Top 10 Spelare - Avtryck på v.23 (Kommentarer)

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Skip har väl int ia så mkt? 2 byar ser ja, sen 4 från mig, kanske finns en anledning till dem /?)

Förpestade? Likt jesus så upplyste ja stammen i hur man spelar. Att de massrekryterat hjälper ju inte, klart man måste ta fram spjutet o köra de genom hjärtat på ett par, jaja de va väl inte så turligt o ligga nära mig men ändå. :awsm:

& Min start? Ja är ingen bra starter o kommer aldrig va så lägg ner. Gnäll på nån annan.

Sen tror ja också mars kommer göra sitt, men finns många i ST som kan spela.
 

DeletedUser

Guest
Forumstroll? :p

Har försökt vara seriös i externa aja..

Btw Mozzarella har en IA, mina byar va merg, vilket ja inte tycker räknas sålänge ja inte sitter och skryter om min rank. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lärling? Du fattar väll att det var jag som lärde upp Skiprx?
 

DeletedUser

Guest
Pampers Första Lista :)
Rank - 3 - Skirpx

Motivering - Detta konto kommer jag alltid minnas från denna värld... Får Charlie Sheen att se ut som lärjungen av IA och kommer alltid förknippas med girighet efter detta... Men Mozzarella kanske vill ta hans tron... När kommer ansökan till en annan stam Skirpx?

Du får ha din åsikt, absolut, men att jag skulle vara IA kugen dementerar jag. Amiral General Aladeen har fler IA byar och flera andra ligger i närheten. Vet inte vart du får att jag är girig ifrån. Jag hade pass till Dolmero kontot, ändå gav jag bort 6/8 byar till Elight. Jag bokade aldrig IA byar på forumet, alla kom till
mig och bad mig adla byarna. En viss skillnad
 

DeletedUser

Guest
Du får ha din åsikt, absolut, men att jag skulle vara IA kugen dementerar jag. Amiral General Aladeen har fler IA byar och flera andra ligger i närheten. Vet inte vart du får att jag är girig ifrån. Jag hade pass till Dolmero kontot, ändå gav jag bort 6/8 byar till Elight. Jag bokade aldrig IA byar på forumet, alla kom till
mig och bad mig adla byarna. En viss skillnad

Ja det är ju jättekul att alla kommenterar sina rates här men jag skulle nog gärna vilja att ni gör egna listor istället era slöfockar :D

I ditt fall dock så tror jag alla som förstår sig på detta spel bara tänker: Jisses Kr1lle! Sim-City finns att tillgå för dig som inte vågar och vill anfalla motståndare ;) Du bara poäng-h***r dig fram och får ingens respekt...

Vill egentligen inte utbilda en fiende på spelets grunder men jag tänkte nog försöka förklara lite för dig hur detta funkar på Tw så du kanske börjar köra ordentligt så världen blir rolig... Bara dra pm så fixar vi lite grundutbildning till dig :)

För det första så... nää... det är dött lopp... Lycka till :D
 

DeletedUser

Guest
Ja det är ju jättekul att alla kommenterar sina rates här men jag skulle nog gärna vilja att ni gör egna listor istället era slöfockar :D

I ditt fall dock så tror jag alla som förstår sig på detta spel bara tänker: Jisses Kr1lle! Sim-City finns att tillgå för dig som inte vågar och vill anfalla motståndare ;) Du bara poäng-h***r dig fram och får ingens respekt...

Vill egentligen inte utbilda en fiende på spelets grunder men jag tänkte nog försöka förklara lite för dig hur detta funkar på Tw så du kanske börjar köra ordentligt så världen blir rolig... Bara dra pm så fixar vi lite grundutbildning till dig :)

För det första så... nää... det är dött lopp... Lycka till :D

Det tråkiga är väl att du inte har några belägg för det du säger. Jag har aldrig fått chansen att visa vad jag kan, därför att jag aldrig har behövt hittills. Att jag IA 6 byar säger varken att jag är dålig eller bra, säger snarare att jag är smart nog att ta gratisbyar. Men jag är redo Pampers, bara att kötta!
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Det tråkiga är väl att du inte har några belägg för det du säger. Jag har aldrig fått chansen att visa vad jag kan, därför att jag aldrig har behövt hittills. Att jag IA 6 byar säger varken att jag är dålig eller bra, säger snarare att jag är smart nog att ta gratisbyar. Men jag är redo Pampers, bara att kötta!

Alltså enligt dina tidigare inlägg så är alla andra dåliga, men inte du själv, men här säger du uttryckligen att "inget säger om du själv är bra eller dålig", bara smart nog att internadla. Jaja, allt är relativt.
Är helt benägen att hålla med Oxy här!!

Sen att du "inte fått chansen att visa vad du kan är rent jävla bullshit!! Du har fått den en gång och det gick ju förbannat jävla bra och som försvar skyller du på dåliga spelare på V1, dålig ledning etc. Men OK, du får gärna leva i den tron med, tänker inte ta den ifrån dig så skål på dig o festa till njut av fyllan för det tänker jag göra o många mer med mig. ;)
 

DeletedUser

Guest
Alltså enligt dina tidigare inlägg så är alla andra dåliga, men inte du själv, men här säger du uttryckligen att "inget säger om du själv är bra eller dålig", bara smart nog att internadla. Jaja, allt är relativt.
Är helt benägen att hålla med Oxy här!!

Sen att du "inte fått chansen att visa vad du kan är rent jävla bullshit!! Du har fått den en gång och det gick ju förbannat jävla bra och som försvar skyller du på dåliga spelare på V1, dålig ledning etc. Men OK, du får gärna leva i den tron med, tänker inte ta den ifrån dig så skål på dig o festa till njut av fyllan för det tänker jag göra o många mer med mig. ;)

Ganska trevligt inlägg :) För det första så har jag aldrig sagt att alla andra är dålig. Tvärtom så inser jag att många här inne skulle slå ut mig vilken dag som helst. Jag är ingen kung på TW, men det var inte DH heller. Åtminstone inte när jag spelade där. Men Herr Kruxet kanske skulle klara av att ta ett konto med 31K otaggade attacker på ett konto som ligger i fronten utan att vara uppdeffad? Skulle vilja se det. :)
 

Blitzcrank

New Member
Reaktionspoäng
0
Rank - 5 - {Admiral General Aladeen}

Motivering - Tro't eller ej, men detta är Charlie Sheens mest talangfulla lärjunge. Med 9 internadlade byar tar han både andra platsen med god marginal och IA-kung-titeln. Grattis! Blir intressant om du går om mig snart.

9 IA byar??? Vad jag ser är det bara 4byar.;)
 

DeletedUser

Guest
B]Rank - 1 - {Pampers Rocker}[/B]

Motivering - Killen syns överallt, och har många fiender och många vänner. Sägs vara rutinerad och erfaren spelare som säkerligen kommer att gå långt på V23. Frågan är väl hur han tänkte när han rekryterade Swing-spelare från alla världens hörn och kanter, kan ju bli ett äventyr i sig att få alla samlade.

Kan väl svara på den frågan eftersom jag och Pampers värvade in alla dessa spelare som finns i Swing. Mitt svar är att du inte du ska bry dig och bara se på medans det kommer rulla iväg.
 
Senast redigerad av en moderator:

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Alla byar du adlar utan MOTSTÅND kallas IA, vill du kalla dem för merge så får du göra så. Men de är fortfarande IA.

Jeez

Så då är jag alltså IA kungen?^^ Tror inte jag lyckats ta någon icke IA by då ;)

Nämen skämt å sido, bra kvalité på listorna såhär långt, rolig läsning. Bara o fortsätt lägg ut listor gott folk, får ni inte ihop det till 10 st så är det ju bara o posta så många ni har, gärna några namn iaf men lite är ju bättre än inget :)

Du får ursäkta det där med IA kung då skiprx ifall Aladeen lyckats plocka åt sig 9, hade ingen större koll på ifall Blitz byar var gratis eller ej. Men du kommer nog igen & återtar tronen ska du se! :)
 

DeletedUser

Guest
Du får ursäkta det där med IA kung då skiprx ifall Aladeen lyckats plocka åt sig 9, hade ingen större koll på ifall Blitz byar var gratis eller ej. Men du kommer nog igen & återtar tronen ska du se! :)

Haha, det är inget att be om ursäkt för! Finns väl inget så prestigefyllt som att bli kallad IA-kungen? ;) Får väl hoppas lite i smyg att Aladeen slutar så jag kan IA alla hans byar. Då säkrar jag tronen ett tag framöver ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Henke vore ju intressant o se en lista av dig här snart :) Tror många skulle tycka det var intressant att läsa den
 
Topp