TOP 11 stammar på v2 29 September.

DeletedUser

Guest
top11.jpg


FRpow = Pastel green
FRpow2 = Pastel green
FRpow = Pastel Green
=GFO= = White
MR = Pink
Dads = TW Ally
dads-A = TW Ally
SSFT = TW Nap
SSFT-A = TW NAP
BS = Brown
Krocks = Yellow
UrbanT = Orange
ELite= TW your Tribe. [Dark Blue]
TUS = TW: Abandoned [grey]
TUS-A = TW: Abandoned [grey]
TUS-S = TW: Abandoned [grey]
NwP = Black


here u have the top Eleven tribes of world 2 on swedish servers.
Have fun
29 September 2007
/ Noble Me NooB
 

DeletedUser

Guest
nja jag vet inte varför top 10 men det var derför jag ville ha franskarna med :)

top 20 räcker inte färgerna till xD:D
 

DeletedUser

Guest
trodde först på Bad Co..Men nu går jag nog över till Elite, NwP och kanske lite dom franska..Dessa ligger ganska härligt till på kartan
 

DeletedUser

Guest
Jag är besviken att varken se R.E eller BFH bland toppen, i och för sig har vi R.E på 13. Men BFH är inte ens top 5 i på sitt K än.

Tror att fransmännen och ninjakillarna kommer att bli farliga..Det som talar emot är att dom är inte så utspridda


edit:
Lite OT
Grattis Noble Me NooB
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag är besviken att varken se R.E eller BFH bland toppen, i och för sig har vi R.E på 13. Men BFH är inte ens top 5 i på sitt K än.

Tror att fransmännen och ninjakillarna kommer att bli farliga..Det som talar emot är att dom är inte så utspridda


edit:
Lite OT
Grattis Noble Me NooB


Ja ELITE kommer bygga Ihop sig :)
 

DeletedUser

Guest
Tkr att ELITE e en tuff stam..Verkar vara grymma spelare..Skulle nog ansöka till dom om jag inte var med i N.AT.O..
 

DeletedUser

Guest
Det som talar emot ELIT är väll att dom har förlorat hälften av byarna dom har erövrat, och i den takten så kommer dom inte komma nån vart alls
 

DeletedUser

Guest
Nja. du verkar vara en bitchig noob. ;) skämt åt sido så verkar du vara en hyfsad spelare..Hoppas att du pumpar byarna så du kan behålla dom.
 

DeletedUser

Guest
Haha..Kolla på mig i v2 då :p Heter Ivehag93.Det kallar jag def.
 

DeletedUser

Guest
Jag är besviken att varken se R.E eller BFH bland toppen, i och för sig har vi R.E på 13. Men BFH är inte ens top 5 i på sitt K än.

Tror att fransmännen och ninjakillarna kommer att bli farliga..Det som talar emot är att dom är inte så utspridda


edit:
Lite OT
Grattis Noble Me NooB


Vi har focus på v1 som kan förklara det hela. Men vi kommer fram så småningom även i denna värld. Lugn bara så ska du se.
 

DeletedUser

Guest
jag tkr att R.E e ganska överskattat..om man får stammar efter sig som heter Roman Empire Sucks av gamla medlemmar så har man inte skött sitt jobb.
 

DeletedUser

Guest
joo sant. men ärligt talat tycker jag a ELITE är för utspritt xD
 
Topp