Top-15 comments

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hihi. Kul där morad. DöD om någon stam kommer att hålla xD
 

DeletedUser

Guest
ja men vad skutun ska man gö om en del hjälper sen hjälper andra ej så får dom skydd även fast dom är värsta noobsen

ni i tfo ta inte ila up
 

DeletedUser

Guest
ja men vad skutun ska man gö om en del hjälper sen hjälper andra ej så får dom skydd även fast dom är värsta noobsen

ni i tfo ta inte ila up



ja men svårt o se vad du skriver

ontopic igen tack..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Det är inte tillåtet att kommentera en annan medlems grammatik eller språk. Om grammatiken/språket är så dåligt att innebörden försvinner så meddela någon moderator och denna kommer att åtgärda problemet om det behövs."
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Det är inte tillåtet att kommentera en annan medlems grammatik eller språk. Om grammatiken/språket är så dåligt att innebörden försvinner så meddela någon moderator och denna kommer att åtgärda problemet om det behövs."


fan va tråkigt:eek:

får man skriva så då?:p
 

DeletedUser

Guest
1 Solace - Mycket tuff stam som ingen riktigt vågar utmana.
2 CCCP - Extremt tuff stam som blev utmanad tidigt i spelet. Köttade, och nu är alla rädda för dom.
3 A.I.E - Ett wildcard. Har tagit det lugnt men växer fort, men för utspridda så dom kommer antagligen tappa medlemmar i framtiden.
4 MASH - No idea.
5 DöD - Tuff stam. Skulle spöat MR i v.2 även fast dom var flera gånger mindre, men de orkade inte lägga ner tiden.
6 TW4U - No idea.
7 X3M - Inte imponerad. Krigar mot oss men det går inget vidare. Också för utspridda, kommer förlora medlemmar och krympa längre fram i spelet.
8 IMST-E - Blir uppläxade av CCCP och kommer antagligen falla isär från trycket vad det lider..
9 --ST-- - Intressant stam. Dom hör inte till den absoluta eliten, men de är seriösa i sin diplomati och kan säkerligen klara sig bra.
10 Ita-B - No idea.
11 TFO - Supermassiv stam som kommer delas upp, splittras och resten bli övertagna. Kommer inte finnas kvar i centrum länge till.
12 Banana - Riktigt bra stam. Dom kommer läxa upp sina grannar och lägga ut bananskal framför sina fiender.
13 MTBE - Har blivit duktigt tagna i örat av CCCP. Kan klara sig kvar ett tag till då dom verkar fått nåd av CCCP. Men de kommer inte kunna hålla sig kvar i centrum.
14 [TL] - Kan få ihop nått slags maktcentra och överleva en stund. Men de har inte materialet som krävs för att hålla sig kvar i centrum.
15 =STIM= - No idea.
 

DeletedUser

Guest
1 Solace - Mina idoler
2 CCCP - Vilka är det?
3 A.I.E - Farligt farligt, många bra spelare. Bra position för framtida expandering om de inte hamnar i onödiga konflikter.
4 MASH - Känner inte till spelarna, men har växt snabbt.
5 DöD - Respekt. S.2 vs zergen.
6 TW4U - Ingen aning... Sorry
7 X3M - Vissa i ledningen är jag inte imponerad av från tidigare servers, men å andra sidan verkar de koordinera anfall hyffsat. Kan ha en reell chans i och med HRE's splittring.
8 IMST-E - Hoppar på en random stam mitt under pågående krig och får stå sitt kast.
9 --ST-- - Inte hört något från dessa.
10 Ita-B - Snackat lite med ledaren, hotade lite halvt serisöt med krig pga profilbild :) Kontrade dessutom deras bild med 2-2 Swe-Den från Euro 2004 :)
11 TFO - Trodde dessa skulle kunna bli hotfulla, inte hört ett enda ord från någon diplomat, vilket tyder på att de känner sig självsäkra.
12 Banana - Ryktet säger att Wallin och Camaro styr med en järnhand i sann kommunistisk anda. Låter som en bra grund att stå på :)
13 MTBE - :p, väckte björnen och tappade några pinnar.
14 [TL] - Kommer nog inte hålla i längden, ryktet gör sig gällande om falskhet från andra stammar.
15 =STIM= - IMST-E's Zerg. Kommer bli uppätna så fort någon stam ser Dantes rapporter om att anfalla med def-trupper...
 

DeletedUser

Guest
1 Solace - Solace...
2 CCCP - De vet hur stora de är, de förtjänar sin respekt.
3 A.I.E - Många, stora och bra. Kommer gå långt.
4 MASH - Öhm? ..gör er hörda!
5 DöD - Om de kör på so kommer de hålla.
6 TW4U - ?
7 X3M - Verkar ha stannat av lite nu det senaste.
8 IMST-E - Bättre samarbete så håller det.
9 --ST-- - Inte hört nåt om dessa
10 Ita-B - Vet inget här.
11 TFO - Verkar ha tappat greppet lite.
12 Banana - Pratar mycket :p Kraftig uppgång, om de håller i längden vet jag inte.
13 MTBE - Tappar mer och mer.
14 [TL] - De faller nog.
15 =STIM= - Min egen stam. Har utvecklats massor och har redan visat vad de går för.
 

DeletedUser

Guest
@batzter Det Urrskogen gör är bara att tala om reglerna.
 

DeletedUser

Guest
Ta det pm Kronans och Urrskogen, vill inte dra tråden offtopic.
 

DeletedUser

Guest
jag som startade tråden, jag ska lägga mina Ord,

1 Solace = Kommer göra bra ifrån sig, Inga stora Hot vid sig.
2 CCCP = Ett Ord , MAKT!
3 A.I.E = Utsprida. Men kan bygga ihop sig. No doubt about it
4 MASH = Ser bra ut
5 DöD = K54 Kings
6 TW4U = ...
7 X3M = attackerar med Deff. Pfff
8 IMST-E = ...
9 --ST-- = ...
10 Ita-B = ...
11 TFO = massrecruiters.
12 Banana = akta Bananskalet.
13 MTBE = hehe , Bråka ej med Makten själv
14 [TL] = Banana Like Tis Guys.
15 =STIM= = ...
 

DeletedUser

Guest
1 Solace = kommer gå väldigt bara för dessa
2 CCCP =Krigsmaskin
3 A.I.E =Den stam som kan utmana CCCP och Solace
4 MASH =Bra stam som vill ha roligt
5 DöD =Bra stam som vet vad dom vill
6 TW4U = ?
7 X3M = nja kommer någ inte gå bra
8 IMST-E =Elite tror någ inte det
9 --ST-- = det kommer någ gå bara för dessa
10 Ita-B = Lite krigmaskin här
11 TFO =nja får se hur det går för dessa
12 Banana = Många väldigt bra spelare
13 MTBE = Gick dåligt vid början vid kriget men nu har dom kommit upp några platser.
14 [TL] =?
15 =STIM= =Stolarnas Imperium ja, det stämmer någ dom är i krig med CCCP
 

DeletedUser

Guest
1. Solace: Går nog bra för dem, trevliga och dedikerade spelare.

2. CCCP: Min egen stam, uttalar mig inte.

3. A.I.E: Gillar namnet, har en del spelare som kan vara farliga.

4. MASH: Verkar vara en trevlig stam, dock tror jag inte de kommer att hålla. /magkänsla

5. DöD: har ingen erfarenhet så jag låter det vara.

6. TW4U: Kommer nog att köra i botten, har en akademi vilket enligt mig ger minuspoäng.

7. -ST1-: nej,nej,nej ... kommer att döden dö. Alldeles för många systerstammar vilket ger nästan maximal minuspoäng.

8. X3M: Tror de kommer att dö, dagisengelska. Minuspoäng för akademi.

9. IMST-E: Dör nog ganska snabbt, poängjägare till 90%, mer minuspoäng än -ST1- för samma anledning, de har noll koll & kontroll.

10. Ita-B: Kul idè, kommer nog att få samma väckelserörelse mot sig som polackerna fick. Spår en utdragen död. Salve my italian m8s!

11. MTBE: Gjorde lika mycket motstånd mot CCCP som polen mot nazistyskland på 40- talet. Alltid trevligt med poängjägare.

12. Banana: Trevligt stam, lycka till.

13. =STIM=: Verkar ha noll koll & kontroll. Har de en akademi till akademin?
Kommer att dö som incaimperiet gjorde om någon kordinerad stam går på dem.

14. R.E: Har inga höga förhoppningar om dessa, då jag alltid stör mig på wannabes. Än så länge bara sett dåliga saker.

15. TFO: När någon anfaller så faller de som WTC gjorde 2001.
Har dock Par0dyX som är en kul typ, ganska lågt det du tänkte göra i värld 2, förlorar inte han sina byar ganska ofta?


Klar!

Klagomål?
Maila mig på värld 3 då!
 

DeletedUser

Guest
1 Solace = Otroligt duktiga spelare.
2 CCCP = Samma sak som ovan, Enda ändringen som skulle kunna göras där är att de blir mer högerinriktade:D
3 A.I.E = Vissa bra spelare men kan tänka mig att sammanhållningen inte är speciellt bra.
4 MASH = Kan nog gå bra för dom.
5 DöD = Helt okej.
6 TW4U = vilka?
7 X3M = Attackerar med deff...
8 IMST-E = Vilka?
9 --ST-- = Vilka?
10 Ita-B = Vilka?
11 TFO = Tråkig stam.
12 Banana = Vi msåte alla hjälpas åt med att få bort banantransporterna.
13 MTBE = Ser ut att bli en hyfsad stam.
14 [TL] = Dom vet ej vad TW är för något.
15 =STIM= Vilka?
 

DeletedUser

Guest
MASH är ej vänliga dom anfalde tfo och sioux och tog ca 9e byar på en da det kallar jag bra bara frå sioux
 

DeletedUser

Guest
MASH är ej vänliga dom anfalde tfo och sioux och tog ca 9e byar på en da det kallar jag bra bara frå sioux

Skulle vilja påstå att vi i MASH är väldigt trevliga :)

Måste även påstå att det inte spelar någon roll hur många gånger jag läser detta... Fattar ändå inte vad du menar.
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp