top10 spelare

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Känner bara igen 2 på topp 10 nu, förhoppningsvis dyker alla kända namn upp kommande vecka:

1 Sparda
2 Blomman92
3 microblade
4 xederos
5 helenelund
6 Dragon Ving
7 Wonner
8 greggan
9 LadyBlue
10 Augustus
 

DeletedUser

Guest
Problemet just nu med rankingen är att dom i toppen inte är dom bästa utan dom som satsat på poäng; dom bra spelarna bygger trupper just nu.
 

DeletedUser

Guest
Problemet just nu med rankingen är att dom i toppen inte är dom bästa utan dom som satsat på poäng; dom bra spelarna bygger trupper just nu.

Hlr med... Finns egentligen inte en enda i toppen som är bra på TW som ligger där nu. Kolla JockDeRock.. Han har baramest poäng på tw.se! Vilken sopa!
 

DeletedUser

Guest
Hlr med... Finns egentligen inte en enda i toppen som är bra på TW som ligger där nu. Kolla JockDeRock.. Han har baramest poäng på tw.se! Vilken sopa!

Han e rank 3 just nu i v8... Poängjägare? eller har han sina planer? :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hlr med... Finns egentligen inte en enda i toppen som är bra på TW som ligger där nu. Kolla JockDeRock.. Han har baramest poäng på tw.se! Vilken sopa!

men vad har poäng på v2 med att göra om man kan starta upp ett konto?

här helt skilda saker.
 

DeletedUser

Guest
Riktigt kul att se allt erat snack faktiskt. Vi som ligger i toppen nu är inga bra spelare bla bla bla ^^

1 Sparda
2 Blomman92
3 JockDeRock
4 Palmgarten
5 helenelund
6 Zenite
7 Augustus
8 The. Grim. Rimmer.
9 oskar 94
10 Eson
 

DeletedUser

Guest
nu börjar det bli lite annorlunde när smedjor kommer ut, de kommer ta top 10 platserna ett lite tag farmöver

undra vem som blir först med yxor.
 

DeletedUser

Guest
nu börjar det bli lite annorlunde när smedjor kommer ut, de kommer ta top 10 platserna ett lite tag farmöver

undra vem som blir först med yxor.

yxor är kul! :) Det kommer det kommer

Finns många spelare som inte börjat på V8 än, vi får hålla utkik, jag väntar tills listan uppdateras lite så går jag in med comments sen
 

DeletedUser

Guest
yxor är kul! :) Det kommer det kommer

Finns många spelare som inte börjat på V8 än, vi får hålla utkik, jag väntar tills listan uppdateras lite så går jag in med comments sen

.ses bästa stam med dom absolut bästa spelarna som finns på tribalwars har ju startat finns väl inga andra som är intressanta.
 

DeletedUser

Guest
Hlr med... Finns egentligen inte en enda i toppen som är bra på TW som ligger där nu. Kolla JockDeRock.. Han har baramest poäng på tw.se! Vilken sopa!

Som pilis sa har väll hans poäng på v8 inget att göra med hans poäng på värld 2? :)
 

DeletedUser

Guest
Som pilis sa har väll hans poäng på v8 inget att göra med hans poäng på värld 2? :)

Nej men han sa väl det för att bevisa att det finns skickliga spelare i top 10 i v8 med? Han sa ju aldrig att världarna hade något med varandra att göra :O
 

DeletedUser

Guest
Nej men han sa väl det för att bevisa att det finns skickliga spelare i top 10 i v8 med? Han sa ju aldrig att världarna hade något med varandra att göra :O

Såklart finns det skickliga spelare; do doubt. Vet flera stycken som ligger i toppen:) Däremot att försöka få igenom sitt argument pga att jock har mest poäng på v2 håller inte.
 

DeletedUser

Guest
Nej men han sa väl det för att bevisa att det finns skickliga spelare i top 10 i v8 med? Han sa ju aldrig att världarna hade något med varandra att göra :O

fortfarande på v2 visste ingen hur man startade upp ett konto så var relatift lätt att växa där, så han kan ev inte ha en anning om hur man drar upp ett konto mest effektift upp till 200k.

efter typ v4 och spelare som ligger i toppen där skulle jag vara orolig för men ingen "top spelare" på världarna förre. gått för långt och alla var noobs när de startade.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
en uppdaterad lista på top 10 =)



1 Sparda .XI. 177 1 177
2 ic3princ3 .XI. 174 1 174
3 helenelund LB 170 1 170
4 Blomman92 167 1 167
5 Mendozacheers FiR 166 1 166
6 LemonLime .XI. 164 1 164
7 The. Grim. Rimmer. EMO 161 1 161
8 vashanka NIC 160 1 160
9 JockDeRock .XI. 158 1 158
10 razimo86 157 1 157
 

DeletedUser

Guest
Ser fint ut, känns som om Ic3 är lite stolt över sin 2:a plats? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag tvekar inte på att .XI. är skillade spelare och det är många namn man
känner igen dock tror jag att de är en aning överskattade, tiden får
utvisa det.
 
Topp