Top 10 oba playz

DeletedUser

Guest
Rank Namn


1 Dewin [BTS] Verkar ha små slaktat lite varje dag, en riktig truppsatsare.. undra vad han gör när hans område är tomt på trupper? är det först då akademin kommer?

2 Gargamel2000 [Älg] Denna ser bra ut, verkar ha mejat ner lite extra idag, kan det bero på de inkommande igår?

3 Ashley Green [!!!!!!] En kraftig ob ökning idag, frågan är om trupper finns kvar, annars kan han gå långt. Brukar se mycket bättre ut i starterna, har du bytt taktikt för att istället satsat på mid?

4 elias-push [Älg] Verkar se bra ut, vet inte mycket om denna

5 znap1 [-M-] Sett mycket bra ut på tidigare världar, första adlingen... allt kommer glida på fint länge här.

6 Random1337 Killen är ju numera farmoffer, inget mer behövs nog skrivas

7 Dark Halo [YY]Går framåt här också (började skriva nedifrån) ser bra ut här med alltså

8 Black Army Stockholm [YY] Bra kött, bra point, verkar glida igenom spelet med stil. Dock brukar jimmy vara nub

9 nilu003 [ARV] Går iallfall framåt hela tiden, ser bra ut :)

10 drayn dwarf [AA] Dött det mesta? Milstolpe är ju respekt, men det verkar som du nästan väggade på det, inte farmat 1mille osv...
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Update, kan dock inte uttala mig då jag knappt vet något om spelarna.

1 Stock [ARV] 140.165
2 Doomzzon [-M-] 136.500
3 Dewin [BTS] 123.072
4 WhY s0 BaD? [Herrar] 119.970
5 znap1 [-M-] 116.544
6 Like A G6 [-M-] 105.220
7 ytlig [Herrar] 104.837
8 oscfr [Herrar] 104.584
9 polkapojken [Herrar] 104.120
10 Dark Halo [ODENS] 101.343
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
2 Doomzzon [-M-] 136.500

Och Bara 8 byar. Snacka om pinsamt. Är de allt du vet? Kötta dig igenom för att ta byn? Använd lite skillz istället ;)

Vi får väl se vem som kommer ha bäst ob om 2 månader :awsm:
 

DeletedUser

Guest
2 Doomzzon [-M-] 136.500

Och Bara 8 byar. Snacka om pinsamt. Är de allt du vet? Kötta dig igenom för att ta byn? Använd lite skillz istället ;)

Vi får väl se vem som kommer ha bäst ob om 2 månader :awsm:

Skillnad på kött o kött, finns bra kött o icke bra kött. Så min fråga till dig, unge man, har du ens någon som helst aning om det är bra eller icka bra kött som kontot "Doomzzon" fått sin ob-A rank ifrån? Om du inte vet Henrik, så kan du bara sticka här ifrån o göra alla nöjda och glada..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Skillnad på kött o kött, finns bra kött o icke bra kött. Så min fråga till dig, unge man, har du ens någon som helst aning om det är bra eller icka bra kött som kontot "Doomzzon" fått sin ob-A rank ifrån? Om du inte vet Henrik, så kan du bara sticka här ifrån o göra alla nöjda och glada..

make me plz? ;)

De är inte bra kött han tatt. Han ägde rövarn tills han köttade lite för mycket.
 

DeletedUser

Guest
make me plz? ;)

De är inte bra kött han tatt. Han ägde rövarn tills han köttade lite för mycket.

Kan också vara så att de kom upp någon annan som hade orken att farma lite extra o ta igen.. Sluta se saker och ting ifrån ett perspektiv, ett tips bara, du kan tjäna på det..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Kan också vara så att de kom upp någon annan som hade orken att farma lite extra o ta igen.. Sluta se saker och ting ifrån ett perspektiv, ett tips bara, du kan tjäna på det..

;) Jag kom upp & Nej, ja farmar inte så ofta. Ja spar mina trupper, de är det som jag tjänat på.

Sluta trolla tråden nu, du vet var du kan hitta mig ingame. teh gow.
 

Doomzzon

Member
Reaktionspoäng
0
make me plz? ;)

De är inte bra kött han tatt. Han ägde rövarn tills han köttade lite för mycket.


''Han ägde rövarn tills han köttade lite för mycket''

''Ja spar mina trupper, de är det som jag tjänat på''


Dagens rövare
Du plundrade flest resurser i den här världen Idag (3.364.683 resurser)!
Håll detta rekord fram till midnatt för att få utmärkelsen!

Mer än vad du fått in som mest, och som du själv sa, jag har BARA 8a byar.. men kanske mer trupper och OBA då? :confused::awsm:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Haha förstod att de var du. låg en mille efter när ja vakna upp & hade inte allt hemma, men tog ikapp 550k ;)

^^ Grattis, måste kännas jävligt skönt och ta den igen efter flera veckors uppehåll :D
 

DeletedUser

Guest
Haha förstod att de var du. låg en mille efter när ja vakna upp & hade inte allt hemma, men tog ikapp 550k ;)

^^ Grattis, måste kännas jävligt skönt och ta den igen efter flera veckors uppehåll :D

De är ju inte så dåligt hehe, vi har släppt den ett par dagar bara inte orkat farmat riktigt ;) handlar inte om de mest gött att få in massa resurser bara :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
De är ju inte så dåligt hehe, vi har släppt den ett par dagar bara inte orkat farmat riktigt ;) handlar inte om de mest gött att få in massa resurser bara :D

Önskar man vart i K44, bra mycket mer farms där...

Haha, är de nån som hatar o farma så är de jag. Fan drog ju in säkerligen 50+ på .net, i rad. Var ju allt ja gjorde, lite därför man tröttna o sluta...
 

DeletedUser

Guest
Önskar man vart i K44, bra mycket mer farms där...

Haha, är de nån som hatar o farma så är de jag. Fan drog ju in säkerligen 50+ på .net, i rad. Var ju allt ja gjorde, lite därför man tröttna o sluta...

bra mycket fler som farmar i k44 lilla du
 

DeletedUser

Guest
Känns som jag har lite hack i skivan nu, men småprata får ni göra på nåt annat sätt. Topic handlar om Top 10 på OBA, och inget annat så hitta tillbaka dit innan jag blir kinkig tack.
 

DeletedUser

Guest
Rank Namn Besegrad
1 Stock [ARV] 373.576
2 Doomzzon [-M-] 228.599
3 znap1 [-M-] 176.987
4 teh gow [Nuts] 167.035
5 WhY s0 BaD? [Herrar] 166.034
6 oscfr [Herrar] 155.207
7 Supertramp [Nuts] 145.299
8 Dewin [BTS] 135.971
9 BigChiefBenke [DREAM] 135.277
10 Houdini [-M-] 135.228

Update
 
Topp