Top 10 stammar

DeletedUser

Guest
Vad jag tycker, komentera gärna:D

1. Sprit!/Sprit , verkar växa bra och ha en bra ledning, kommer nog gå långt i denna värld
2. The Holy Warriors/THW kommer alltid vara bäst ^^
3. Vikingarna Från Broby/VFB Kära allys o goa spelare
4. Sacrifice Me/~SM~ Verkar växa bra men tror inte de kommer långti denna värld
5. Kontinent 54/k54 Härlig namn men tyvvär kan vi inte låta er förfulla ert jobb
6. The United Tribes/UT Vet ej
7. World at War/WaW Hmm.... tyvvär, vil behöver inte så mpnga allianser i början xD
8. Refugee Killers/[RK] -Vendetta- hur många ggr ska vi råka samman?!?!?
9. Ninjas In Pyjamas/NIP Nice namn ;)
10. Glory/Glory ....?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Själv så tycker jag att det är för tidigt att bedömma någon av stammarna, men jag ska försöka:)
1. Sprit!/Sprit , Ser bra ut här känner igen många här;)
2. The Holy Warriors/THW ,Går väl bra här.
3. Vikingarna Från Broby/VFB ,Massrekrytering på alla 4 kontinenter funkar alltig...
4. Sacrifice Me/~SM~ , Vet ej, men önska jag gjorde det;)
5. Kontinent 54/k54 , ???
6. The United Tribes/UT ,???
7. World at War/WaW ,???
8. Refugee Killers/[RK] ,???
9. Ninjas In Pyjamas/NIP ,???
10. Glory/Glory ,???

Vi får se hur det ser ut när krigen börjar.
 
Reaktionspoäng
0
1. Sprit - min stam, lämnar kommentarerna åt er.
2. THW - Ser ut att gå ganska bra nu i början, men vi får väl se sen när noob-skyddet är borta om de klarar av att hålla sig kvar i top.
3. VFB - massrekrytering.. jadu, det var så min TW sejour började, i en stor familjestam, hehe. Inget jag är stolt över, men man måste ju börja nånstans.
4. ~SM~ - Ingen aning, har ett högt medlemsantal iallafall.
5. k54 - Har inga namn jag känner igen, men sen så ere ju en j*vla massa fake nicks som florerar på 9an.
6. UT - "The United Tribes" låter lite som en familjestam.. Får väl se hur det utvecklar sig, och ifall de har några duktiga spelare.
7. WaW - Har faktiskt ingen aning här heller, om vad jag ska säga.
8. [RK] - Har en väldigt massa duktiga spelare i stammen, ska bli kul att följa deras utveckling.
9. NIP - Ja, Ninjor.. NiC och NiT har det gått bra för.. nu ska vi se hur det går för lillebror NIP.
10. Glory - Ingen aning. Har dock en från Glory brevid mig. Får väl se vad han går för alldeles strax. ;)
 
Senast ändrad:

Ung og pissed

Medlem
Reaktionspoäng
0
1. Sprit - min stam, lämnar kommentarerna åt er.
2. THW - Ser ut att gå ganska bra nu i början, men vi får väl se sen när noob-skyddet är borta om de klarar av att hålla sig kvar i top.
3. VFB - massrekrytering.. jadu, det var så min TW sejour började, i en stor familjestam, hehe. Inget jag är stolt över, men man måste ju börja nånstans.
4. ~SM~ - Ingen aning, har ett högt medlemsantal iallafall.
5. k54 - Har inga namn jag känner igen, men sen så ere ju en j*vla massa fake nicks som florerar på 9an.
6. UT - "The United Tribes" låter lite som en familjestam.. Får väl se hur det utvecklar sig, och ifall de har några duktiga spelare.
7. WaW - Har faktiskt ingen aning här heller, om vad jag ska säga.
8. [RK] - Har en väldigt massa duktiga spelare i stammen, ska bli kul att följa deras utveckling.
9. NIP - Ja, Ninjor.. NiC och NiT har det gått bra för.. nu ska vi se hur det går för lillebror NIP.
10. Glory - Ingen aning. Har dock en från Glory brevid mig. Får väl se vad han går för alldeles strax. ;)

NIP - Ja, Ninjor.. NiC och NiT har det gått bra för.. nu ska vi se hur det går för lillebror NIP.
För din information så hette Ninjornas första stam på värld 1 Ninjas in Pyjamas, NiP med andra ord. // Wallin016
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Varför Bryr du dig?, Inte mitt fel att du blev Nekad av Karma, så ta inte ut din ilska på mig :C

Jag är inte arg på dig...

Anser bara att dom blockade wallin för att han inte skulle komma åt forumet av någon anledning..

Och då skall det väl förbli så anser jag...

Och jag är inte alls sur att jag inte kom in i karma..
Jag trivs bra i min nuvarande stam
 

DeletedUser

Guest
Om ni spelar på v2 så kan ni ju kolla spelarna från ~SM~...

Eller kolla twstats ^^.

Inga proffs om man säger så :p
 

DeletedUser

Guest
1. Sprit!/Sprit kommer nog gå långt
2. The Holy Warriors/THW verkar vara bra, då de inte tar in vem som helst
3. Vikingarna Från Broby/VFB ingen anning
4. Sacrifice Me/~SM~ max, max 3 veckor innan de läggs ner annars blir jag förvånad då de inte har några erfarna ledare och inte är mogna nog att styra en stam
5. Kontinent 54/k54 kommer inte hålla länge
6. The United Tribes/UT -
7. World at War/WaW -
8. Refugee Killers/[RK] verkar vara bra spelare där
9. Ninjas In Pyjamas/NIP -
10. Glory/Glory -
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte arg på dig...

Anser bara att dom blockade wallin för att han inte skulle komma åt forumet av någon anledning..

Och då skall det väl förbli så anser jag...

Och jag är inte alls sur att jag inte kom in i karma..
Jag trivs bra i min nuvarande stam

det kanske beror lite på att wallin är en skapare av ninja konceptet och det är han som fört det vidare över världarna? som sådan är han mest kvalificerad att göra just det uttalandet.

danneboy är du inte nöjd med det så rapportera inlägget, skicka pm till mod, eller skicka ticket.
skriv inte något så tråkigt och nedlåtande, det skämmer bara ut dig själv.
 

DeletedUser

Guest
1. Sprit!/Sprit kommer nog gå långt
2. The Holy Warriors/THW verkar vara bra, då de inte tar in vem som helst
3. Vikingarna Från Broby/VFB ingen anning
4. Sacrifice Me/~SM~ max, max 3 veckor innan de läggs ner annars blir jag förvånad då de inte har några erfarna ledare och inte är mogna nog att styra en stam
5. Kontinent 54/k54 kommer inte hålla länge
6. The United Tribes/UT -
7. World at War/WaW -
8. Refugee Killers/[RK] verkar vara bra spelare där
9. Ninjas In Pyjamas/NIP -
10. Glory/Glory -

verkar!??!? vi e bra!!!
 

DeletedUser

Guest
......

:D1 Sprit väldigt bra ledning och goa offensiva spelare
2 THW vet inte så mycket om men dom verkar duktiga ligger ju rank 2.
3 VFB goa spelare goa vänner..
4 K54 dom är organiserade och ligger nära varandra..
5 ~SM~ verkar otroligt duktiga vet inte så mycket om.
6 UT knappt hört något om dom..
7 WaW rolig stam mycket aktiv i forumet skrattat ur stolen 5 gånger
8 [RK] vendetta?!?!!? hoppas vi kämpar tillsammans den här gången
9 NIP ???
10 Fierce ????


vad jag tror är att sprit kommer gå otroligt långt... rk kommer gå långt för dom har vendetta... WaW är jag lite osäker på vi ligger lite i gungning många joniar fast några lämnar men vi går ändå uppåt och kommer säkert vara med i top 10 ett tag tror jag.. VFB mass rekryterare men dom verkar ändå ha erfarna spelare... k54 hmm vet inte så mycket men jag vet att rubbet ligger i k54 det är otroligt grymt kan bli svårt att invadera dom..
 

DeletedUser

Guest
1 Sprit - Fyllerister.
2 VFB - Ökar och minskar i medlemmar ständigt.
3 THW - Respekterar Amber79, sen har de 2-3 wildcards som kan bli nåt.
4 K54 - Väldigt kära i sin kontinent.
5 ~SM~ - "Offra mig!!"? Ni får gärna yttra er om vad ni tänkte på.
6 UT - Låter som en mergestam som tänker merga och sen fortsätta i samma stuk.
7 WaW - "gå med oss för vi siktar till toppen och med er kan vi lyckas" 'nuff said.
8 [RK] - Pff, kolla medlemmarna, njut.
9 NIP - Extremt originellt namn,
10 Fierce - Rawr!

Håll ögonen på Karma. ;)
 
Topp