Top 10 Spelare - Avtryck på v.23 (Kommentarer)

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Finns det ens någon som lämnat ett märke på v23 än? Kanske en eller två. Är som en prisutdelningstråd efter en månad ^^

Är ju inte de som påverkat mest nu utan vilka du tror i slutändan kommer vara de som påverkat mest :) Är ju bara o dra ihop en lista så man får något att läsa någon kväll nu framöver :)
 

DeletedUser

Guest
Känner precis som mars. Nu får ja dock dåligt samvete för att inte ha skrivit en. :p

Forumstrollet får väll slänga ihop en snart... ;D
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Känner precis som mars. Nu får ja dock dåligt samvete för att inte ha skrivit en. :p

Forumstrollet får väll slänga ihop en snart... ;D

Bara o dra upp en! :) Vill ha lite kvällslektyr imorgon (söndag) dra upp varsin du och henke nu då så är kvällen fixad, fler får ju också dra upp lite listor. Bara kul o läsa lite hur folk tycker o tänker.
 

DeletedUser

Guest
Rank - 9 - {darkraven80}

Motivering - Detta är en spelare som inte vill synas för mycket i externa. Men han har ett inflytande i spelet. Ligger väldigt, väldigt spännande till på kartan. Vad jag har hört har denna spelaren inte spelat alls länge på TW, men han har imponerat i mina ögon, ingen flykting...

HAHAHAHA.... "Ingen flykting"
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Tycker som många andra att det är högst intressant att diskutera andras (och sina egna) listor, dock verkade det inte vara helt okej då det anses off topic, vilket man då får respektera.

Så då får vi väl diskutera listorna här så man i alla fall kan prata igenom dem...Även om det känns lite jobbigt att behöva byta tråd för att få chansen att göra så.

(Funderar också på om det inte vore intressant att helt enkelt skapa en off topic tråd där man kan fortsätta de diskussionerna på ryktes tråden som går lite off topic men ändå är intressanta att föra, vad tycker ni om det? Finns ju redan en off topic del men gäller ju för hela forumet, kan ju vara intressant att ha en även här för v.23 spelarna)

//Mars
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag är en stor förespråkare för diskussioner, så jag tycker det här var en utmärkt idé! :)
 

DeletedUser

Guest
Kommentarerna flyttade från ursprungstråden, de kommer lite hipp som happ eftersom de sorteras in i kronologisk ordning.
 
Topp