Top 10

DeletedUser

Guest
Jag har varit borta från Tw ett tag så... Vad har hänt med [rs]? ^^
 

DeletedUser

Guest
Tänkte att det kanske vore dags att dra igång denna tråden igen.


1 KILT -
2 TKON - Skulle gissa på att ni är påväg ned nu, ni kommer inte klara er länge till med både KILT och SEAMEN ( och demons?) på er.
3 SEAMEN - Några läskiga rackare som verkar veta vad de gör.
4 TQON - Se TKON
5 DEMONS - En stam som från början var spådd att faila. Jag tror att ni kommer att klara er ett tag till på denna värld men er tid kommer nog den också.
6 UC - Ni är ppå väg bort.
7 Tyrant - || -
8 Raven - Tror att ni har funnits från början men ni har aldrig varit särskilt bra.
9 KACM - Ni kommer avancera på denna lista eftersom ingen bryr sig om er, men när ni väl blir uppmärksammade kommer ni åka ut från listan snabbt.
10 SAILOR - Krigar ni mot t*on? Frågan är hur länge ni kan klara er utan att gå med i någon större stam.
 

DeletedUser

Guest
1 KILT 105.790.993
2 TKON 90.119.957
3 SEAMEN 64.422.998
4 TQON 62.318.589
5 DEMONS 53.120.296
6 UC 35.279.524
7 Tyrant 28.578.507
8 KACM 5.987.652
9 Raven 5.857.456
10 WH 4.617.959
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
1 KILT - Visat stora framgångar med ett tvåfrontlinje krig mot UC och T*ON. Helt klart kapabla spelare med (vad jag uppfattat) trevliga spelare.
2 TKON - Min stam.
3 SEAMEN - Mumsar på en odeffad front. Var ju inte helt otippat om man tänker efter men vi var nog lite för godtrogna i vår relation med dessa.
4 TQON - Min stam.
5 DEMONS - Tvåfrontlinje mot UC och T*ON. Har klarat sig väldigt bra och får jag erkänna att de var starkare än jag först trodde. Har äntligen fått deffat upp buFel nu också.
6 UC - Står pall mot övermakternas KILT och DEMONS. Byter byar fram och tillbaka i kriget och har några sanna krigare i sin stam.
7 Tyrant - <3 (vet ej)
8 KACM - <3 (vet ej)
9 Raven - <3 (vet ej)
10 WH - <3 (vet ej)
 

DeletedUser

Guest
3 SEAMEN - Mumsar på en odeffad front. Var ju inte helt otippat om man tänker efter men vi var nog lite för godtrogna i vår relation med dessa.

godtrogna? det här var Diplomati och manipulering på hög nivå.:D fast hade inte drottningen varit så blind kanske vi hade möt en deffad front ist ;) fast ni får ju se det från den ljusa sidan, ni har fått varit med i en av dem största backstabbningarna :D
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt att den här tråden alltid dör på v5.
Så en tillbakablick hade kanske varit trevligt för de flesta? (ett år tillbaka).

feb 09 -- Feb 10
1 [rs] -- SEAMEN
2 Crow -- TKON
3 RAV -- DEMONS
4 KILT -- TQON
5 [SWE] -- KJOL
6 Risen -- Tyrant
7 Swcw -- Raven
8 HT -- KACM
9 TQON -- DEM-A
10 SSGER -- WH
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
1 DEMONS - Tog in många FD KILTare mm och har växt mycket på det.
2 TQON - min stam
3 TKON - min stam
4 SEAMEN - Blir inaktiva nu då deras motivation försvunnit.
5 Nosfer - vi ska bara sikta in oss, sen är de borta rätt så fort.
7 Raven - vet inget.
8 SR - utbrytare från SEAMEN.
9 KACM - Theredsnake har dragit upp stammen igen, får se hur de står sig.
10 KFS - Vet inte mycket om själva stammen, men de bör klara sig ifrån trubbel med topp 5 iaf.
 

ollzich

New Member
Reaktionspoäng
0
April 2010

1 DEMONS
2 TQON
3 TKON
4 SEAMEN
5 DEM-A
6 Nosfer
7 Raven
8 SR
9 KACM
10 KFS
 

DeletedUser

Guest
1. Demons - Är den enda roliga stammen med roligt forum + Skype
2. TQON - En stam som klarat sig långt men lever på deras ledning som "byggs om" i snart 2 månader nu ^^
3. WC - Wanna be TQON stam fast dom har en ledning, enda skillnaden, same same .. båda är röda för mig :D
4. Dem-a - Dom får också vara med och leka med dom stora pojkarna i Demons // Jag tänker inte skriva att det finns tjejer här inne för det vet vi att det finns, bara kolla på Dsame .. justja hon finns ju i Demons ;)
5. KACM - Låter som TNT
6. Raven - Fågel eller Räv, så länge jag lever tänker jag inte bry mig så mycket om detta spel (där ljög jag igen ^^ )
7. KFS - Gillar inte spelaren som grundade stammen, och då ni inte bytt så finns hon kvar ;)
8. WATW - Inaktivas stam, akta så ni inte internadlas om ni blir aktiva :eek:
9. WH - Say whoot?
10. Nosfer - Nr 1 .. iaf efter namnet, bygg deff och kötta allt i K43 <3
 
Topp