Top 10 Spelare

DeletedUser

Guest
JAG VET ATT DET ÄR TIDIGT OSV OSV. GNÄLL INTE DÅ JAG BARA FÖRSÖKER FÅ FORUMET ATT ÅTERUPPSTÅ FRÅN DE DÖDA.


1 Eagle of Destruction.
Gillar båda herrarna på kontot skarpt. Frågan är hur länge de kan hålla rank 1 innan premen tar slut eller att de tröttnar på världen. Tror det kan hända när det väl kommer incs. Annars är båda 2 väldigt duktiga spelare.

2 Cazzo Sicko
En duktig spelare som jag trodde skulle ligga i topp då han har en jäkla vana att bränna PP. Får se om han orkar spela seriöst.

3 HejBönder
Min favorit på hela .se. Finns ytterst få lirare som denna killen och kommer ligga i toppen hela världen så länge han inte tappar suget.

4 Snorri Sturluson
Detta kontot kommer att hålla sig i topp, tro mig. Allt finns här som ska finnas hos ett konto.

5 Firestone
Kommer ej hålla i längden, bränner bara PP och kommer bli adlad fort.

6 Hastighet 50
Jobbigaste spelaren på .se, hej jj94. Kommer sluta när han får incs och kommer tappa top 10 så fort han PP tar slut.

7 Mithotyn
Verkar vara meriterad enligt profil, kanske tillfälligt här kanske inte. Vi får se.

8 ÄCKLET
Kanske, kanske inte. Framtiden får utvisa.

9 Bacco
Vet att ena spelaren är duktig men finns det CO här? Vet att ena namnet inte kommer kunna hålla kontot själv iallafall trots att han är duktig. Går under utan en kompletterande CO.

10 Flubber
Kan gå riktigt långt, Jenny är otroligt duktig och den andra på kontot är också väldigt duktig. Kan ni hålla ett bra sammarbete på kontot tror jag detta kommer funka hela vägen.
 

DeletedUser

Guest
1 Eagle of Destruction
Tror det är .se bästa duo på kontot, har en del haters men rikedom och makt präglar haters.. Rank1 sen start och tror de slutar rank 1..FAN vad bra ni e..

2 Cazzo Sicko
Världens skönaste och roligaste individ, kan carrya sin stam vid sin plats trots längden ifrån sin stam.

3 HejBönder
Ganska pinsamt att han ligger rank 3.. Men men, blivit kickad från en del världar och antar att han quitar denna oxå hyfsat snart

4 Firstborn Son
Ny spelare, tydligen duktig.. Go gubbe från .net(?) kanske minns fel

5 Snorri Sturluson
Verkar vara helt ok, placeringen är ganska dålig och stammen ännu sämre..

6 Sigersted
Aldrig hört talas om, men verkar duktig

7 djdesp
Skön lirare, kan gå långt om intresset är kvar

8 Animaniacs
hmm..?

9 Russian Federation
Vet inte vart man ska börja?? Adla barbs går ej denna världen och stakka byar utan mur är han rätt duktig på iaf, kan förstöra rätt mycket för sin stam så förväntar mig att han är i rimmen om någon vecka

10 Mithotyn
Riktigt duktig spelare, haft flera ledare efter sig.. BITE försökte men lögner men gick inte hem, valde nog rätt stam! Kan gå långt
 

DeletedUser

Guest
1 Eagle of Destruction
Jodå, tror jag verkligen på! Kommer nog hålla sig på 10 så länge han orkar spela

2 Cazzo Sicko
Aldrig hört talas om, åker nog ur snart...hejdå

3 HejBönder
Stannar nog top 5

4 Sigersted
Vet inte vem du är heller, men du bör nog hitta en vettig stam att spela med först och främst

5 Slash
Håller nog i sig early, men mid och late, hejdå

6 Mithotyn
Tror denna spelare kommer hålla sig top 5 väldigt länge

7 Snorri Sturluson
Vet ej vem du är heller, men är ledare för en helt ok stam

8 Animaniacs
Nä, inga förutsättningar alls för att lyckas

9 Firstborn Son
Är nog ute i höstmörkret med vovven sin och käkar glass om en månad:)

10 Herre Byggarebobb
Ingen aning
 

scnhep

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle vilja se en update här, nu när adlarna har börjat komma fram och det har börjat hända lite grejer :sneaky:
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
allt för att få liv i forumet ^_^

1 Animaniacs 1337 17.147 5 3429 - ser ju bra ut :) då har inte så hög oba men nu i början så är det inte så bra :) är lite tveksam till din stam men vem vet? ni kanske överraskar oss alla :D

2 Snorri Sturluson BITE 16.063 5 3213 - ligger bra till. ni stannar nog på top 10 länge. ni är också med i en bra stam så det kan väl bara bli bättre :)

3 djdesp DM 14.632 6 2439 - ingen aning här, inte speciellt hög oba men samtidigt är det bra att inte ha för hög nu i början. tror dock inte att du håller sorry :(

4 Cazzo Sicko MAKT 13.601 4 3400 - bra spelare men position kan vara både riktigt bra och även väldigt dålig så vi får se hur det blir :)

5 Wascambi DM 11.389 5 2278 - ingen aning här vad jag ska skriva här tyvärr :(

6 Disco da Gama 1338 11.124 4 2781 - samma som med cazzo, position kan vara bra men även dålig, och jag vet inte hur bra du är som spelare tyvärr, tror dock inte på din stam tyvärr :(

7 Thallasian BITE 11.088 4 2772 - en till bite spelare, mycket kött här men är det verkligen så bra nu i början? :S

8 Slash 1337 11.029 3 3676 - inte plundrat 1000 byar än? tyvärr du faller bort snart..

9 CltrAltDelicious BITE 10.566 5 2113 - ännu en bite spelare som har köttat ännu mer, verkar bra en bra spelare men han lyckades inte adla mig hihi ;) lojmiss ftw :D

10 HejBönder BITE 10.300 4 2575 - vet inte vad jag ska skriva här riktigt, första adlade byn va väl en ia? men du verkar har vuxit på bra sedan dess och köttat på också :D
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
fler listor nu folket! :D

så här ser det ut just nu:


1 CltrAltDelicious BITE 35.701 11 3246
2 Animaniacs *Ett 35.134 10 3513
3 Wascambi SuSa 34.259 11 3114
4 Snorri Sturluson BITE 34.100 8 4263
5 Cazzo Sicko MAKT 32.940 8 4118
6 HejBönder BITE 31.649 11 2877
7 Thallasian BITE 29.630 8 3704
8 djdesp SuSa 28.413 9 3157
9 REF34R *Två 25.777 8 3222
10 Cmon SuSa 22.185 6 3698
 

DeletedUser

Guest
1: Wascambi : Ligger rank 1, så du har väll gjort något rätt. Fick mycket gratis byar av en inaktiv stam dock. Får se hur du klarar dig i riktigt krig sen. Bite kanske?

2:CltrAltDelicious: Vet ej vem som sitter där. Eller vilka men samma sak där, något rätt har du gjort Ligger fint geografisk och tror du kommer ligga kvar här

3:Snorri Sturluson Bra spelare om det är den jag tror det är, Gjort bra i från sig i samtliga världar vad jag vet! Ska bli roligt att följa... Troligtvis krossas du av Susa men inte utan kamp

4:Cazzo Sicko Jadu, för att vara första världen du spelar om det inte är ett fejk nick så, aldrig hört talas om dig, men nej du kommer falla, ligger för dålig mot susa som kommer mangla ner dig och du är en fegis som flyr ifrån makt med.. en klassisk noob ?

5: Animaniacs, , Du låg 2 tidigare, och ligger 5 nu, nästa uppdate är du nog ur top 10. Tror inte på dig tyvärr

6:Thallasian Här har vi en spelare som kommer ligga rank 1 snart om det är dem spelarna jag tror! tror på er! köttar fint och ligger i helt okej position för spelarnas potential.


7:Hejbönder Gör det bra, och driver sin stam framåt. Tror susa blir er övermäktiga, men Sköter du dina kort rätt så kommer du nog ligga kvar på top 106

8 djdesp: helt okej spelare/spelare har det som krävs för att nå toppen inom kort! Spelar i en bra stam nu också så finns nog inget som kan hota dig där du är just nu

9 cmon , grym köttare! hamnat lite bakom men hittar du fram fort så , då får dem andra passa sig

10REF34R Ligger bra till, du har en kanon position. Ligger nära Cazzo Sicko, borde vara lätt byte för dig.
 

DeletedUser

Guest
Är denna tråden död eller, det var ett tag sedan man såg en uppdate! ;)
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
fixar en liten kort lista :D


1 djdesp SuSa 94.077 - ser stabilt ut, fortsätt så :) rank 10 oba antar att det mesta kommer från bite trupper?

2 Snorri Sturluson BITE 92.847 - rank 1 oba så mycket kött och det gillar jag :) ser ut som att du har börjat etablera dig vid fronten med vilken är bra för dig men sämre för oss.

3 Wascambi SuSa 91.563 - verkar ha koll på läget, rank 3 i oba så du köttar på du med :D

4 Animaniacs *Ett 90.189 - ingen aning här.. hög oba men används den på bite?

5 Thallasian BITE 86.677 - Nico o Co legat i toppen ett bra tag nu trots motgångarna så har de lyckats att hålla sig på top.

6 CltrAltDelicious BITE 84.148 - antar att ditt mål blir nummer-familjen då du inte verkar adla dig emot SuSa fronten?

7 tbb1 AIDS 78.365 - ingen aning här tyvärr..

8 HejBönder BITE 68.364 - ser du stabilt ut här med, kunde ju kanske haft lite mer oba men du har säkert skickat mycket deff till dina kamrater senaste tiden med så.

9 Tinglo SuSa 66.072 - börjat komma ner till fronten och då kanske det börjar smälla ännu mer? :)

10 REF34R *Två 61.941 - en till från nummer-familjen och här verkar det vara full fart framåt på fronten :D
 

DeletedUser

Guest
fixar en liten kort lista :D


1 djdesp SuSa 94.077 - ser stabilt ut, fortsätt så :) rank 10 oba antar att det mesta kommer från bite trupper?

2 Snorri Sturluson BITE 92.847 - rank 1 oba så mycket kött och det gillar jag :) ser ut som att du har börjat etablera dig vid fronten med vilken är bra för dig men sämre för oss.

3 Wascambi SuSa 91.563 - verkar ha koll på läget, rank 3 i oba så du köttar på du med :D

4 Animaniacs *Ett 90.189 - ingen aning här.. hög oba men används den på bite?

5 Thallasian BITE 86.677 - Nico o Co legat i toppen ett bra tag nu trots motgångarna så har de lyckats att hålla sig på top.

6 CltrAltDelicious BITE 84.148 - antar att ditt mål blir nummer-familjen då du inte verkar adla dig emot SuSa fronten?

7 tbb1 AIDS 78.365 - ingen aning här tyvärr..

8 HejBönder BITE 68.364 - ser du stabilt ut här med, kunde ju kanske haft lite mer oba men du har säkert skickat mycket deff till dina kamrater senaste tiden med så.

9 Tinglo SuSa 66.072 - börjat komma ner till fronten och då kanske det börjar smälla ännu mer? :)

10 REF34R *Två 61.941 - en till från nummer-familjen och här verkar det vara full fart framåt på fronten :D

Trevligt att du kunde hålla den onyanserad vilket kan vara svårt i krigstider!
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
1. Animaniacs
Bättre position kan man inte be om, bättre stam däremot. Har ett par rövare som sig bör med det läget, långt i från de helveten vi kallar krig. Jag tror att denna spelare kommer byta stam vid ett senare tillfälle, frågan är bara vilken det blir.

2. Snorri Sturluson
Har enligt mig den bästa spelaren på världen på sitt konto, och han är numer väletablerad i fronten såsom tidigare talare kallade det och kommer påbörja sitt malande av fienden. Tror det blir väldigt tufft för de som kommer i vägen för hans framfart. "No tears now, only dreams" - Destiny.

3. djdesp
Känner till denna spelare, han kan spelet men är ingen fiende jag fruktar. Kommer nog kämpa på i sitt eget tempo, och jag tycker han har gjort det väldigt bra hittills. Men ärligt talat, hur svårt kan det vara i det läge som SuSa befinner sig i, kan man undra.

4. CltrAltDelicious
En ganska ny spelare som jag förstått det, och jag är imponerad. Han prioriterar rätt grejer och han har en bra kämparlust, vilket bådar gott för framtiden. Jag tror på dig.

5. Wascambi
Jag känner inte till vem eller vilka som spelar på detta konto, de har flest byar på världen vilket är bra, men detta ger dom troligtvis också en ganska seg tillväxt i sina byar. Får se vad de har att bjuda på, spännande!

6. Thallasian
Mitt konto så lite tråkigt att kommentera för mycket om sig själv. Kan väl bara säga att jag tycker SuSa gjorde rätt som gick på när de gjorde för annars hade vårat konto exploderat fullständigt med tanke på hur mycket vi hade farmat in i fall de inte hade gjort det. Ligger i front med *två, och jag är faktiskt ganska imponerad av hur de värjer sig, men jag tror inte de pallar trycket för evigt.

7. tbb1
En veteran i sin fulla prakt, glider med så som sig bör och håller ett bra tempo. Denna gubbe blir man inte av med så lätt och jag tror att han har mycket att komma med. Kämpa på tibb1 :)

8. Tinglo
Född med silvertunga manipulerar hon i vanlig ordning de mindre stammarna till sin egen sida. En lysande diplomat, och en ganska bra spelare. Känner till hur man försvarar sig men har i min erfarenhet inte varit så utstående i sitt offensiva spel.

9. Lord Rolf
Ännu en spelare jag inte känner till så bra, men tar jag mig en snabb titt på hans konto verkar han vara jämn, alldeles lagom. Finns mycket goda tillväxt möjligheter för detta konto, råder ingen tvekan om det.

10. HejBönder
Ledaren över BITE, med en otrolig kämparglöd jag knappt sett maken till förut. Väldigt imponerad av denna spelare, han platsar med nuvarande insats på världen in bland topp 3 enligt mig. Så aktivt som det jobbas härifrån ska han ha en eloge för. Bra gjort.
 
Topp