Top 10 spelare

DeletedUser

Guest
jag vara kanske inte tillräckligt tydlig, alltså jag undrade om någon kunde kommentera den nya listan ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Jack Hammer Ingen kommentar
2 Cubencis aktivitet har han men frågan är om han har nå trupper? Tror fortfarande inte på dig
3 Esperanta har ingen aning vem du är.. Så ingen kommentar
4 SMISKO fortsätt ge dom smisk :)
5 MetalDust kommer ligga kvar här uppe så länge du har orken :)
6 Prosit. atchooo, råkade visst adla igen?
7 Mixztel vet inte så mkt mer än att han ligger granne med mig...
8 Roxylina ännu en cola spelare :D
9 vgrondah komma faila. är väldigt säker på det
10 chillin chimps nu får du ta och visa vad du går för igen?


Varsegod ni som ville ha den
 

DeletedUser

Guest
1 Jack Hammer
2 Esperanta
3 Cubencis
4 MetalDust
5 iiiillllllllllllllllllll
6 dempapSWEP
7 SMISKO
8 vgrondah
9 KnollOTott
10 Pipkin Cola
 

DeletedUser

Guest
1 Jack Hammer - kommer inte ligga kvar länge till, det vet alla..
2 Esperanta - en av de där tyskarna sfa? eller?
3 Cubencis - duktig lirare kommer väl hänga kvar i toppen ett tag
4 MetalDust - verkar vara något mobboffer...
5 iiiillllllllllllllllllll - vem av dem?
6 dempapSWEP - skriver en del i allmäna och verkar vara lite noob
7 SMISKO - aldrig hört talas om
8 vgrondah - samma
9 KnollOTott - fejknick?
10 Pipkin Cola - fejknick här med... vill veta vem som är bakom kontot
 

DeletedUser

Guest
håll er On topic! sluta förstör varenda tråd !

Lugna ner dig! Jag tycker verkligen det här on-t, vi diskuterar hurvida en av Top 10-spelarna kommer ligga kvar i framtiden. Och istället för att skriva till oss i tråden och även själv gå off-t rapportera (knappen finns under avataren) de inläggen du anser vara off-t.
 

DeletedUser

Guest
Som ovanstående talare säger, det är självklart OK att kommentera och diskutera hur en spelare spelar, vilka chanser han har osv.
Tycker ni att ett inlägg är Off-topic, så rapportera det genom knappen under avatar bilderna.

Dock, det som kan tas i PM, ska tas där annars blir jag tvungen att rensa i tråden;)
 

Bananradar

Member
Reaktionspoäng
0
Gärna, jag vet hur Danne fungerar har spelat med honom på både en och två världar...=)

Jag har också spelat med Danne, jag vet vad det är du syftar på. Men nu när han har fått en bra start så tror inte jag att han kommer nöja sig med något annat än första platsen om jag ska vara helt ärlig.
 

DeletedUser

Guest
Jag har också spelat med Danne, jag vet vad det är du syftar på. Men nu när han har fått en bra start så tror inte jag att han kommer nöja sig med något annat än första platsen om jag ska vara helt ärlig.

Det är just det som är problemet. Han nöjer sig inte med mindre än förstaplatsen och låter inte ens sin egna stam komma ivägen. På v12 gick det rykten om att han hittade på anledningar till att kicka sina stammedlemmar så han kunde adla dem. Dessa rykten bekräftades av spelare i hans egna stam, så man får väl utgå från att de stämmer någorlunda. Men det var v12 och man får väl hoppas för spelarna i Poisons skull att han ändrat sig på den fronten.
 

DeletedUser

Guest
Det är just det som är problemet. Han nöjer sig inte med mindre än förstaplatsen och låter inte ens sin egna stam komma ivägen. På v12 gick det rykten om att han hittade på anledningar till att kicka sina stammedlemmar så han kunde adla dem. Dessa rykten bekräftades av spelare i hans egna stam, så man får väl utgå från att de stämmer någorlunda. Men det var v12 och man får väl hoppas för spelarna i Poisons skull att han ändrat sig på den fronten.

du jag kickar bara spelare som inte håller måttet... Och dom som inte lyssnar på vad ledningen säger... Sedan så adlade jag inte en spelare jag kickade på v12... Mer än en by av en... Så ta reda på mer fakta innan du försöker smutskasta mig som du alltid gör... Och klart spelare som blir kickade går emot mig och snackar skit om mig.. Men du har aldrig någonsin hört dig för vad min teori är... Och hur kan det komma sig att jag spelar med väldigt många just nu från v12? Spelare som vill spela med mig för att dom tycker jag är den bäste ledaren?
och jaa, kan hålla med om att jag spelar endast för att ligga rank 1... Och oftast så tar jag mig till rank 1... Säg mig när jag inte har legat rank 1 från början? jag är tävlingsinriktad och det är väl upp till mig.. Varför spela för att komma 2a? När man kan komma 1a?

Så tycker alla ska ta och tagga ner lite... jag är en bra starter och det är inte på dom jag kickar bedrifts... vet ej vart ni vill komma med detta men det måste ju bara vara avendsjuka... Vill jag ligga rank 1 så låt mig göra det... Jag har faktiskt ett irl liv oxå som går före allt annat... Har knappt spelat denna vecka och inte min co spelare heller... Och ändå ligger vi på rank 1...
 
Topp