Top 10 spelare runda 2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Sanning är väl inte ett så passande namn. Men jag tittade inte bara på poäng eller OB Sanning. Jag tittade på andra saker där. En ledtråd på hur jag tittade var att jag bara satte upp sådana jag snackat med.
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Det förklarar väll varför du tog med folk som kör blandbyar och anfaller med deff :sneaky: haha
 

DeletedUser

Guest
Även om du bara snackat med dem på hela världen, över internet. (ingen annan, ens IRL) Så förstår jag verkligen inte vad JEPPE99 gör där.... :O
 
Reaktionspoäng
0
Kan säga att jonte06 är jäkligt skicklig. Han har dock varit borta ett tag så han har inte visat sitt rätta potensial än, men det kommer :)
 

DeletedUser

Guest
Kan säga att jonte06 är jäkligt skicklig. Han har dock varit borta ett tag så han har inte visat sitt rätta potensial än, men det kommer :)

Ja, det vet jag inte men trevlig är han iaf.

Även om du bara snackat med dem på hela världen, över internet. (ingen annan, ens IRL) Så förstår jag verkligen inte vad JEPPE99 gör där.... :O


Ja, han står kvar som en man i sin stam och flyr inte ifrån kriget. Klara han sig igenom kriget med över 30 byar är han riktigt duktig.
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Nu är det så att kriget är långt i från över, och att han inte äns vart med i snack om vem som ska adlas eftersom vi vet att han inte är nåt hot :p Man plockar byar av honom när man har tråkigt typ :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp