Top 10 OBA

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
gud vad du är tuff janne :) får jag bli som du?

Vill också bli som honom. Tro de är kungar....pffff....låt oss skratta.
Finns en hel del stammar med spelare som jag kan säga slår er ganska hårt på fingrarna när de gäller kunskap.

Har väl inte sagt att jag spelar på denna världen?
 

DeletedUser

Guest
Kanske inte ens spelar på .se?

Så du menar att du skriver här och på v.11s forum att du spelar där + har v.12 i din bild utan att ens spela på .se? Känns ju rätt onödigt ;) Och om så nu är fallet spenderar du alldeles för mycket tid här.
 

DeletedUser

Guest
1 vätterröding [O-G] 25.554
2 unidentified [Family] 22.375
3 Tits McGee [O-G] 17.228
4 excile_DVP [Exc] 16.442
5 *Prinsessan Jasmin [Disney] 13.421
6 *Miley Cyrus [Disney] 13.344
7 Mr.SnigelMudda [Family] 12.865
8 Ahlx [ARV] 11.951
9 Zeb den gråe [ARV] 11.676
10 Nellie the elephant [Disney] 11.668
 

DeletedUser

Guest
Så du menar att du skriver här och på v.11s forum att du spelar där + har v.12 i din bild utan att ens spela på .se? Känns ju rätt onödigt ;) Och om så nu är fallet spenderar du alldeles för mycket tid här.

V15. ;)

så nu går vi tbx till top 10 oba
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Så du menar att du skriver här och på v.11s forum att du spelar där + har v.12 i din bild utan att ens spela på .se? Känns ju rätt onödigt ;) Och om så nu är fallet spenderar du alldeles för mycket tid här.

Kansee bara vill driva med er alla? Nee...slutpratat på massa dynga...jag kanske kan säga att jag inte alltid håller mig på banan gällande skrivandet men kan bara inte låta bli när det finns puckon överallt som verkligen tror att de glänser...
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Jag försöker inte ett skit...hade jag velat glänsa hade jag väl gått ut med nick,värld,erfarenheter,meriter och massa annan dynga?

Vad man kan utläsa om på v15:ns forum är det Disney som högst % på skitsnack och det kan ni inte komma undan med...
 
Reaktionspoäng
0
Vem bryr sig, folk får väl fejknicka om dem vill? Om dem är några eliter eller skitsnackare lär väl tiden utvisa. Är väl upp till var o en om man vill säga vem det är bakom nicket.
 

DeletedUser

Guest
Vem bryr sig, folk får väl fejknicka om dem vill? Om dem är några eliter eller skitsnackare lär väl tiden utvisa. Är väl upp till var o en om man vill säga vem det är bakom nicket.

Tack.
Om vi nu är så dåliga?
Varför lever vi fotfarande?
Och om vi klarar av Midgame får väl tiden utvisa. Då vi inte vet det en.
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Var väl ändå inte jag som började detta prat?
Allt jag sagt är att det snacks enormt mycket skit på de nya världarna...därför de inte är lika roliga att spela på?
 
Topp