Top 10 OBA Stam

DeletedUser

Guest
Nu när n00bskyddet är över, kanske det är dags för detta?

Rank Stamnamn Besegrad

1 Walt Disney - 4.328 -- Köttar på bra! Har dock skaffat sig många fiender med sina PM, får se hur de blir
2 Cool Novice - 2.982 -- En av de mindre tippade stamen, men verkar kötta bra iaf.
3 Pantade pensionärer -- 2.038 -- Har några bra spelare i sig, kan både gå bra o dåligt
4 No Ordinary Family - 1.594 -- Inte hört mycket från dem, men vet att det finns ettpar stycken skapliga spelare i, blir intressant att följa
5 slurpgregers undersåtar! -- 1.419 Inte hört nånting, men köttar ok
6 Heroes of Newerth - 1.350 -- Vet inte mycket om de, men att de nämner sin stam HoN borde väl förklara saken...
7 Vintergatans Hjältar - 1.309 -- Kommer att åka ner.^^
8 The System Lords - 1.204 -- Har hört både positivt och negativt från de, vissa säger att de stannar, andra säger att de kommer åka ner, blir intressant och följa.
9 Unlimit - 1.005 -- Ettpar kända namn, frågan är hurlångt de kommer.
10 Teknisterna - 1.003 -- No idea.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tänkte precis göra en "Top 10 OBA Stammar" men du hann före :(
I vilket fall så kan jag lika gärna göra en lista när jag ändå håller på att skriva.

1 Walt Disney 6.290 Min stam, den får ni andra kommentera.
2 Cool Novice 3.146 Ser bra ut, ni har köttat på ;)
3 Pantade pensionärer 2.270 Kommer från v14 om jag inte minns fel? Ob-a ser helt okej ut.
4 Vintergatans Hjältar 1.996 Den är mycket bra eftersom ni endast är 13 medlemmar.
5 No Ordinary Family 1.913 Samma där, dock 19 medlemmar så kanske skall vara lite högre?
6 slurpgregers undersåtar! 1.756 30 medlemmar och så låg Ob-A? Kötta på gubbs och tjejer ;)
7 Heroes of Newerth 1.522 Samma som ovan.
8 Unlimit 1.359 Ingen kommentar där, men ni får ligga i..
9 The System Lords 1.272 Som stam ser ni faktiskt helt okej ut men eran Ob-A är desto sämre..
10 Teknisterna 1.111 11 medlemmar, 1111 i Ob-A. Det blir omkring 100 Ob-A per spelare, vilket inte är så bra? :)


Adios!

Mvh
*Pumba
 

DeletedUser

Guest
Tack Pumba för din ärliga och sanna kommentar på oss.

Är småkryp gått?
 

DeletedUser

Guest
1 Walt Disney Som jag förväntade, Bra gjort!
2 Cool Novice *Ingen kommentar*
3 Pantade pensionärer Kommer från v14, om inte jag heller minns fel, bättre ob denna gången, Keep it up!
4 Vintergatans Hjältar Bra med tanke på medlemsantalet.
5 No Ordinary Family Nja, 19 medlemmar ganska lite de med, klättra 1-2 placeringar till.
6 slurpgregers undersåtar! <-- Förväntade mig mer.
7 Heroes of Newerth Hmm, Vet inget om er.
8 Unlimit Vad hände?
9 The System Lords Ni såg bättre ut än vad ni egentligen var.. eller? Kötta?
10 Teknisterna Låga antal medlemmar. lägsta på top 10 men rätt okej antar jag.


Mina åsikter iaf,

MvH:
McMannen - Stay True
 

DeletedUser

Guest
Namnet (pantade) är från v14 men jag tror inte medlemmarna kommer därifrån:-D
 

DeletedUser

Guest
1 Walt Disney 8.444 ---> Min stam, den får ni andra kommentera :)
2 Cool Novice 3.898 ---> Helt okej kött, inget över förväntan.
3 Pantade pensionärer 3.519 ---> Även här helt okej.
4 No Ordinary Family 3.446 ---> Trodde ni skulle kötta mer:confused:... Mjukstart?
5 Unlimit 3.158 ---> Ingen aning egentligen, eftersom att jag inte vet vilka ni är så blir det svårt att bedöma eran insatts.
6 Vintergatans Hjältar 2.664 ---> Ett par bra spelare och ett par mindre bra, helt okej köttat.
7 Wu-Tang Clan 2.563 ---> ???
8 slurpgregers undersåtar! 2.444 wtf?
9 Heroes of Newerth 1.791 ---> Vet inte, okej i guess?
10 Ynglingeaetten 1.757 ---> Trodde att ni skulle komma in och rivstarta, men nu är jag bara besviken på er:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Rivstarta ? Tjaa, sier litt om hvor redd dere er for oss når dere ikke angriper ;)

Vi farmer svensker som bare det :)
 

DeletedUser

Guest
Så blir det när ni inte ligger vid oss.

Hade varit konstigt om ni hade farmat sönder brisillianer eller vad dom heter på en Svensk värld.

Tviler på at du er noe mer imponerende enn de andre svenskene vi har støtt på. (les: overkjørt)

Når hadde noensinne brasilianere noe med v15.se å gjøre ? :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, for dere ligger jo nært oss. Dust.

De har fortsatt ingenting å gjøre med v15.se ?
 

DeletedUser

Guest
  1. Walt Disney 12.047 - Har köttat på mest nu i starten, många tomma spelarbyar kan man tänka sig, men klarar de motattacker?
  2. Cool Novice 6.387 - Också köttat på bra, lite oväntat faktiskt, dock får framtiden avgöra ifall det håller i sig.
  3. No Ordinary Family 5.744 - Har köttat på borta i öst, trodde dock också att de skulle kötta :)
  4. Pantade pensionärer 5.072 - Hmm, fint kött här också, hit är det relativt jämt iaf, eller nästan.
  5. Unlimit 4.317
  6. Vintergatans Hjältar 4.160 - Liten stam med få medlemmar, vet att de har försökt sig på att kötta bland annat Disney, dock osäker på utgången. Undrar hur mycket mer kött vi får se härifrån.
  7. slurpgregers undersåtar! 3.357 - Oj, en ny stam som jag inte sett tidigare. Eller inte lagt märke till, sådär med köttandet dock.
  8. Wu-Tang Clan 3.290 - Här har vi en stam som jag anser är av högsta kalibern när det kommer till OBA, 6 medlemmar, vilket är otroligt bra, kämpa på!
  9. Ynglingeaetten 3.087 - Normännen har köttat på ganska fint ändå, även fast deras beryktade etta inte har köttat alls lika mycket som dom i Disney. Men fint jobbat ändå!
  10. Heroes of Newerth 2.781 - Nja, inte en stam man lägger märket till, en massinvite som kommer ersättas av andra stammar alldeles strax ;)

Ha det bra folket, och njut. Tur att man inte spelar här iaf, allt för hetsigt :/
 

DeletedUser

Guest
  1. Vintergatans Hjältar 4.160 - Liten stam med få medlemmar, vet att de har försökt sig på att kötta bland annat Disney, dock osäker på utgången. Undrar hur mycket mer kött vi får se härifrån.


  1. jag har nyss kommit igång med spelandet ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Walt Disney 13.386 - Min stam. Köttar på bra, ska enligt många bli gangbande, men vi gillar att få spjut attacker på oss ^_^
2 No Ordinary Family 7.006 - En bra stam, med duktiga lirare. Tippar på att dom använder trupperna på rätt sätt och har mycket trupper kvar.
3 Cool Novice 6.815 - Dom p-horade i början och växte satan. Nu har dom börjat kötta lite och sjunker, både i rank och spelare. Tror dom hade få trupper, och tappade det lilla dom hade när dom inte kan hantera trupper.
4 Pantade pensionärer 5.673 - Köttar hyffsat bra. Vet inte vilka spelarna är. Avaktar här.
5 Unlimit 4.578 - Ingen aning. Köttar iaf.
6 Vintergatans Hjältar 4.184 - Killar som slaktat bort alla sina trupper. Borta här ifrån inom 2 dagar.
7 Wu-Tang Clan 3.774 - Mycket få spelare, och bra ob. Sett dom innan. Men tror dom har tappat större delar av sina trupper.
8 slurpgregers undersåtar! 3.605 - Borta inom 1 dag.
9 Ynglingeaetten 3.373 - 2 riktigt vassa spelare. Utan dom faller dom.
10 Heroes of Newerth 3.061 - Borta inom 1 dag.
 

DeletedUser

Guest
  1. Walt Disney 12.047 - Har köttat på mest nu i starten, många tomma spelarbyar kan man tänka sig, men klarar de motattacker?
  2. Cool Novice 6.387 - Också köttat på bra, lite oväntat faktiskt, dock får framtiden avgöra ifall det håller i sig.
  3. No Ordinary Family 5.744 - Har köttat på borta i öst, trodde dock också att de skulle kötta :)
  4. Pantade pensionärer 5.072 - Hmm, fint kött här också, hit är det relativt jämt iaf, eller nästan.
  5. Unlimit 4.317
  6. Vintergatans Hjältar 4.160 - Liten stam med få medlemmar, vet att de har försökt sig på att kötta bland annat Disney, dock osäker på utgången. Undrar hur mycket mer kött vi får se härifrån.
  7. slurpgregers undersåtar! 3.357 - Oj, en ny stam som jag inte sett tidigare. Eller inte lagt märke till, sådär med köttandet dock.
  8. Wu-Tang Clan 3.290 - Här har vi en stam som jag anser är av högsta kalibern när det kommer till OBA, 6 medlemmar, vilket är otroligt bra, kämpa på!
  9. Ynglingeaetten 3.087 - Normännen har köttat på ganska fint ändå, även fast deras beryktade etta inte har köttat alls lika mycket som dom i Disney. Men fint jobbat ändå!
  10. Heroes of Newerth 2.781 - Nja, inte en stam man lägger märket till, en massinvite som kommer ersättas av andra stammar alldeles strax ;)

Ha det bra folket, och njut. Tur att man inte spelar här iaf, allt för hetsigt :/

So to make this clear - var det någon som "köttade"? ;)
 

DeletedUser

Guest
So to make this clear - var det någon som "köttade"? ;)

Jag riktade inte in mig åt det hållet.
Vilka som använt sina trupper på rätt sätt och som har trupper kvar som kan stanna kvar där.


Hur kul skulle det vart om man skriver?
" Köttat, ligger topp 10 oba, då är ni jätte duktiga"..

Chilla mannen.
 
Topp