Top 10 spelare *Med låtar*

DeletedUser

Guest
Hallå!

Skippa Off Topic nu boys and girls :)

Vet inte om det är populärt eller om ni tycker det är rena rama gojjan. :)
Men jag personligen tycker det vore kul om man lägger upp en låt/film del som beskriver vad man tycker om spelaren i fråga på topp listan. Sen kan man alltid även lägga till en vanlig kommentar! Tex varför just den låten beskriver personen i fråga.

* Är det för att han/hon köttar?
* Är det för att han/hon adlar som en dåre?

O,s,v

Ansåg vi behövde en ny forums del för den saken.

Antingen blir det här botten eller så gillar ni det.
(Låtarna ligger inbäddade i namnen)

WFE 1 Länsstyrelsen
Snabba på! Snart är gåsen ikapp dig. Skicka ut adelståg lika snabbt som snubben i videon spelar på sin gitarr. Då håller du platsen.

AAoD 2 Tjockis Gås
Man blir nästan lite rädd över hur du köttar! Och adlar. Som låten säger, Im going touch the sky, tror snart du är 1a. Om du fortsätter som innan drar du ifrån. Bra jobbat!

NBnP 3 Paperboy
Inte kastar du några tidningar i v10 i alla fall. Måste erkänna att du har gjort och gör ett bra jobb. Du är en plåga. Vi i AAoD får se till att jobba bättre.

AAoD 4 L.a.w
Vet du kan ännu mera, sluta vara ute i solen och mys med en öl i handen! In och adla, stega upp i topp tre och ta den plats du förtjänar. ;)

NBnP 5 drznuggles6
Köttaren nummer 1 på v10. Däremot verkar du tappat formen.

AAoD 6 micho1986
Snubben som skickar offar hit och dit och adlar hit och dit, och vad han jobbar.
Han är snubben jag tävlar mot.. När ska jag komma ikapp?! Får nog adla honom istället. För att få stopp på maskinen.

NBnP 7 Thuernman
Du är rätt så tyst, stilla men farlig. Mer en orkan som kommer när du känner för det. Och då smäller det till.

AAoD 8 Rofflaren
Min och Saittam's "bitch" även en grym spelare och det är alltid en fest när Roffelito är med, köttar på som han ska.

AAoD 9 Black Sparkz
Jag är här, och tillbaka i full action :)

AAoD 10 Saittam
Köttar sig in i v10, och jag kan tänka mig att du kommer fortsätta i en fin takt med adlingar och att rensa Fiende byar. Bra jobbat!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så länge låtarna är genomtänkta och säger något om personen tänker jag låta denna lilla avart leva. Vill dock gärna se postarens tankegång om spelaren/låten så det inte blir ännu en tråd med Youtube-länkar utan tydlig mening.

//Humble
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
Varför är det alltid dessa topp 10 ?
Kan man inte få lov att skriva om de som ligger lite längre ner? :D
 
Topp