Top 10 OBA Stam

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
1 Walt Disney 19.505 Sluta skryta snart?
2 No Ordinary Family 14.237 Fint, gillar detta bättre än disneys.
3 Cool Novice 13.470 min stam*
4 Ynglingeaetten 9.944 Fint kött, dock har ni väll mer?
5 Pantade pensionärer 8.768 Massinvite. Och det räcker med lite kött var.
6 Unlimit 8.548 Helt okej. Mee ni måste öka.
7 Wu-Tang Clan 7.597 Mkt duktigt för att vara så få.
8 Operation Gåsen 7.100 När har ni vunnit över gåsen? Snart väntar ankan.
9 slurpgregers undersåtar! 5.821 Nja, uppåt nu grabbar.
10 Vintergatans Hjältar 5.490 Ja, ni sjunker faktiskt kom igen nu fyfan!
 

DeletedUser

Guest
1 Walt Disney 19.505 Sluta skryta snart?
2 No Ordinary Family 14.237 Fint, gillar detta bättre än disneys.
3 Cool Novice 13.470 min stam*
4 Ynglingeaetten 9.944 Fint kött, dock har ni väll mer?
5 Pantade pensionärer 8.768 Massinvite. Och det räcker med lite kött var.
6 Unlimit 8.548 Helt okej. Mee ni måste öka.
7 Wu-Tang Clan 7.597 Mkt duktigt för att vara så få.
8 Operation Gåsen 7.100 När har ni vunnit över gåsen? Snart väntar ankan.
9 slurpgregers undersåtar! 5.821 Nja, uppåt nu grabbar.
10 Vintergatans Hjältar 5.490 Ja, ni sjunker faktiskt kom igen nu fyfan!

måste rättas dig vi är inte massivite alla känner ledaren från tidigare världar.
 

DeletedUser

Guest
Lite tid över i väntan på trupper, slänger upp mina tankar! :)


1 Walt Disney 19.505 - Känns som att dom kommer vara kvar här ngnstans ett tag till. Har visat att de är så bra som folk skriver på externa, fortsätt kötta!
2 No Ordinary Family 14.237 - Stannar om dom orkar, frågan är om ni fortsätter efter ni mött en vägg? Annars är det bara att fortsätta köra.
3 Cool Novice 13.470 - Tyvärr! Lite för mycket grannar och lite för litet spelar matrial. Väntan på v16 kommer bli lång.
4 Ynglingeaetten 9.944 - Dessa norrmän alltså, trodde inte på er från början och gör det fortfarande inte :). Det finns 3 riktigt duktiga spelare i stammen, och de sitter på samma konto!! O_O
5 Pantade pensionärer 8.768 - Ngn annan har sagt det innan, jag säger det igen. Pensionärer ska sticka och mata duvor, håll er till det! :) Med andra ord, stannar inte här länge.
6 Unlimit 8.548 - Kanske kan gå, frågan är hur era grannar kommer ställa sig till er. Finns ju några duktiga i närheten som helst inte delar farmer med er.
7 Wu-Tang Clan 7.597 - Er hade jag missat tills nu. Ser riktigt bra ut, keep it goin!
8 Operation Gåsen 7.100 - Fortsätt operera bara, ni lär stanna här också :)
9 slurpgregers undersåtar! 5.821 - Lite för trångt på eran kontinent tyvärr och spelar matrialet finns inte för att hålla era grannar borta speciellt länge.
10 Vintergatans Hjältar 5.490 - maybe baby, vet faktiskt inte vilka som döljer sig under namnen =/

Mina 5 cent
 

DeletedUser

Guest
1 Walt Disney 20.793 ---> Min stam, låter er kommentera den.
2 No Ordinary Family 16.086 --> Har köttat på fint de senaste, keep it up!
3 Cool Novice 14.790 ---> Trodde ni skulle gå ikapp mer, men verkar inte som det. Bra jobbat annars, säger detsamma. Keep it up!
4 Ynglingeaetten 10.359 ---> Ni har 2 vassa spelare, men trodde mer om er.
5 Pantade pensionärer 9.464 --> Trodde mer om er. Dock har ni köttat på rätt bra. Men ni kan bättre.
6 Unlimit 8.705 --> Borta om ett tag.
7 Wu-Tang Clan 8.415 ---> Är riktigt imponerad här, 6 medlemmar och en soppas hög oba.
8 Operation Gåsen 8.389 ---> Jadu, 16 medlemmar. Rätt ok, :)
9 slurpgregers undersåtar! 6.034 ---> Nej,nej och nej.
10 Buffoons Over N Out 5.966 ---> Ingen aning om vilka ni är, verkar dock inte gå så bra för er.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Walt Disney 19.505 Sluta skryta snart?
2 No Ordinary Family 14.237 Fint, gillar detta bättre än disneys.
3 Cool Novice 13.470 min stam*
4 Ynglingeaetten 9.944 Fint kött, dock har ni väll mer?
5 Pantade pensionärer 8.768 Massinvite. Och det räcker med lite kött var.
6 Unlimit 8.548 Helt okej. Mee ni måste öka.
7 Wu-Tang Clan 7.597 Mkt duktigt för att vara så få.
8 Operation Gåsen 7.100 När har ni vunnit över gåsen? Snart väntar ankan.
9 slurpgregers undersåtar! 5.821 Nja, uppåt nu grabbar.
10 Vintergatans Hjältar 5.490 Ja, ni sjunker faktiskt kom igen nu fyfan!

Undrar vem som skrytter om sina poäng dock.. Om du vill så kan jag lägga upp ditt skryt här eller så tar vi det via PM du väljer:)
 

DeletedUser

Guest
1 Walt Disney 23.552--> *Apploderar*
2 Cool Novice 19.085--> snart borta
3 No Ordinary Family 18.331--> tror inte på er
4 Ynglingeaetten 11.691--> ingen Mr.youshicken kvar
5 Pantade pensionärer 11.574--> pensionärer har mycket tid för tw
6 Operation Gåsen 11.520--> kan gå långt
7 Unlimit 10.203--> tror inte på er
8 Wu-Tang Clan 8.643--> Tummen upp
9 Buffoons Over N Out 8.214--> vet faktist inte
10 New Nation 8.069--> njää tveksam
 

DeletedUser

Guest
1. Walt Disney 188.064 - Leder OBA en del, dock känns det som att detta ej är gynnsamt för denna stam som bara skaffar fler och fler fiendestammar. Detta är inte positivt för tillväxten att kriga nu i början, då vill man hellre farma i lugn och ro.. :sneaky:. Denna stam har haft lite väl många rekryteringar för att vara en premade i mina ögon.
2. No Ordinary Family 151.231 - 15 medlemmar, bäst OBA-snitt/person på v15! Är det bra då? Jag tror inte det, men vi får väl se inom en snar framtid.
3. Operation Gåsen 131.958 - 17 medlemmar, har ett flertal toppspelare på världen, tex rank1. Duktiga spelare här, köttat ganska mycket, men ändå inte överdrivet mycket är min känsla. Många här som börjar närma sig akademi och adels, så OBAn kommer nog höjas drastiskt när det börjar skickas adels :awsm:
4. New Nation 94.073 - Stam som spelade på v14, med mindre lycka. Har en del spelare från WoS från v9, känns som att ni är inte de bästa på att starta, klarar ni att överleva in i mid-game kan denna stam dock bli farlig skulle jag kunna tro!
5. Wu-Tang Clan 87.690 - Intressant stam, klarar dessa att hålla i? Mycket möjligt tror jag iaf :)
6. Pantade pensionärer 82.130 - Panta mera! Nä men jag tror inte på er, kommer försvinna när adlarna på v15 kommit igång ordentligt... Sakta men säkert. Loriens som ledare kan ej leda till nåt annat liksom
7. Souls 72.665 - Nej tack. Ni kommer försvinna inom en snar framtid.
8. Nornors ArvTagare 68.724 - Stam med anor från v7, dock inte alltför många därifrån som spelar här, så tror inte på tyvärr.
9. Unlimit 61.503 - Aldrig hört talas om någon utav er, tror inte ni kommer klara er. Men inte riktigt säker, då jag somsagt inte vet vart jag har er!
10. Excidium 58.007 - Exc från v7, med MrManiac tillbaka! Väldigt intressant, kan leda någonstans om ni lyckas fixa en stark bundsförvant.
 

DeletedUser

Guest
Enligt dig är det dåligt med OBA då ?:)

Ja, tills man har möjlighet att adla ser jag inte anledningen till att "jaga" OBA. Är väl bara något positivt om man har tjänat på det, dvs att man får ett väldigt grått område som inbringar mycket resurser.
 

DeletedUser

Guest
3. Operation Gåsen 131.958 - 17 medlemmar, har ett flertal toppspelare på världen, tex rank1. Duktiga spelare här, köttat ganska mycket, men ändå inte överdrivet mycket är min känsla. Många här som börjar närma sig akademi och adels, så OBAn kommer nog höjas drastiskt när det börjar skickas adels

Vet inte om jag kan hålla med här.. då det finns ett par plockade gåsar;) synd det inte är mårten gås snart!
 

DeletedUser

Guest
Kan säga så här.. man försöker inte tafsa ostraffat:p hade inte bett dett dem komma på besök.

Och med tanke på att jag bara hade en tredjedel av deras poäng och dessutom är stamlös så är jag nöjd med mitt arbete... tackar för all billig oba.

Men det jag egentligen var ute efter misslyckades totalt:D
 

DeletedUser

Guest
Kan säga så här.. man försöker inte tafsa ostraffat:p hade inte bett dett dem komma på besök.

Och med tanke på att jag bara hade en tredjedel av deras poäng och dessutom är stamlös så är jag nöjd med mitt arbete... tackar för all billig oba.

Men det jag egentligen var ute efter misslyckades totalt:D

Så stolt ska du nog inte vara då bara en gås blev benlös:) den andra förlorade bara en bråkdel av offet. Lycka till med livet hälsar vi från Marstrands Katolska kyrka:)
 
Topp