Top 10 Stammar med kommentarer

DeletedUser

Guest
1. CF. Ser stabilt ut
2.C~G Osäker på dessa men bra jobb fram till nu iaf
3. BooYaa Spännande o se vad dessa kan hitta på
4. R! Ingen koll på dessa
5. SEREN Stor köttarna en så länge
6. ATH. Dålig koll på dem
7. NomNom. Verkar ha segnat till eller pumpar de bara trupper ?
8. GAMERS. Tror de kommer sjunka
9. TWRML. Egen stam no comments !
10. SB Tror de kan få det svårt
 

DeletedUser

Guest
Stammar kommer och går, här är nya top 10.

1 CF - Verkar stabil, känner igen några bra spelare sen tidigare så får se vad de har att bjuda på.
2 C~G - No comments
3 NOMNOM - No comments
4 SEREN - Bäst odd. Känner också igen några kända namn sen tidigare, tror de kommer va här ett bra tag.
5 BooYaa - Booyaa!!!
6 R! - No comments
7 TWRML - Lovande stam, bra ledarskap.
8 ATH - Lite för mycket rekrytering enligt mig.
9 SB - No comments
10 Gamers - No comments
 

DeletedUser

Guest
7 TWRML - Lovande stam, bra ledarskap.

kan dock säga att aktiviteten eller kunskapen är kass hos ledarna. dom borde ha mycket högre poäng
 

makasa

Medlem
Reaktionspoäng
0
1 CF - verkar riktigt bra!
2 C~G - kan vara med i top 5.
3 NOMNOM - No comments
4 SEREN - denna stam kan gå riktigt långt om dom har marginalerna på sin sida.
5 BooYaa - offensiv stam med bra spelare
6 R! - No comments
7 TWRML - No comments
8 ATH - håller inte i tiden
9 SB - stam som kan kara sig långt<3
10 Gamers - No comments
 

DeletedUser

Guest
1 CF - Ser riktigt bra ut. Hört rykten om interna problem, det hoppas jag ni löser i så fall.
2 C~G - Tuffar på bra, både poäng och OB växer, dock många stora stammar runt er. Klarar ni er? :)
3 SEREN - Både hat och kärleksstammen, OBn leder ni. Stannar här länge om ni fortsätter som ni gjort.
4 NOMNOM - Förhandsfavorit tillsammans med CF, behåller också denna favoritskap från min sida. En av toppstammarna även i fortsättningen.
5 BooYaa - Inga fler byar att ta på v6, massa fina byar att ta på v11. Behöver jag säga något mer? Jo, kanske att ni är själva i eran kontinent i stort sätt, svårt läge..
6 R! - Tror tyvärr inte på er, några stammar måste bort från topp 10. Ni är en av dem.
7 TWRML - Blev ganska ensamma sedan Indian blivit lite inaktiva, men akta er. Det finns små stammar runt omkring er som kan bjuda upp till fight.
8 ATH - Ni följer med R! ner i graven..
9 SB - Kan gå hur som helst för er, tror dock på fall. BooYaa behöver era byar för att växa :)
10 Gamers - Ses på v12? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
1 CF - Intressant stam från början, jag misstänker dock att det är fail på ingång. Alldeles för tidiga att ta över ledningen på v11. Hade varit bättre att sakta men säkert jobba sig upp och få känna sammanhållningen stärkas. Nu blir det nog tyvärr för många eg(g)on i samma stekpanna.
2 C~G - Har visat sig rätt starka och håller sig kvar i toppen. Jag får dock en känsla av att det är pil neråt som väntar för de mystiska gangstrarna som delar vår kontinent.
3 SEREN - Enligt mig den starkaste stammen på världen. SEREN ser enormt stabila ut, precis som UrbanT på v8 gjorde.
4 NOMNOM - Har klarat sig kvar på top10 genom en merge med en stam som såg väldigt vassa ut. Kan bli deras lyft, men det kan också bara ha varit lite cellgifter mot en ostoppbar tumör.
5 BooYaa - Väldigt stabil stam som leker lite i k54. Måste vara mycket trevligt att spela i en stam med så duktiga spelare och inte ha något motstånd i ytterkanten av k54.. ;)
6 R! - Är jag den enda som inte tror på fail? Tror det här är något som kan etablera sig om dem bara får rätt flyt nu i starten.
7 TWRML - Åker på rejält med stryk i ytterdelarna av k55. Senaste dagarnas BJÖRNfoder tackar vi för. Vad som står för dörren får framtiden utvisa, men jag misstänker "pil neråt".
8 ATH - Who? I haz teh no idea thing about you.
9 SB - Delar tydligen kontinent med BooYaa..? Skulle kunna skrälla och ge ett fint motstånd. We'll se about that.
10 Gamers - Ni får nog ta och 'spela' lite bättre om ni inte ska flyga ut härifrån inatt. Bye bye..?
 

DeletedUser

Guest
7 TWRML - Lovande stam, bra ledarskap.

kan dock säga att aktiviteten eller kunskapen är kass hos ledarna. dom borde ha mycket högre poäng

Vad tycker du en ledare ska sätta fokus på?

1; Stammen?

2; Sitt eget spelande

Du kan ju svara när du vet.
 

DeletedUser

Guest
Lyckas du hitta Jix stam så finner du det korrekta svaret på din fråga. Allt är inte svart och vitt.

Som alltid så finns det fullt med gråzoner men som alltid när det gäller sitt eget spelande så gäller tur,skicklighet och tid alla tre måste uppfyllas om man ska lyckas helt.
Men när det gäller ledarskap så är det helt andra kriterier som gäller.
 

DeletedUser

Guest
Jag tolkar det som att Jixard tycker stammen är för liten eller är jag helt ute och cyklar? :p

stammens storlek är det inget fel på

Vad tycker du en ledare ska sätta fokus på?

1; Stammen?

2; Sitt eget spelande

Du kan ju svara när du vet.

Självklart ska det vara att ledaren har tillräckligt med tid och erfarenhet för att göra båda samtidigt.

Det funkar inte att leda en stam om man inte är aktiv. Ledaren och resten av ledningen är de som visar vilket nivå som förväntas av resten stammen.

Det funkar inte att leda en stam om man inte har kunskapen som krävs. Sen kan det vara att ledarna en helt fantastiskt duktiga på mid-game men det vet endast framtiden (alltså gud för de som tror på det).
 

DeletedUser

Guest
1 CF - Intressant stam från början, jag misstänker dock att det är fail på ingång. Alldeles för tidiga att ta över ledningen på v11. Hade varit bättre att sakta men säkert jobba sig upp och få känna sammanhållningen stärkas. Nu blir det nog tyvärr för många eg(g)on i samma stekpanna.
2 C~G - Har visat sig rätt starka och håller sig kvar i toppen. Jag får dock en känsla av att det är pil neråt som väntar för de mystiska gangstrarna som delar vår kontinent.
3 SEREN - Enligt mig den starkaste stammen på världen. SEREN ser enormt stabila ut, precis som UrbanT på v8 gjorde.
4 NOMNOM - Har klarat sig kvar på top10 genom en merge med en stam som såg väldigt vassa ut. Kan bli deras lyft, men det kan också bara ha varit lite cellgifter mot en ostoppbar tumör.
5 BooYaa - Väldigt stabil stam som leker lite i k54. Måste vara mycket trevligt att spela i en stam med så duktiga spelare och inte ha något motstånd i ytterkanten av k54.. ;)
6 R! - Är jag den enda som inte tror på fail? Tror det här är något som kan etablera sig om dem bara får rätt flyt nu i starten.
7 TWRML - Åker på rejält med stryk i ytterdelarna av k55. Senaste dagarnas BJÖRNfoder tackar vi för. Vad som står för dörren får framtiden utvisa, men jag misstänker "pil neråt".
8 ATH - Who? I haz teh no idea thing about you.
9 SB - Delar tydligen kontinent med BooYaa..? Skulle kunna skrälla och ge ett fint motstånd. We'll se about that.
10 Gamers - Ni får nog ta och 'spela' lite bättre om ni inte ska flyga ut härifrån inatt. Bye bye..?



Jag har hört på nyheterna att isbjörnar är utrotning hotade, så kommer de för vara i v11 också.

Twrml är en underbart stam med stark ledning o grymma spelare , om de skulle hända som du påstå "pil neråt" då gör vi de som en stam o vänner. Du kan säga vad du vill om twrml, men Vi tar inte in massa flyktigar från T.ex indian stammen, bara för fylla antal medlemar.

Tråkigt att du är inte är min granne , jag skulle lätt haft dig som mitt husdjur..

BeirutBomb
 

DeletedUser

Guest
Jag har hört på nyheterna att isbjörnar är utrotning hotade, så kommer de för vara i v11 också.

Twrml är en underbart stam med stark ledning o grymma spelare , om de skulle hända som du påstå "pil neråt" då gör vi de som en stam o vänner. Du kan säga vad du vill om twrml, men Vi tar inte in massa flyktigar från T.ex indian stammen, bara för fylla antal medlemar.

Tråkigt att du är inte är min granne , jag skulle lätt haft dig som mitt husdjur..

BeirutBomb


Ursäkta mig men.. flyktingar? Varken Tappade Sandalen eller Raskande räven förlorade någonting defensivt i erat lilla farmkrig med Indian. Fylla på antal medlemmar? Det är vi som är 14 medlemmar och ni som är 72 min vän...

Sen är det också lite intressant att du uttrycker sådan kärlek här till Björnarna då ni just nu försöker få till en iap med oss.

Med mycket vänliga hälsningar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag har hört på nyheterna att isbjörnar är utrotning hotade, så kommer de för vara i v11 också.

Twrml är en underbart stam med stark ledning o grymma spelare , om de skulle hända som du påstå "pil neråt" då gör vi de som en stam o vänner. Du kan säga vad du vill om twrml, men Vi tar inte in massa flyktigar från T.ex indian stammen, bara för fylla antal medlemar.

Tråkigt att du är inte är min granne , jag skulle lätt haft dig som mitt husdjur..

BeirutBomb

Vi har aldrig tagit in några flyktingar från Indian. Vi har tagit in två spelare som ni själva berömt och erkänt är duktiga spelare. De spelarna vi tog in har dessutom lekt bort er deff. Och det är högst intressant att du säger att vi tar in spelare för att fylla upp antal medlemmar. Tror du vi har ett problem med rekrytering? Ser du helt ärligt ert antal medlemmar (72 stycken i skrivande stund. Det kan mycket väl vara närmare 90 när folk vaknar och läser detta imorgon) som en fördel, mot våra 14?

Och jag kan bara säga som såhär angående det personliga hotet du framförde gentemot mig;

Du är mer än välkommen att försöka tämja mig.
Bring it!


Jag vet att Sur Björn sitter och skriver ett liknande inlägg just nu. Jag hoppas och tror att det inlägget kommer att komplettera mitt alldeles utmärkt.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Håll er till topic är ni snälla. Diskussioner om olika åsikter om stammar sköts lämpligen via PM för att inte få för mycket onödiga inlägg
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
1 CF - Fixa whatever interna dispyter som det ryktas om, för ni är bra nog att ligga där ni är.

2 C~G - positiv överraskning för mig så här långt, men jag tvivlar att ni kan klättra till de höga nivåerna av awesomeness som filmen city of god når upp till:cool:

3 SEREN - Fortsätt göra det ni är bra på, kött!

4 NOMNOM - That's what she said... Tog över första platsen i OBan, me like

5 BooYaa - Bra stam, kan dröja ett bra tag innan ni stöter på en värdig fiende.

6 R! - De har både Tyfon och MementoMori!!!! :awsm:

7 TWRML -En beskrivning från en av deras medlemmar, som jag gick lös på med synonymlistan i word :)
Twrml är en hänförande stjälk med orubblig kabel o obarmhärtiga spelare , om de skulle hända som du förfäktar "körriktningsvisare neråt" då gör vi de som en stock o hjärtevänner. Du kan framföra vad du åstundar om twrml, men Vi fångar icke in massa asylsökanden hemmahörande i T.ex indian släktet, bara för fylla antal representanter.

8 ATH - No comment

9 SB - Jag hoppas verkligen att ni är bra:eek: för k54s skull.

10 Gamers - Enade kommer ni att falla
 

DeletedUser

Guest
7 TWRML - Lovande stam, bra ledarskap.

kan dock säga att aktiviteten eller kunskapen är kass hos ledarna. dom borde ha mycket högre poäng

Är inte missnöjd med min poäng eller min kunskap då jag spelat detta spel i över 2 år. Undrar lite vad som gör dig till en sådan expert på min aktivitet och kunnande. Du får gärna dela med dig av din visdom IGM. ;)Har för visso ingen OBA att skryta med än men den kommer...

On Topic:

1.CF - Flera duktiga individualister som gillar att synas. brukar bli fail för det mesta av sånt. Dags att visa motsatsen?

2. C~G - Intressant överaskning. Med tanke på läget kan detta bli en riktigt bra stam.

3. Seren - Ingen fan av stammar där medlemmarna ständigt berömmer sig själv i forumen men ni är jäkligt duktiga det kan ingen ta ifrån er...

4. NomNom - Hur man än vrider och vänder på saken är detta stammen med stort S just nu.... (Xray for President...)

5. BooYaa - Fulkomligt avskydde allt rävspel i V6 men denna stam består av flera som stod ut där. Har man klarat det klarar man allt... Ni blir farliga på en lätt kontinent...

6. TWRML - Leds av ett inaktivt svin med dålig kunskap tillsammans med 2 andra noobs enligt rykte...Måste blir Grisfest av det eller hur?

7. ATH - Atno är tillbaks för ett sista försök med staten som aldrig vill dö...;)

8. R! - Jasså dom..eller jaha dom ja...näää vet inte riktigt om dessa klara sig så värst långt.... Varför inte överaska ett svin som mig...

9. SB - Lite bortglömd outsider. Räkna inte bort dessa...

10. B2K - Nope,Nix,Njet...sorry Guys and girls...
 

DeletedUser

Guest
Vi har aldrig tagit in några flyktingar från Indian. Vi har tagit in två spelare som ni själva berömt och erkänt är duktiga spelare. De spelarna vi tog in har dessutom lekt bort er deff. Och det är högst intressant att du säger att vi tar in spelare för att fylla upp antal medlemmar. Tror du vi har ett problem med rekrytering? Ser du helt ärligt ert antal medlemmar (72 stycken i skrivande stund. Det kan mycket väl vara närmare 90 när folk vaknar och läser detta imorgon) som en fördel, mot våra 14?

Och jag kan bara säga som såhär angående det personliga hotet du framförde gentemot mig;

Du är mer än välkommen att försöka tämja mig.
Bring it!


Jag vet att Sur Björn sitter och skriver ett liknande inlägg just nu. Jag hoppas och tror att det inlägget kommer att komplettera mitt alldeles utmärkt.

Inte ofta jag kommenterar dessa trådar, men tycker bara folk kan lägga ner snacket här, låt spelet visa kunskaper inte jidder. hade gärna haft dig som granne, säger inte att jag vunnit men hade varit en rolig duell och det är vad som gör att detta spelet är roligt. Två olika stammar, Ni har bara bra spelare vi har lite mer utbildning av spelare kombinerat med riktigt bra spelare.

synes senare i spelet kan jag tro, det är så Tw spelas <3
 
Topp