Top 10 spelare poäng.

DeletedUser

Guest
Snart måste väll poäng börja spela roll antar jag. Här skriver ni era åsikter och tankar om top 10 spelarna när det gäller poäng. :) Ingen smutskastning, håll det rent nu!
 

DeletedUser

Guest
Her er listen.

1 kazik p
2 furirtommy
3 Devli
4 Mr. Yoshicken Dette er 3 av de mst erfarne spillerne jeg noen gang har sett, tror det ikke er lenge før de tar tilbake første plassen.
5 Rinman
6 Haris Pilton
7 *Janne Långben Disney
8 DenTreBentaStolen
9 tqvist
10 Jast


Sorry, jeg vet ikke så mye om de andre spillerene.
 

DeletedUser

Guest
1 kazik p phora <3
2 furirtommy phora :(
3 Devli phora <3
4 Mr. Yoshicken - Norsk spelare som jag faktiskt tro på, skulle jag få chansen att spelat med dig skulle jag inte tackat nej.
5 Rinman phora
6 Haris Pilton phora
7 *Janne Långben Bästa top 10 spelaren just nu.
8 DenTreBentaStolen Tror lite på dig
9 tqvist phora
10 Jast phora
 

DeletedUser

Guest
1 kazik p phora <3
2 furirtommy phora :(
3 Devli phora <3
4 Mr. Yoshicken - Norsk spelare som jag faktiskt tro på, skulle jag få chansen att spelat med dig skulle jag inte tackat nej.
5 Rinman phora
6 Haris Pilton phora
7 *Janne Långben Bästa top 10 spelaren just nu.
8 DenTreBentaStolen Tror lite på dig
9 tqvist phora
10 Jast phora

Tack. Kom hem till mig så ska du få en stor puss! :*
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
De enda värda att kommentera som atm ligger på topp 10 är Mr.Yoshicken och Haris Pilton.
Orkar inte göra en lista men nu har jag sagt mitt iaf.
 

DeletedUser

Guest
Kan vi heller ikke ha topp 20 :confused: :rolleyes:

1 kazik p ~PKY~ 362 1 362
2 furirtommy Exc 339 1 339
3 Mr. Yoshicken Yng 321 1 321
4 *Miley Cyrus Disney 320 1 320
5 Devli WTC 316 1 316
6 Bödeln Exc 314 1 314
7 *Janne Långben Disney 308 1 308
8 Haris Pilton BONO 306 1 306
9 Rinman 305 1 305
10 pjorran Csur 303 1 303
11 tqvist Da 303 1 303
12 EckÖ 4life CN 298 1 298
13 matte963 Pant! 295 1 295
14 unidentified Family 294 1 294
15 DenTreBentaStolen CN 294 1 294
16 DuraLex MT 293 1 293
17 Timpar =SoT= 292 1 292
18 Jast Family 291 1 291
19 hord34 HoT 289 1 289
20 NoRsK ToRsK Yng 286 1 286
 

DeletedUser

Guest
1 kazik p - Seems like a pointwhore. I'm guessing high mines and very few LC. But hey, keep on growing, mate! You're my nobletarget.
2 furirtommy - Hasn't even plundered 100 villages. High mines. Few troops. Bye.
3 Mr. Yoshicken - Highly overrated
4 *Miley Cyrus - Came out of nowhere and took rank 4. I'm guessing they are rather decent as they are in Disney.
5 Devli - Area somewhere between decent and good, yet he hasn't managed to plunder 100 villages.
6 Bödeln - This ^ They even have a list of players they've cleared or whatever, and it's got like 1 player on it. WOW! Pro!
7 *Janne Långben - I don't know who they are, but they got the best area I've seen in a while. And they're active and seem to know what they're doing. This is who we're racing. I'm impressed.
8 Haris Pilton - Let's see. Not even 100 villages farmed, lots of OD. Silly profile. I think not.
9 Rinman - no idea (hiding their awards)
10 pjorran - From the tribe that decided to "gangbang" us by sending 30-40 spears and a pally each. We're farming your tribemates, mister pjorran.
11 tqvist - noteven100villagesfarmed.com
12 EckÖ 4life - Hiding how many they've plundered. I'm guessing somewhere between 60 and 90.
13 matte963 - "Sir! we're surrounded!"

"Excellent! Now we can attack in every direction!"
K, cool
14 unidentified - <100
15 DenTreBentaStolen - <100
16 DuraLex - <100
17 Timpar - <100 and <10k farmed. Oh lawd.
18 Jast - <100
19 hord34 - <100 and <10k farmed. Oh lawd.
20 NoRsK ToRsK - >100 and >10k farmed.


Edit
Yeah, I felt like bitchin'. But at the end of the day the top 20 are doing better than those below the top 20 ;)
 

DeletedUser

Guest
1 kazik 427p - En polak som troligitvis vet hur man spelar, men kommer troligtvis bli gangbangad.
2 Mr. Yoshicken 414p - en norsk som vet hur man spelar, tror på denna spelaren och om allt går hans väg kan han gå långt!
3 *Miley Cyrus 393p - verkar vara en bra spelare som vet vad hon gör tror på henne!
4 Tits McGee 384p - har iallafall farmat över 100byar. + en väldigt fin profil ;)
5 DuraLex 366p - inte farmat över 100byar. säger bara en sak... p-h*ra.
6 furirtommy 366p - har legat på top 10 ett tag nu men har fortfarade inte farmat över 100 byar... hmm
7 Wareus 361p - inte heller farmat över 100 byar... p-h*ra
8 hord34 360p - har inte farmat 100 byar... har inte äns dragit in 10k ress en true p-h*ra som inte farmar !
9 sweflash 358p - mindre än hundra 100byar :/ dåligt
10 pjorran 357p - oxå mindre än 100 byar.

alla de spelare som har farmat mindre än hundra byar. kommer nog att få det svårt i framtiden då de har höga gruvor o få trupper.
men man vet aldrig det kan ju finns någon där ute som har en bra taktik :cool:
 

DeletedUser

Guest
1 Mr. Yoshicken Yng 993 - En riktigt tokstolle. Sitter nog på v15 största off.
2 *Miley Cyrus Disney 825 - Min stamkompis, min fru, min dräng, mycket trupper här med! Kör hårt.
3 Tits McGee O-G 756 - EN riktigt cooling, min dude, trupper som gatan själv. Kör hårt.
4 *Janne Långben Disney 733 - Lite smått konstig av sig, lite smått felsedd. Bort från v15 nu. (a)
5 kazik p ~PKY~ 675 - BORTBORTBORTBORT- p-hore ffs -.-
6 vätterröding O-G 635 - No Comments, more than : Kör hårt.
7 Wareus TBHT 603 - No idea. Mer att du är med i v15s dåligaste, *host*, största stam :)
8 Payne LoL 596 - No Idea, kan vara duktig?
9 tqvist Da 583 - BORTBORTBORT. p-hore -.-
10 DuraLex Souls 564 - Ingen aning, verkar hyffsad erfaren, Knock on my door and i give you ten swedish shues.
 

DeletedUser

Guest
Kände för en till topplista, nu om top10 spelare i poäng.

1. Tits McGee O-G 8.788 - Aktivitet, och skönhet<3. Kommer hålla rank1 är min kvalitativa gissning. Farmar mest på v15.
2. DärSolenAldrigLyser -:AP:- 6.979 - Har inte den bästa stammen minst sagt, osäker på om du blir kvar länge.
3. fast29 TSOT 5.446 - Fast29 är med i top3 nu, efter en alldeles färsk adling. Klarar fast sig till 10-15 byar kommer han hålla sig i toppen tills han slutar. :sneaky:
4. vätterröding O-G 5.306 - Ordentligt köttat här, bra eller dåligt? Det återstår att se, dock 2 O-G spelare inom top4, ganska intressant...
5. *Janne Långben Disney 5.298 - Om du spelar rätt den närmsta tiden, tror jag du kommer vara den som utmanar om rank1. Ganska duktig, MEN skulle avråda dig från att skriva på de externa, då det bara ökar din chans att bli gangbangad och förlora ditt atm fina utgångsläge. Halvosäker stam, känns som att det lätt får interna konflikter.
6. J-A D New 4.911 - Medlem i en stam som har Fon Viken som diplomat, det är ett +. Vet inget om dig som spelare, kanske kan funka... eller?
7. *Miley Cyrus Disney 4.808 - En till Disney, tror dock du kommer tappa vid 5-10 byar och hålla dig kring top40 ungefär. Om Disney klarar att hålla stammen inakt dvs.
8. *Prinsessan Jasmin Disney 4.425 - 3´e från Disney, likt Långben och Cyrus hänger mkt på om Disney klarar sig eller inte. Antar att det är tåg som byggs här, intressant att se vem som blir målet.
9. Grobas FHS 4.160 - Liten stam, är den duktig också? Ingen aning om denna spelare tyvärr. Låter framtiden utvisa vad som kommer ske istället :).
10. Awful Family 4.141 - Family får också en spelare på top10 kul för er :). Awful, tror på dig. Bara magkänslan som säger det, passa dig för att få många spelare på dig, hört att ni retat upp en hel del stammar via era fina köttningar. Men tror ändå du klarar dig ur evetuella "knipor" och håller dig inom top10 ett tag åtminstone.
 

DeletedUser

Guest
1.Tits McGee Duktig spelare kommer håla Nr1
2.*Janne Långben Vet inte om jag ska skrata eller gråta
3.DärSolenAldrigLyser Kontot har byt ägare, tor inte den nya ägaren kommer håla tempot för top 10
4.fast29 som vanligt i toppen
5.vätterröding När kommer adlingen ?
6.J-A D Dålig första adling lite OBA kommer tapa
7.*Miley Cyrus Kommer håla top 10 om du inte har vägat
8.Happy Cigarette Kommer inte ha nå problem att håla top 10,
9.*Prinsessan Jasmin Håler nog inte top 10
10.M.T. LIAYF Kommer tapa
 

DeletedUser

Guest
Ett tappert försök till att liva upp forumet igen.

1. Tits McGee, Blir pultad :(
2. vätterröding, Fräck snubbe som närmar sig första platsen, möschar på fint också!
3. fast29, tredje O-G medlemmen på Topp 10, grym spelare som kan sin grej kommer hålla sig i topp 3 ett bra tag. OBn kan dikuteras ;)
4. Zeb den gråe, Kämpar på bra, halvbra adlingar men Topp5 OBa. Så han har antagligen adlat trupphorer.
5. Apocalypsee, Fina adlingar men kass OB, är med i CbC vilket är forna Disney + Randoms. Är nog topp 5 material
6. Awful, Brinner för att plundra byar ^^ Skillad spelare men dålig OB, Spelar i Family som fläskar på riktigt bra.
7. highlaif, Ser ut att vara en arg spelare med tanke på Bynamnen. Keep up the good work och adla på =) Jobba lite på OBa eller så har du tur och adlar tömda byar =)
8. *Prinsessan Jasmin, Gammal Disney medlem som hittat en ny stam, antar att du kommer växa ordentligt snart då ni i Disney skulle vara duktiga =) hejaheja
9. Smurfen123, Bra OB, fina byar. Tror dock inte på dej så du halkar nog ner från Topp 10 snart :rolleyes:
10. Matte963, Krigar mot TBHT och fick en spelare att sluta? Är dock inte imponerad av din första adling, kass OB, du halkar ner närsom helst.
 

DeletedUser

Guest
1 Tits McGee O-G: Väldigt bra jobbat måste jag säga, men får lägga på ett kol så att inte vätterröding kommer ifatt ;) Lär hålla toppen om du inte plötsligt börjar slacka.

2 vätterröding O-G: Kör på bra här också, kanske lite väl långt borta från stammen, men du verkar klara dig själv alldeles utmärkt :)

3 fast29 O-G: Ännu en O-G spelare o_O, sätt dig på många världar och som du skriver på din profil så har jag sett det med mina egna ögon så dig ska man akta sig för ;) Lär stanna här ett tag.

4 *Prinsessan Jasmin CbC: Phew.... Äntligen någon som inte är med i O-G, verkar vara en bra spelare som kör på, jobba på som du gör :) Kommer förmodligen stanna häruppe.

5 Laughing Buddha O-G: Den fjärde O-G på listan.... ojojoj, iaf ser ut att gå bra för dig, fortsätt väx på!

6 Bob Q BONO: Verkar ha gott om trupper och resurser, vet hur man använder dem. Kan bli ett hot i framtiden för de högre rankingarna ;)

7 Zeb den gråe ARV: Bra köttat, fortsätt mot toppen nu :) Tror dock tyvärr att du inte kmr stanna häruppe länge till.

8 Muppmongo MR: Verkat gå bra för även dig, men sitter i fel stam tycker jag ifall du vill fortsätta växa.

9 hehe12 Laser: Deffh*ra? Kör på bara, adla på med stammen :) Blir en bra förebild för resten av stammen att växa.

10 Apocalypsee CbC: Långt nere på kartan, men verkar inte finnas mycke hot i närheten så förhoppningsvis så kan du växa i fred inför framtida krig, lär nog stanna här ett tag.
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
1 Tits McGee O-G Bra spelare som köttar på, Gillar stammen och så är han/hon trevlig med, Tror du kommer långt!
2 vätterröding O-G En utav mina favorit stammar i världen, Ser ut att komma långt och är allt närmare första platsen!
3 *Prinsessan Jasmin CbC Trevlig spelare helt Ok,
4 fast29 O-G Ja som hans profil säger, Att inte fejknicka och vara i toppen på alla världar är minst sagt starkt, Tror på dig.
5 Laughing Buddha O-G En till O-G Spelare, Snäll bra diplomat åt sin stam, Tror du är kvar här ett bra tag till!
6 Bob Q BONO Underbar spelare, Hjälper till och är en mycket bra spelare, Tror på dig starkt!
7 Zeb den gråe ARV Bra spelare !
8 KGenesis CbC Ja, Har inte haft någon kontakt med dig men du verkar vara bra!
9 Apocalypsee CbC Duktig spelare!
10 hehe12 Laser Inga kommentarer :D
 

DeletedUser

Guest
1 Tits McGee WB vätterröding
2 vätterröding WB Tits McGee :p
3 *Prinsessan Jasmin sexy
4 fast29 2 fast (uppskatas att du inte kör fake nic)
5 Apocalypsee cbc wannabe
6 Laughing Buddha hard style
7 Bob Q uppskatas att du inte kör fake nic
8 Zeb den gråe fint :sneaky:
9 KGenesis B00M !!!
10 EckÖ 4life I'm awesome


I'm awesome
 

DeletedUser

Guest
1. Tits , Esperante, bra starter som kommer bli adlad för han har inga trupper och han cheatar till sig all farm poäng typ.

2. vätterröding, Du e bra men ligger nära folk som krossar dig. Ett misstag ( Deffad barb ) och du går under :/

3. Prinsessan, phora. Gillar säkert katter ;)

4. fast29 , Fast på att få upp snabba p. Synd att han e phora. Men han spelade v2, kan jag svära på!

5. Laughing budda, Skrattretande dålig! Rank 5 bara? Till o med jag med min rank typ 200 e bättre. Tack men nej tack. Samt dålig stam.

6. Bob , Du e hehe´s kung men min drottning. I <3 Majs

7. Awful , Familj? wtf

8. Zeb den fule , Han är inte snäll, phora men har trupper. Kommer få dagens försvarare i 25 dagar i rad nu och få nuke.

9. Apoca , Jaa fast ne, rank 652 om 1,2 min

10. Kgenesis , Jaa fast kanske fast ja. Du Cant Be Cured
 
Topp