Top 20 stammar. kommentera

DeletedUser

Guest
Som rubriken säger;)


1 WAR
2 V.V.V
3 -=AT=-
4 =Ä=
5 Ecalos
6 EA
7 LimeEd
8 -KGB2-
9 ELITE
10 TDA
11 -TR-
12 NAV
13 APA
14 R-GOTH
15 DBDP
16 Lilja
17 Chaos
18 Borg
19 Tempel
20 TDA 2
 

DeletedUser

Guest
Orkar inte kommentera men dem ligger där dem gör för att dem är bra:p
 

DeletedUser

Guest
Ligger man inte på top5 behöver man inte vara bra, finns dom på top10 som knappt vet hur man bygger en normal offby ffs..
 

wennerblom

Member
Reaktionspoäng
0
Ligger man inte på top5 behöver man inte vara bra, finns dom på top10 som knappt vet hur man bygger en normal offby ffs..

Sant, det finns ett par av dessa i varje stam.
Och jag tror tyvärr att de tror de gör rätt eftersom de tillhör just en topp 10 stam och därför förblir det ett par spelare av denna kaliber i varje stam...
Gäller bara för motståndarna att veta vilka dessa spelare är...
 

DeletedUser

Guest
Det vet du nog din kalmarelit, annars lär du märka det i v6 :)
 

DeletedUser

Guest
problemet är att man oftast inte orkar eller vet tillräckligt mycket om stammarna under top 10 för att kommentera dom, sen att kommentera 20 stammar kan bli lite mycket...

Personligen tror jag det finns högst 2-3 stammar från 11-20 som som duger till nått, resten väntar bara på att bli plockade ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja självklart säger du ju det, Nallen, du själv ligger ju där ;)
 

DeletedUser

Guest
Det får ni gärna göra! Men du kunde ju komma på något bättre!

Vad glad o varm jag bli i kroppen när jag se alla dessa glädjefyllda och positiva inlägg, varför klanka ner på nån för att han starta en tråd om top20, är man inte intresserad kan man väl låta bli att läsa/posta.
 

DeletedUser

Guest
Precis, själv tycker jag att det är intressant med en top20, så att man för en gångs skull slippa höra för säkert hundrade gången folks åsikter om bara top10 stammarna.

Btw så vart jag inte förvånad när jag såg att Tux är vietnamiesiska för en aggressiv eller våldsam person, kombinera det med en ninja och det blir en dryg blandning :D
 

DeletedUser

Guest
Varför ens klicka på en tråd som heter top 20 stammar. kommentera om det enda du ska göra är att klaga? Grabben, släng dig i väggen kanske fixar ett par lösa skruvar.

Haha, du har några som sitter dåligt!

Det var inte mening att klanga ner någon, men varför göra en top 20?
 

DeletedUser

Guest
Precis, själv tycker jag att det är intressant med en top20, så att man för en gångs skull slippa höra för säkert hundrade gången folks åsikter om bara top10 stammarna.

Btw så vart jag inte förvånad när jag såg att Tux är vietnamiesiska för en aggressiv eller våldsam person, kombinera det med en ninja och det blir en dryg blandning :D

Det kan vara intressant! Men det finns som sagt för mycket n00bs:) Men en dag kankse era nanm kommer stå länsgt upp!
 

DeletedUser

Guest
Haha, du har några som sitter dåligt!

Det var inte mening att klanga ner någon, men varför göra en top 20?

Kanske för att han och många flera tycker att det skulle vara intressant med en topp 20 lista? Seriöst, använd din fantasi!

Det kan vara intressant! Men det finns som sagt för mycket n00bs:) Men en dag kankse era nanm kommer stå länsgt upp!

Been there done that, din poäng?
 
Topp