Top 15 Stammar - Betyg & Åsikter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
1 Bad Co
2 NwP
3 TUS
4 BS
5 DADS
6 UrbanT
7 MR
8 TUS-A
9 Krocks
10 =GFO=
11 SSFT
12 Milka!
13 ELITE
14 S-A
15 SGC

Ni två som känner er träffade, INGE spam i den här tråden nu. Sätt betyg på stammarna och skriv vad ni tycker och tror om dom.
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte riktigt hur du menar... Ska vi betygsätta hur bra de är eller vad vi tkr om stammarna:rolleyes:?
 

DeletedUser

Guest

Jo... Men ska betyget vara vad jag tror eller ska jag bara skriva vad jag tror om dem eller sätta betyg för brahet.

exempelvis.

Milka

Förslag 1. Jag tycker att de är ganska bra och sätter därför en 4. Dock så tycker jag inte om dem.

Förslag 2. Jag tycker de är ganska bra men jag tycker inte om dem så det blir en 1a

Vilket ska jag använda?

Betyg på brahet eller vad jag tycker?
 

DeletedUser

Guest
du kan ju skriva både och om du vill, men du ska först och främst skriva hur bra du tycker/tror de är.
 

DeletedUser

Guest
jaja. Då skriver jag vad jag själv tkr om dem och hur bra de är vad jag tror.

Jag sätter betyg från 1 till 5

Bad Co. Vet inte så mkt om dem så de får en 2,5

NwP. De är en ganska bra stam vad jag vet och jag har inget otalt med dem så de får 3.5

TUS. Lätt att snacka med och har kommit bra överens med dem. Tror de är ganska bra också så de får 3.8

BS. Alldrig hört talas om dem. Får : 2,5

DADS. Bra kompisar från V1 så de får 3.7

Urban T. Vi får väl se om de kan klara av BFH i V1 . 3a får dem

MR. alldrig hört talas om dem... får 2,5

TUS-A. samma som med TUS. 3.8 i betyg

Krocks. 2.5 alldrig hört dem förr

=GFO= 2.5 alldrig hört dem förr

SSFT. Ganska blandat här de får 3

Milka! . De skrämmer nog de flesta i V1. Hoppas snart de blir omhändertagna.
deras erfarenhetsbetyg blir 4.2 men mitt tycke om betyg blir 0.1 alltså dåligt för tyskarna:D

Elite. får väl se om de lever upp till namnet 2.5 där med

S-A. 4.4 . Ni kommer snart se varför på V1

SGC. Vet inte riktigt... 2.5:rolleyes:

TGW. De kommer tät efter och är min egen stam så betyget blir ju förståss 5 där. Förvånade:D Igentligen skulle jag sagt 10/5 men det är inte giltligt:D

Det är så jag tkr iaf
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag säger då det..Dom två jag trodde skulle spama kom på en gång...
Betygen är uttsatta efter vad jag tror. Vissa kommer nog inte vara bland top 15 längre in i spelet

8/10 Bad Co
Ganska utspridda. Kommer nog att få ligga i krig mycket från många fronter för att visa vilka som bestämmer.
Har hört att dom flesta kommer från tostammarna i w1
En av mina toppstammar tillsammans med ett par till. Kommer inte ge dom någe högra betyg då jag inte vet hur dom fungerar i krig.

7/10 NwP
Kommer vad jag tror vara farliga i w2, ligger även sammlade geografiskt (om det är en för eller backdel får tiden visa)

5/10 TUS
En av dom "älskade" massrekryterarna. Som alltid så tror jag inte på att sånna stammar har nått att hämta då 70-90% av alla medlemmar inte är aktiva nog, eller enbart är med för att ha en blå/ljusblå karta och gömma sig bakom. Få se nu hur dom kommer klara sig mot BFH och om dom sköter sig.

6/10 BS
En tysk stam (tror jag)
Vet inte nått om. Utspridda över hela kartan. Vet inte om det är possitivt vid en sån här liten värld. Finns även en akademi

6/10 DADS
Känner igen dom från w1. Vad som kan tala emot dom här är deras erfarenhet. Men jag vet inget om dom igentligen. Men dom ligger sammlat, så vid support så kommer dom inte ha några problem så länge spelarena är villiga att offra sig (vet att dom var hjälpsamma i w1). Samma område som UrbanT

5/10 UrbanT
Vet inte mycket om dom här i w2, men från w1 var det mycket prat. Har även samma område som DADS, så ett krig kommer att vara undvikligt då ingen av dom kommer kunna växa annars

5/10 MR
Bra utsprida, men ändå sammlade. Vet inget om dom

5/10 TUS-A
Samma skrot och korn som Huvudstammen antar jag

6/10 Krocks
En stam som har fighting spirit, men saknar erfarenheten. Hade lite erfarenhet av dom från w1. Mycket prat och mycket vilja. Hoppas dom har lärt sig nått

5/10 =GFO=
Vet inget om dom

6/10 SSFT
Ja, vad kan man säga. En aldeles för kaxig ledare som troligvis kommer att sätta sin stam i trångmål, igen.
Dom kommer att få problem med både den franska stammen FRpow samt med R.E (kanske inte lika mycket problem med FRpow)

5/10 Milka!
Trevliga ledare och medlemmar. Men verkar inte vara lika seriösa i w2 som i w1

7/10 ELITE
En stam jag inte vet nått om, men tror att vissa kan vara bra där. Få se om dom kommer ha tid att bli starka eller om dom kommer ha fullt upp med krig och uttsättning av titlar.

5/10 S-A
Vet inget om

5/10 SGC
4 hertingar och 3 baroner. Mycket viljor som kan förstöra
 

DeletedUser

Guest
jag orkar inte göra allt det xD
så jag säger samma sak som swan sa :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varför antar alla att Milka på w2 är samma som på w1? De har inte en enda spelare som är samma...
 

DeletedUser

Guest
om de nu är så j***a jobbigt så kan ni väll hålla er til offtopic forumet och spamma sönder det i stället
 

DeletedUser

Guest
Kan väl göra en då.

1 Bad Co - Ingen kommentar då det är den jag är med i.
2 NwP - Känns som seriösa spelare som ligger bra till och nog kommer vara rätt farliga.
3 TUS - Att mass rekrytera brukar inte fungera, men kanske denna gång?
4 BS - Polsk stam som jag inte vet mycket om så ingen kommentar.
5 DADS - Inte snackat med dem någonsin. Kanske lite väl många?
6 UrbanT - Helt ok på w1. Kan nog ha en del att säga på w2 med. Svårt att säga
7 MR - Känns som att de har några bra spelare från w1. Kan nog bli bra om de blir lite färre.
8 TUS-A - Se TUS (Hatar systerstamar och academys >< )
9 Krocks - Aldrig hört talas om.
10 =GFO= - Känner igen dem från w1. Känns som att de inte har så bra sammanhållning där. Kanske ändring på w2?
11 SSFT - Lite för kaxiga för sitt eget bästa.
12 Milka! - Inte samma som på w1. Vet inte hur de kommer fungera.
13 ELITE - Några bra spelare...
14 S-A - Aldrig hört talas om.
15 SGC - Inte hört talas om.

Ursäkta att jag blev lite trött på att skriva på slutet..
 

Beyond the Grave

New Member
Reaktionspoäng
0
1 Bad Co
Aldrig hört talas om dessa, antagligen inte värda sin rank

2 NwP
Se #1

3 TUS
Se #2

4 BS
Se #3

5 DADS
En fantastisk "big-happy-family" tribe... = värdelösa

6 UrbanT
Vet inte om dessa är de samma som i värld 1, om e är det, är de väl ok..

7 MR
se #4

8 TUS-A
Syster-stamm... yay.... ok, det var tillräckligt, nu kan de lägga ner stammen...

9 Krocks
se #7

10 =GFO=
se #9

11 SSFT
se #10

12 Milka!
Om de inte är samma spelare som i v1, så är de väl värdelösa antar jag...

13 ELITE
ELITE? hahaha... elite verkar betyda newb nuförtiden...

14 S-A
...

15 SGC
/me sighs

Ledsen, jag försökte, men har aldrig haft det så tråkigt med en sådan här topic. Noblingen har inte ens börjat *rolls eyes*
 

DeletedUser

Guest
1 Bad Co
Ledningen kommer från erfarna stammar i v1. säker farliga i denna värld

2 NwP
Vet inte mycket om dessa då de inte gjort något väsen av sig ännu.

3 TUS
Verkar vara ute efter krig. får se om de klarar det.

4 BS
Polsk stam som kommer att slås ut snabbt för att alla hatar polackerna på denna server.

5 DADS
För stora för att fungera. förmånga allierade dessutom

6 UrbanT
Om de kommer satsa på v2 så blir de nog farliga.

7 MR
Vet ingenting om dem, vill därför inte uttala mig.

8 TUS-A
Som TUS tror jag

9 Krocks
Säger mig ingenting.

10 =GFO=
Ger ett oseriöst intryck

11 SSFT
TDF från v1. noll samordning och kommer att utplånas om de inte lärt sig läxan.

12 Milka!
inte en spelare från v1 vilket kommer ge dem respass ur världen

13 ELITE
Utger sig för att vara bättre än de är.

14 S-A
Oseriösa.

15 SGC
För många ledare. respass så snart adelsmännen hittar till världen.

Noblingen har inte ens börjat så det är svårt att säga något innan dess. jag troro att två stammar utanför top 15 kommer in så snart adelsmännen gör entre. Dessa jag vill att ni tar en titt på är BFH och RE. kanske även att TGW kan lägga sig i men vi får se.*rollseyes*
 

DeletedUser

Guest
Tack Lufsis, trodde nästan vi var bortglömda. Måste instämma i din sammanställning av stammarna.
 

DeletedUser

Guest
Jo lufsens var bra...

TGW är mycket bättre sammlade på V2 som har varit den största svårigheten och svagheten på V1.

Men vi får väl se hur det går. Vi har fått in flera erfarna spelare som hjälper till att driva stammen när det blir förmycket att göra för mig och kevin på V1.

Men som sagt... vi får se:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp