Topp 10 Spelare - Avtryck på V23

DeletedUser

Guest
Då var det dags för Pampers att starta en ny tråd som kan bli lite kul att följa om folk vill ta sig tid att skriva lite...

Vad är nu detta för tråd då?

Jo jag hade tänkt att vi kunde helt enkelt bara chansa lite hej vilt vilka vi tror kommer bli de konton som kommer göra störst intryck på v23 under tidens gång. Det behöver inte vara rent krigsmässigt bara men självklart är ju en sån sak ganska viktig för att göra intryck. :) Största forumstrollet, bästa diplomaten, bästa ledaren och andra saker kan ju sätta lite avtryck och göra att man blir ihågkommen på världen... Kan ju även vara nån som redan gjort stort intryck och du tror detta intryck kommer hålla i sig...

Det får både vara positivt och negativt intryck men kom ihåg att hålla dig inom de övriga reglerna som finns på forumet...

Ranka bara mellan 1 till 10 vilket konto du tror kommer göra dessa avtryck och motivera under...


mvh

Pampers


*******************************************************************************

Koppa listan bara :)

Rank - 1 - {nickname}

Motivering -

Rank - 2 - {nickname}

Motivering -

Rank - 3 - {nickname}

Motivering -

Rank - 4 - {nickname}

Motivering -

Rank - 5 - {nickname}

Motivering -

Rank - 6 - {nickname}

Motivering -

Rank - 7 - {nickname}

Motivering -

Rank - 8 - {nickname}

Motivering -

Rank - 9 - {nickname}

Motivering -

Rank - 10 - {nickname}

Motivering -
 

DeletedUser

Guest
Pampers Första Lista :)

Rank - 1 - Teh Gow

Motivering - Med hans start så kommer han ligga här på de flesta listorna och vi alla kommer hela tiden undra: Kommer han tillbaka måntro... Med sedvanlig järnhand tog han sig in i ELight och förpestade stammen med att interna spelare till sin egenfördel... Han hade spioner i andra stammar som gick över och backstabbade när det passade honom bäst... Han trollade och trollar än och kommer för alltid kommas ihåg som en spelare på v23 :sneaky:

Rank - 2 - Sneeky Sneeky

Motivering - En trolig rank-etta när världen stänger om detta konto orkar köra vidare... Kommer troligen ligga väldigt högt i de flesta avseenden som OBA, OBD, Poäng, Farmade byar & resurser... Kommer mestadels göra sig hörd med trupperna och adlarna då detta konto inte hörs så mycket i övrigt här ute i vimlet...

Rank - 3 - Skirpx

Motivering - Detta konto kommer jag alltid minnas från denna värld... Får Charlie Sheen att se ut som lärjungen av IA och kommer alltid förknippas med girighet efter detta... Men Mozzarella kanske vill ta hans tron... När kommer ansökan till en annan stam Skirpx?

Rank - 4 - JellyG

Motivering - Vårat forumstroll nr1 hittils! Utan konkurrens har han dominerat externa med sina inlägg! Kan han lyckas med 5000 inlägg innan världen stänger?

Rank - 5 - Karl-Alfred

Motivering - Har en känsla av att detta kommer bli diplomaten vi kommer minnas på v23...

Rank - 6 - Trondersopp

Motivering - Mycket bra spelare som jag tippar högt upp på alla rankingar... Samma som med Sneeky så kommer han nog inte göra väsen av sig här på externa men dock ingame...

Rank - 7 - Kruxet 22

Motivering - Skriv ett pm ska du se :D hahahaha... tror vi kommer se en del av denna spelare här på externa och ingame när med! Le Krux är ju en nyutexaminerad DH:are från V1 som börjar få blodad tand igen...

Rank - 8 - *Stark*

Motivering - Fint läge på kartan och en trolig spelare i toppen när världen stänger! Kommer bli en av krigarna på världen!

Rank - 9 - Mars

Motivering - Vilket ryck! Vilket läge! You go girl! Skämt och sido... Mars är en som gillar att synas och skapa tryck här på externa... Tror denna kan bli en vi ser mycket av på V23...

Rank - 10 - RageAce

Motivering - Kommer aldrig glömma min yolo-train maker :( Och jag tror man kommer komma ihåg hans start samt uttåg han gjorde som avslut :D
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
I avsaknad på andra listor slänger jag väl ut min då, kommentera fritt^^ Risken är väl att man råkat skriva en hel del fel, säkert glömt en hel del konton så kanske blir lite ändringar under morgondagen & kanske en ny lista med lite ändringar/tillägg framöver ;)

Rank - 1 - {Teh gow/Henrik338}

Motivering - Finns nog ingen som saknar åsikt om denne man, bara det gör ju att han blir första valet på min lista, utöver det så blir externa alltid snäppet livligare med honom i det och som pricken över I:et så kan han spela TW, har lirat 2 världar den senaste tiden, v.19 & v.23 och båda gångerna har man sett namnet ”teh gow” äga första platsen. (Även om v.19 är ganska irrelevant för denna lista) Dock håller han ju för tillfället på att avveckla v.23 för tillfället så risken är väl att man inte kommer att se så mycket mer av honom igm. Men vem vet? ;)

Rank - 2 - {Pampers Rocker/Sir Hero}

Motivering - Leder en stam med ett helt annat tänk än folk annars brukar ha, en rank 1 stam med folk i nord, syd, öst & väst. Detta kommer att sätta sin prägel på hela v.23 då Swing inte som alla andra toppstammar har ett enskilt område som de måste säkra utan att de finns lite överallt med allt vad det innebär i diplomatiska svårigheter etc. Oavsett om det kommer skita sig fullständigt eller gå mot en vinst så kommer det att påverka världen som helhet.
Utöver det så är han både en av de som gör externa trevligt att läsa om kvällarna & inte heller helt alltför dålig på TW. (även fast han ännu inte lyckats bemästra nattskyddet^^)

Rank - 3 - {Skiprx}

Motivering - IA Kung, överlägsen 1a, tydligen har även teh gow lärt honom allt han kan. Med dessa ingredienser kommer han bli ett namn att komma ihåg från v.23. Som pricken över i:et kanske han blir v.23s stamhoppare? Swing nästa?^^

Rank - 4 - {Kasperkanin}

Motivering - Hans agerande tidigt i spelet kommer garanterat att påverka utgången av världen och har redan förändrat en hel del mot hur det annars troligtvis sett ut. Frågan är ju om denne spelares agerande nu har bäddat för en blivande vinst för WM?

Rank - 5 & 6 - {Buckingham & Karl Alfred}

Motivering - Diplomater i stammarna som sitter säkrast just nu. Rank 2 & 3 precis efter Swing med expansionsmöjligheter åt alla håll. Hur dessa väljer att sköta diplomatin kommer garanterat att påverka hur v.23 slutar.

Rank - 7 - {Henke1997 & RCS övriga rekryterare}

Motivering - Kommer aldrig glömma stammen som lyckades rekrytera varenda spelare med något undantag i min 13x13 ruta (mottog 2 själv inbjudningar) ingen större koll på vem som bär huvudansvaret till stammens rekryteringspolicy men eftersom han var den som försökte få med mig får han ansvaret för det på denna lista. Förstår inte hur man kan se så kortsiktigt att man skiter i att låta sina spelare få en rimlig chans att växa utan bara tänker på kortsiktig poängvinst, värd en plats på listan för hur de totalförstörde mitt närområde.

Rank - 8 - {Stanozolone}

Motivering - Tror att många antog att en konflikt mellan RCS och -ST2- skulle vara den som skulle avgöra vilka som skulle få styra K54, fanns inga andra kandidater och från intet lyckades denne man dra ihop en blandning av spelare för att skapa en ny maktfaktor i regionen med kapacitet att göra K54 till sitt. Lyckas stammen med det så är det i alla fall inget jag kommer att glömma.

Rank - 9 - {Sixten99}

Motivering - Vad jag har sett såhär långt så kan denne spelare det mesta en TW spelare bör kunna, dock så ska man vara lite opartisk så är -ST2- den enda topstammen som ännu inte säkrat sin egen kontinent och därför inte sitter i samma goda läge som de andra. Men med lite flyt ska nog denne spelare kunna påverka utgången av v.23 och därför kommer han med på listan.

Rank - 10 - {Gsenor}

Motivering - Sitter ganska ensam med Elightare (Blivande WM byar?) nära sig, en konflikt här kommer garanterat att ske, även om det kanske dröjer månader, min spekulation är att det kommer trilla in många dagens, både anfallare och försvarare, till detta konto senare och kommer i slutändan vara ett krigarkonto att komma ihåg, antingen som storslagen vinnare eller som förlorare som kämpade till sista byn.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Rank - 1 - {Pampers Rocker}

Motivering - Killen syns överallt, och har många fiender och många vänner. Sägs vara rutinerad och erfaren spelare som säkerligen kommer att gå långt på V23. Frågan är väl hur han tänkte när han rekryterade Swing-spelare från alla världens hörn och kanter, kan ju bli ett äventyr i sig att få alla samlade.

Rank - 2 - {Kung Salomo}

Motivering - En mycket trevlig spelare som bland alla smutsiga IAare ändå håller sig kvar i toppen. Ryktas att han snittar 20h/dag. Om detta nu är sant så förtjänar du #1 utan tvekan, och dit lär du nå om du fortsätter såhär! :)

Rank - 3 - {Teh Gow}

Motivering - Syns överallt, både ingame och på externa. Många ogillar honom och många gillar honom, men oavsett vad man tycker om honom så respekterar alla honom som spelare. Han har överraskat förr, och skulle göra det igen genom att segra med Elight. Tyvärr har han lagt ner, därför faller han till rank 3 här.

Rank - 4 - {Charlie Sheen}

Motivering - All respekt till denne spelare. Han fick mig att inse att IA är det slappaste, smartaste och smidigaste taktik som finns för att roffa åt sig första platsen. Charlie Sheen är grunden för att hans lärlingar numera ligger i toppen, exempelvis Admiral General Aladeen och Skiprx. Förövrigt syns han överallt och har mångas respekt, och de som inte respekterar Charlie kommer att göra det i framtiden ;)

Rank - 5 - {Admiral General Aladeen}

Motivering - Tro't eller ej, men detta är Charlie Sheens mest talangfulla lärjunge. Med 9 internadlade byar tar han både andra platsen med god marginal och IA-kung-titeln. Grattis! Blir intressant om du går om mig snart. ;)

Rank - 6 - {Karl-Alfred}

Motivering - En diplomat som kommer att synas på flera olika plan på v23. Stor koll på det mesta, och duktig på att snacka. Blir intressant hur diplomatin ser ut om några månader! :)

Rank - 7 - {Kasperkanin}

Motivering - Fråga mig inte hur, men du lyckades skrapa ihop en förhållandevis tät stam som ändå lyser starkare än många stammar på v23. Frågan är väl om du har kapaciteten att fortsätta hålla kvar Elight som en toppstam, och vilken stam ni väljer att kriga mot i framtiden.

Rank - 8 - {Mars}

Motivering - En omtalad spelare som jag hyser stor respekt för. Han håller god attityd i forumet och har visat sig duktig på flera olika världar. En giftig mid-spelare sägs det. Blir intressant att kriga med/mot dig i framtiden! =)

Rank - 9 - {Sneeky Sneeky}

Motivering - All respekt till spelarna på detta konto. De har tagit Dagens Plundrade på tok för många dagar och hade en fin utvecklingskurva för några veckor sedan. Frågan är väl vart deras speed tog vägen. Motivationen som är där och ställer till det?

Rank - 10 - {*Stark*}

Motivering - En spelare som syns överallt, och inte bara på .se. Han har ett toppkonto på w70, v21 och v23. Hur hinner du? Frågan är väl om detta påverkar v23 negativt, eller om du helt enkelt bara har sjukt mycket fritid. Hur som helst så ska det bli intressant att följa dig på de olika världarna du spelar på! :) - En spelare som syns överallt, och inte bara på .se. Han har ett toppkonto på w70, v21 och v23. Hur hinner du? Frågan är väl om detta påverkar v23 negativt, eller om du helt enkelt bara har sjukt mycket fritid. Hur som helst så ska det bli intressant att följa dig på de olika världarna du spelar på! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rank - 1 - {teh gow}

Motivering -Med i toppen på alla listor, inkluderar denna. Skapar ständigt liv runt sig när han spelar, det går rykten hit, och det går rykten dit. Gillar att provocera samtidigt som han är en väldigt bra spelare. Har nu enligt han själv slutat, men han kommer vara med i framtiden antingen i forum eller spel och påverka utgången.

Rank - 2 - {Pampers Rocker}

Motivering - Vafan, du får forumstrollet :D Mer inlägg än mig på en kortare period dessutom!
Diplomat i den mest inflytelserika stammen på v23 än sålänge. Hans beslut och hans ord kommer avgöra utgången på v23.

Rank - 3 - {Karl-Alfred}

Motivering - Snaran börjar bli tight runt denna diplomat och hans stam. Precis som Pampers så kommer hans ord vara avgörande för utgången av v23.

Rank - 4 - {skiprx}

Motivering - "IA kungen" "Kan inte spela" "Svikare" Denna spelaren har i överlägsenhet blivit beskriven i flest olika adjektiva former. Rank 1, har några IA byar, samtidigt som han håller sin rank 1 och radar in rövare. Inte så dålig som folk vill påstå, påstår ja.

Rank - 5 - {stanozolone}

Motivering - Oxy Oxy... Använder sig av starka ord och påhopp i externa, samtidigt som han går starkt ingame. Har nu en egen stam som troligen får ett stort inflytande på övriga stammar.

Rank - 6 - {Buckingham}

Motivering - Diplomat för FIN, det säger mycket om vilket avtryck han kommer göra och har gjort. Han och hans stam har legat lite lågt framförallt här i externa, kommer nog hända saker där så småningom, och då kan Buck mycket väl stiga i rankingen...

Rank - 7 - {Admiral General Aladeen}

Motivering - Diktatorn, IA kungen whatever. Norrbaggarna som tog över kontot har verkligen gjort ett inflytande, bra spelare som ligger intressant till på kartan och kommer knappast dö ut inom snar framtid.

Rank - 8 - {Overrated Trio}

Motivering - Nico har väll gjort ett större avtryck här än vad han har gjort ingame. Säger väldigt mycket, är med i varje diskussion och om han börjar spela på fulltid så kommer han påverka framtiden drastiskt ingame också.

Rank - 9 - {darkraven80}

Motivering - Detta är en spelare som inte vill synas för mycket i externa. Men han har ett inflytande i spelet. Ligger väldigt, väldigt spännande till på kartan. Vad jag har hört har denna spelaren inte spelat alls länge på TW, men han har imponerat i mina ögon, ingen flykting...

Rank - 10 - {mars}

Motivering - Hört mycket gott om denna spelare, verkar också visa på sunt förnuft i externa, gillas :) Har nu börjat växa på riktigt och kommer fortsätta göra så.
 

DeletedUser

Guest
Jag rensade tråden på offtopic, alltså sånt som inte är listor. Glömde skriva det eftersom telefonen ringde och jag är senil. Sorry D:

Jag vet inte om trådskaparen tänkte att det enbart var listor som gällde, men annars tycker jag personligen att det kan vara lite kul att diskutera andras listor. Jag menar, att läsa igenom massa listor utan att få tycka till gör det ju ganska tråkigt. Åtminstone i mina ögon. :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Håller me krille, de är....ganska värdelöst och inte få säga va man tycker. Ja menar om ingen ska kommentera, varför ska ja ens göra en lista?

Dålig tråd
 

DeletedUser

Guest
Jag tolkade trådskaparens kommentar (numera raderad) om att kommentarerna väl var roliga men det var listor han ville ha, som att han ville hålla tråden ren från det som inte är listor. Jag kan självklart ha fel, jag tycker själv hälften av nöjet med listor är just kommentarerna så skulle det vara så att jag missuppfattat kan jag självklart stoppa tillbaka posterna igen.

Annars är det faktiskt en ganska bra idé att köra kommentarerna i en speciell tråd, citera det man vill kommentera och sedan kan man diskutera så mycket man bara orkar.
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Jag tolkade trådskaparens kommentar (numera raderad) om att kommentarerna väl var roliga men det var listor han ville ha, som att han ville hålla tråden ren från det som inte är listor. Jag kan självklart ha fel, jag tycker själv hälften av nöjet med listor är just kommentarerna så skulle det vara så att jag missuppfattat kan jag självklart stoppa tillbaka posterna igen.

Annars är det faktiskt en ganska bra idé att köra kommentarerna i en speciell tråd, citera det man vill kommentera och sedan kan man diskutera så mycket man bara orkar.

Du kan ju lägga in alla kommentarer där när du har tid tills vidare då är du snäll :) Är ju det som är halva grejen med listorna som de flesta verka tycka (Att kommentera) , samtidigt så finns det ju en fördel av att ha denna ren då man enkelt kan gå igenom alla listor utan att behöva gå igenom sidor av kommentarer.
 

DeletedUser

Guest
MAn får kommentera såklart :)

Bara man håller sig inom ramarna för reglerna i forumet och att man inte slänger ur sig massa saker som bara gör att tråden dör...
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Nu ska jag göra en lista trotts att jag är så ointressant.

1: teh gow - Vad ska man säga visst kan du spela och internadla, men att du är så otrevlig är ju nått som många säkert undrar över. Kommer han någonsin lämna v23? Nej det tror jag inte!

2: Skiprx - Länge legat etta men börjar nu vackla, är det nya spelar på kontot måntro?

3: Stanzolone - Kanske den roligaste jag snackat med på TW, kaos omger denna människa och han har dragit ihop en egen farlig stam!

4: Kruxet 22 - Med den där fylleadlingen kommer jag komma ihåg dig för all framtid^^

5: mars - En kille som säkert kommer gå långt med sin ödmjukhet och sköna inställning här på forumet, jag borde se upp mer till dig känner jag.

6: Darkraven80 - Snipade alla adlar i våra första offensiv, frågan är om det var du eller någon annan;)

7: Jellyg - Sånt stort troll så det inte finns! Du får fasiken forumstrollet.

8: Kasperkanin - För att du lät teh gow ta över din stam internadla den åt skiprx och sen byta stam, känns det bra?

9: Pampers Rocker - Då han startade en icke premade som finns i alla världens hörn, taktiken kommer kommas ihåg.

10: Michael C.Hall - Alla som har fått ett pm av honom förstår vad jag menar... Ihärdig och jobbig
 
Topp