Top 10 OBa stammar (med kommerntarer)

DeletedUser

Guest
För avbryta allt detta offtopic innan ännu en tråd blir låst så kommer mina kommentarer här:

1 SERENTÄMJARNA 323.608 - Köttar loss! Frågan är bara vilka dom köttar? ;)
2 We Eat Noobs 288.334 - Noobs.
3 Coniuncti Fortes 255.819 - Köttar på bra..
4 TribalWars Ruined My Life 161.943 - Klockrent namn.
5 City of God 160.316 - Njaaa...
 

DeletedUser

Guest
1 SERENTÄMJARNA 344.872 Verkar kötta rejält och det verkar aldrig ta slut heller :)
2 We Eat Noobs 318.894 Ser bra ut, en av de bästa stammar på v11 inget snack om det.
3 Coniuncti Fortes 277.131 Bra spelare, men vet inte om de kommer hålla hela vägen ändå.
4 TribalWars Ruined My Life 193.376 Min egen stam, ingen kommentar.
5 Staten 162.783 Några intressanta namn har de väl i stammen, men tror de kommer snart att försvinna från denna värld.
 

DeletedUser

Guest
Ser hellre att folk kommenterar uppkomlingar än att skriver "Köttar bra" på top 3 hela tiden..

HAPPY NAOW?

Rank Stamnamn Besegrad
1 SERENTÄMJARNA 386.458 - Köttarstammen #1!
2 We Eat Noobs 372.692 - Massinvite noobs med bajs ledning.. snart borta.
3 Coniuncti Fortes 321.710 - Bra stam med sämre ledning?
4 TribalWars Ruined My Life 223.419 - Bästa namnet. :-D
5 The Honorable Legends 194.446 - Finns potential! Samma OB-A som sin ranking iallafall!
6 Staten 187.282 - Hmm, nej.
7 BooYaaTribe 172.059 - Låg OB-A, hög ranking. Ett tecken på att TTG sköter sin diplomati fint som vanligt.. ;)
8 City of God 168.921 -Nej.
9 Kings In South 122.892 - Hallonkrääääääm! :-D
10 Born 2 Kiill 94.450 - Born2fail.
 

DeletedUser

Guest
En hälsning från en alkoholiserad vän:

1 SERENTÄMJARNA - Riktiga köttare på alla världar de väljer att spela på. Mycket bra köttat, men har det kanske kostat lite för mycket?
2 We Eat Noobs - Lite oväntat från mitt håll att NOMNOM'arna skulle kötta såhär hårt med tanke på startfältet. Snyggt!
3 Coniuncti Fortes - Väntade mig inte mer än vad de har presterat såhär långt, klart godkänt med tanke på att det kanske finns lite för många egon under samma tak här.
4 TribalWars Ruined My Life - Tappat en del off mot oss i BJÖRN men fortsätter ändå att nöta på. Bra jobbat med tanke på hur lite trupper ni måste ha kvar ;)
5 The Honorable Legends - Who? Random merge som aldrig kommer att hålla. Ni har fin OBA rank såhär långt men som sagt..
6 Staten - Kräver skatt! Verkar ha fått in rätt fint med skattepengar denna månaden. Blir intressant att se hur nästa månad ser ut.
7 BooYaaTribe - En självklart top3 stam både i poäng och OBA. Upp med er!
8 City of God - Har väl bytt namn och medlemmar lite för många gånger nu? Bye bye..
9 Kings In South - På väg ner av olika anledningar. Blir lite för hårt ansatta för att klara sig, tyvärr, för oss i BJÖRN.
10 Den Svenska Björnstammen - Weh Weh Weh.. Hello :]
 

DeletedUser

Guest
En hälsning från en alkoholiserad vän:

[
4 TribalWars Ruined My Life - Tappat en del off mot oss i BJÖRN men fortsätter ändå att nöta på. Bra jobbat med tanke på hur lite trupper ni måste ha kvar ;) :]

Tur att jag inte förlorade en enda yxa när jag adlade mitt mål för hans trupper duckade och skulle vänta på fejktåget då :)
 

vincitore

Member
Reaktionspoäng
0
Tur att jag inte förlorade en enda yxa när jag adlade mitt mål för hans trupper duckade och skulle vänta på fejktåget då

Haha vänta på vilket fejktåg?
Vi har inte blivit överraskade av era adlar nån gång, kanske för att ni typ aldrig fejkar adelståg ;)



1 SERENTÄMJARNA 444.033 Bra spelare, bra kött (a) borde bara kötta CF lite mera nästa gång så blir jag glad.
2 We Eat Noobs 421.713 Köttar på som vanligt, tror dessa kommer ta toppen lite senare när dom fått ordning på gubbarna
3 Coniuncti Fortes 356.258 Tror dessa kommer sjunka lite, verkar inte vara så frammåt längre, tappat sugen?
4 TribalWars Ruined My Life 273.305 lite mer än dubbelt så mycket oda som oss, enda problemet är att dom är 5 gånger så många medlemmar ;)
5 The Honorable Legends 234.501 Kötta NOMNOM :) hoppas dom lyckas, men tvivlar på det :/
6 Staten 219.187 Inget tvivel om att dessa failar ;) både CF och seren emot sig.
7 BooYaaTribe 217.320 Inte så mycket kött, beror nog på brist på fiender, kommer garanterat stiga i ranking.
8 City of God 169.020 Stammen död, fast alla medlemmar har bytt till samma stam, med samma ledare ;) N/S
9 Kings In South 162.108 Frågan är hur länge stammen överlever, tror personligen inte på mer än 1 månad.
10 Den Svenska Björnstammen 116.994 RIP alla tappra indianer, som har kämpat i medvid och motvind (mestadels motvind), de har gått över långa prärier, genom trånga tunnlar, utan att vare sig hitta sandaler och kaniner, eller medlemmar till sin stam. Självklart pratar jag om:

tappande sandalen
rännande hövdingen
raskande räven


Låt deras kroppar multna i frid.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
1 SERENTÄMJARNA 480.486. Väldigt bra spelare som köttar på som ***
2 We Eat Noobs 427.029. Verkar som att dem har ättit många "Noobs"
3 Coniuncti Fortes 360.107 Tror inte att eran Oba kommer att höjas så mycket de senaste dagarna.
TribalWars Ruined My Life 296.144 Bra OBa och en skön profilbild.
5 The Honorable Legends 237.391 Ganska många medlemmar, men kan inte klaga ;)
6 Staten 228.980 Min gamla stam. Stackars Cobra som förlorade all sin off på dessa söta spelare.
7 BooYaaTribe 228.596 har ett lungt område.
8 City of God 169.020 Väldigt imponerad 5 medlemmar och så mycket OBa
9 Kings In South 165.130 Okej OBa.
10 Den Svenska Björnstammen Se 9, P.S älskar era namn :awsm:
 

DeletedUser

Guest
1 SERENTÄMJARNA 539.496 Ser stabilt ut
2 We Eat Noobs 516.410 Jagar SEREN med blåslampa i toppen
3 Coniuncti Fortes 397.351 We need ryktes tråd, någe har hänt. Ser ut o stagnerat helt ju !
4 TribalWars Ruined My Life 394.683 Egen stam men köttar på bra o tippar de blir tredje plats när som !
5 BooYaaTribe 290.055 Låg en redig bit bakom men har nu vaknat, klättrar dem högre ?
6 The Honorable Legends 273.301 kommer dessa hålla ?
7 Staten 230.499 Dessa kommer fortsätta rasa.
8 Kings In South 182.185 Tuffar på rätt bra med tanke på sin storlek
9 City of God 169.020 Vet inte vad jag ska säga.
10 SjöRövarna 132.940 Kommer sjunka som en sten, dispandar vilken dag som helst !
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kolla upp vilka som spelar i SR innan du säger nåt=)

Rank: 3.
Namn: Sansen
Stam: SEAMEN
Poäng: 5,408,944
OB Anfallsrank: 1.(83,907,495 score)

Spelar där bland annat :p
 

DeletedUser

Guest
1. SERENTÄMJARNA: Bland dom 3 självklara toppstammarna, förväntar mig mycket om er. Då jag hört mycket om er :) Goodie BashErs!
2. We Eat Noobs : Förväntade mig att ni skulle vara rank 1, men Early Bash kan ju vara negativt det med. Keep the goodie workis UPish!
3. Coniuncti Fortes: Förväntade mig att ni skulle vara rank 1, men Early Bash kan ju vara negativt det med. Keep the goodie workis UPish!
4. TribalWars Ruined My Life: Stammen har inte bara ett namn, utan dom har NamnET, känner igen en del spelare. Kommer falla. Pga newbieS!
5. BooYaaTribe: BooYaa, sen start. Grymt köttat, fina namn här :)
6. The Honorable Legends: I don't knowwww... K`?
7. Staten: I DON'T KNOW... kkk!!??
8. Kings In South: Fina namn även här, kommer falla. Alldeles för nära de kramgoa Björnarna :)
9. City of God: Fint köttat, väldigt tveksam o_O?
10. Den Svenska Björnstammen: Vilka är nu detta, SJUKT BRA VERKAR DOM VARA IAF! (ooopps Caps :awsm:)
 

DeletedUser

Guest
Kolla upp vilka som spelar i SR innan du säger nåt=)

Rank: 3.
Namn: Sansen
Stam: SEAMEN
Poäng: 5,408,944
OB Anfallsrank: 1.(83,907,495 score)

Spelar där bland annat :p

Ojj ojjj ojj vad fel jag hade, mergade ngn dag efter min post med annan minor stam :rolleyes:


En bra lirare gör ingen stam !!!
 
Topp