Top 20 stammar. kommentera

DeletedUser

Guest
Det var inte mening att klanga ner någon, men varför göra en top 20?

Men är du helt ***** dum i huvudet? Wallin svarade ju precis på det: Personen som startade tråden vill ju ha kommentarer på 1-20, Det står i rubriken också.

Någon mer fråga?

EDIT: Såg att jag var lite sen ^^
 

DeletedUser

Guest
Syftade på din poäng genom att säga "Men en dag kankse era nanm kommer stå länsgt upp!" som att vi aldrig varit i toppen. Prova ta reda på VEM du försöker bråka med nästa gång gubben. ;)

Det var inte dig jag syftade på.

Jag vet mycket väl vem du är!
 

DeletedUser

Guest
Men visst, ni som vill skriva om eran top 20 gör det!

Kommer inte sitta i denna tråden och prata med wallin. Vill du något wallin så tar vi det på pm.

Hade det bra!
 

DeletedUser

Guest
Lite kul att den som spyr galla och tycker tråden är värdelös är den som överlägset har mest inlägg i den :)

OnT: Hört ett rykte om att en viss stam belägen mellan 11-20 snart kommer hoppa upp till top10, en par andra stamar som också ligger bland 11-20 riskerar istället att dra på sig vreden från en mycket större stam och därmed riskerar en total undergång.
 

DeletedUser

Guest
Oh, ska man behöva ta det igen? Japp det var man tvungen till! Det blir jobbigt att skriva en top 20, för det blir rörit o.s.v. Sen kommer det stå ungefär så här.

1 war: mycket bra!
15 chaos: vet ej!
16 DBPB: ingen kommentar
19 blah blah: ingen kommentar
20 Vet ej: Vet inte något om dom :S

På dem flesta stammar kommer det visa sig att dom inte har nån kommentar.
 

DeletedUser

Guest
Oh, ska man behöva ta det igen? Japp det var man tvungen till! Det blir jobbigt att skriva en top 20, för det blir rörit o.s.v. Sen kommer det stå ungefär så här.

1 war: mycket bra!
15 chaos: vet ej!
16 DBPB: ingen kommentar
19 blah blah: ingen kommentar
20 Vet ej: Vet inte något om dom :S

På dem flesta stammar kommer det visa sig att dom inte har nån kommentar.

Om man nu tycker det är jobbigt att skriva en top20 lista så klickar man inte på en tråd angående det ämnet. Simple as that. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker egentligen detta kan vara en intressant tråd, jag har dock mycket dålig koll på de flesta stammarna (har svårt att kommentera top10).

Dock tycker jag att de som kan något om de flesta stammarna på top20 kan kommentera dom, vill ni så hoppa över top10 och kör 11-20 istället? Sen om det finns en eller två stammar på 11-20 man inte kan något om hoppa över dom också då.
Jag tycker iaf det kan vara rolig läsning då jag inte har så bra koll på de "lägre" stammarna. Någon frågade innan, "måste man vara en av de stora för att få skriva på forumet?" Och nej självklart inte, har ni info att dela med er tror jag de flesta är tacksamma. Och för er som inte bryr er om 11-20, well läs en annan tråd eller stäng ner sidan:) Over and out, Amfeta!
 

DeletedUser

Guest
1 WAR Alla vet och fasar ;)
2 V.V.V Lalandia ligger nog 1:a snart
3 -=AT=- Hade bra ledning, men har några fruktade spelare.
4 =Ä= Våra kära grannar och står för sitt ord som säkert är på G
5 Ecalos V4´s bästa stam
6 LimeEd Där stöp min kunskap
7 -KGB2- noooobs ;)
8 ELITE Eliten är liten
9 EA Var 2:a bästa stam i V4
10 NAV Mycket bra och kompetent ledning
11 -TR- Warriors kan behövas
12 TDA Bör kunna dra -=AT=- från andra hållet
13 Lilja på väg upp
14 R-GOTH Ja vad ska man tro
15 Chaos Kaos inte i ledningen väl
16 DBDP Gamla DB på väg ner?
17 Borg BJÖRN????
18 TDA 2 Håll er till samma "krig" som storebror
19 Tempel Ett namn att beakta men spelare?
20 R~GOTH Se 14
 
Topp