "bara" adlat 4 byar från 1338 o vad jag vet så har ni vart fiender med 1338 längre än vad .XI. vart fiender med Nordic och sen du tog över kontot så har adling av barbarians bara ökat på andreaaaas kontot ;)
 

DeletedUser

Guest
bara o bara, du har ju oxå "bara" adlat 4 byar från 1338 o vad jag vet så har ni vart fiender med 1338 längre än vad .XI. vart fiender med Nordic och sen du tog över kontot så har adling av barbarians bara ökat på andreaaaas kontot ;)

Har 10 barbar adlingar.
Dessutom talar mitt OBA om att jag krigar till mig mina byar.
Så några billiga barbarer gör nog inget.
Sen missar du att vi även krigar mot TLS och DB.

Så räkna igen och räkna rätt.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Har 10 barbar adlingar.
Dessutom talar mitt OBA om att jag krigar till mig mina byar.
Så några billiga barbarer gör nog inget.
Sen missar du att vi även krigar mot TLS och DB.

Så räkna igen och räkna rätt.

hmm din ob?? andreaaaas hade redan innan du fick kontot mycket fin oba så sluta ta åt dej äran för allt han gjort med kontot ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har krigat mot 1338 & co i 6 dagar och ni ungefär lika länge mot nordic.
Sen kan jag passa på o säga att Andreaaaas har adlat 9 st fiende byar.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
vad jag o abel adlar e ju egentligen skitsamma, då vi adlar de som e bäst för oss.. att vi adlar upp barbs e ju ändå vårt val, ist för att massa andra små spelare ska adla dom så tar hellre vi dom som ligger nära oss så slipper man den kassa moralen samt 20x skyddet
 

DeletedUser

Guest
hehe varför disskutera detta så mycket. vi ligger rank1 just nu thats it, det kanske vi inte kommer göra så länge till. adla barbs, well vi båda hatar det men det måste ju göras för att täta kluster och varje barb ger 3 extra adels några dagar efter så en god invenstering för senare krigstider. vår ob, well inte mycket att kommentera, ingen utav oss brukar ju höra kommentaren om låg ob så kan endast säga kommentaren att det kommer^^.

Om ni hatar detta så mycket, adla eller gå om oss bara jag hindrar er inte mer än att göra motstånd med kontot ofc.

men någon annan än jag som tycker att det alltid skall letas minsta lilla detalj när det gäller att klaga på mig eller ic3. oftast så motsäger ni klagare er själva när det gäller att motbevisa att ic3 är bästa spelaren på .se. när obn är hög så är poängen dålig, när poängen är hyffsad så skall det direkt hittas andra saker att klaga på.

kan inte alla bara le, skratta, krama varandra och inse att det är ett spel^^
 

DeletedUser

Guest
Täta kluster inte ens 2 månader in i en värld, jadu... alla spelar vi olika. Har själv bara tagit en barbarby (Piska mig!) i strategiskt syfte, då de i mina ögon inte finns någon vettig anledning att inte vänta och plocka en fiendeby istället.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Täta kluster inte ens 2 månader in i en värld, jadu... alla spelar vi olika. Har själv bara tagit en barbarby (Piska mig!) i strategiskt syfte, då de i mina ögon inte finns någon vettig anledning att inte vänta och plocka en fiendeby istället.

täta kluster= mindre kyrkbyar= mer farmplatser ;)
 

DeletedUser

Guest
men någon annan än jag som tycker att det alltid skall letas minsta lilla detalj när det gäller att klaga på mig eller ic3. oftast så motsäger ni klagare er själva när det gäller att motbevisa att ic3 är bästa spelaren på .se. när obn är hög så är poängen dålig, när poängen är hyffsad så skall det direkt hittas andra saker att klaga på.

kan inte alla bara le, skratta, krama varandra och inse att det är ett spel^^

Håller fullständigt med.
 

DeletedUser

Guest
täta kluster= mindre kyrkbyar= mer farmplatser ;)

Färre menar du? ;)Nej förlåt mig, jag ska sluta bete mig som en lågstadielärare!

Kan man inte vänta med att adla alla barbarians tills småspelarna är borta då? Medans man inte har 20 ggr så mkt poäng som småspelarna tycker jag det är värt att attackera dem, så man slipper dem senare i spelet. Barbarianbyarna kommer vara kvar, och de kan man plocka när man har ett stort kluster där redan, för att täta sitt kluster, slippa bygga kyrkby och då få fler farmplatser!

För att inte glida OT kommer här en uppdaterad lista:

1. ic3princ3
2. fetglenn
3. Andreaaaas
4. monte
5. Fern
6. Sigurd Ring
7. hlarsson
8. terjeman
9. jakieshakeit
10. GalafTheGreen
 

DeletedUser

Guest
1. ic3princ3- Ledare över den i mina ögon bästa stammen och leder även den, grymt:)
2. fetglenn- fortsätter att öka kan nog stanna på topp10, dock inte topp3 tror jag
3. Andreaaaas- ny ägare som verkar duktig
4. monte- också en mycket kompetent spelare
5. Fern- vet inte
6. Sigurd Ring- plockar duktigt med byar mot SUR
7. hlarsson- va glad om du stannar på topp 1000:D
8. terjeman- UT spelare, kommer ligga högt länge också
9. jakieshakeit- hehe skön kille hoppas han ligger kvar i topp
10. GalafTheGreen- vet ej...
 

DeletedUser

Guest
hmm din ob?? andreaaaas hade redan innan du fick kontot mycket fin oba så sluta ta åt dej äran för allt han gjort med kontot ;)

Bra försök, men han hade alltså 950k OBA när jag tog över det ???
Samma sak där, har mer än dubblat OBA sen ajg tog över kontot, så gilla läget och inse att jag köttar mer än dig..
Sen jag tog över har jag köttat mer än vad du har gjort sen du började på V8.
och jag har bara spelat en kort stund..

Sug på den... ;)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Bra försök, men han hade alltså 950k OBA när jag tog över det ???
Samma sak där, har mer än dubblat OBA sen ajg tog över kontot, så gilla läget och inse att jag köttar mer än dig..
Sen jag tog över har jag köttat mer än vad du har gjort sen du började på V8.
och jag har bara spelat en kort stund..

Sug på den... ;)

jag har tagit mej upp tsm med abel till rank ett från start ;) du fick kontot när de redan va på topp, alltså du har INTE tagit upp kontot till topp på egen hand, sug på den du ^^ ne nu ska vi ändå hålla oss till topic :p vi kommer ändå ingen vart med denna konversationen ;)
 

DeletedUser

Guest
jag har tagit mej upp tsm med abel till rank ett från start ;) du fick kontot när de redan va på topp, alltså du har INTE tagit upp kontot till topp på egen hand, sug på den du ^^ ne nu ska vi ändå hålla oss till topic :p vi kommer ändå ingen vart med denna konversationen ;)

precis, du har ju inte ens spelat på det helt själv..
Så du har inte så mycket att komma med.
Du har alltid haft lite hybris sen du fick din lilla titel. lite tråkigt, de flesta brukar bli ödmjuka när dom fått en fin titel.

Vill dessutom påpeka att kontot hade 260k OBA när jag tog över det.
Fundera lite på det och räkna lite. bara för dig att erkänna att jag köttar mer, eller kostar det för mycket stolthet för dig ???

Nu tror jag Monte kommer och tar första platsen för oss alla och snuvar oss på den glädjen ändå.. HAHAHA.

Vet inte om detta räknas offtopic eftersom det faktiskt talas om 10 top spelare.. hehe.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
visst handlar de om top 10, men jag tänker inte kommentera dej mer då jag tycker att vi kan lägga ner diskussionen.. bara onödigt att hålla på att kasta pajer på varann ^^
 
Topp