Top 10 OB-Stammar

  • Trådstartare Aivy Strawberry-Mint
  • Start datum

DeletedUser

Guest
snälla sluta skriva att Wild cards har mergat för det har dom inte
 

DeletedUser

Guest
I vilket fall som helst. Stammen Wild Cards finns inte längre. Inte den som var.
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
heheh du typ max 10 av 33 typ har gått till dsa, det är iaf ingen merge för då tror jag inte att typ 23 spelare hade blivit stamlösa

ok.. ska vi då kalla WC för kass stam som inte höll hela vägen med risk för pajkastning eller vad vill du kalla det som hänt med WC ?
ofc fortfarande utan att vara kaxxig eller försöka starta pajkastning (jag gillar blåbärspaj!)

Skål! :)
 

DeletedUser

Guest
ok.. ska vi då kalla WC för kass stam som inte höll hela vägen med risk för pajkastning eller vad vill du kalla det som hänt med WC ?
ofc fortfarande utan att vara kaxxig eller försöka starta pajkastning (jag gillar blåbärspaj!)

Skål! :)

Vad är du ute efter egentligen?
Ett gäng polare från WC gick till DSA (och WC upplöstes) helt enkelt. Punkt slut.

Jiddra mindre så lever du längre.
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
Vad är du ute efter egentligen?
Ett gäng polare från WC gick till DSA (och WC upplöstes) helt enkelt. Punkt slut.

Jiddra mindre så lever du längre.

fyy va kaxig då!
det var det jag var ute efter!
hade jag spelat på rykten att WC mergat så hade jag varit "världens största n00b" som inte vet ett skit om TW..
när jag istället försöker lurka ut sanningen är jag helst plötsligt "en kommentar från att bli adlad".. Jag försökte helt enkelt vara rättvis o spela på sanning istället för en massa rykten.
Men visst; FU!!
jag kan också köra med "jag måste kompensera min lilla "***"(armé) o köra med kaxxig attityd" om du så vill det?

Lixom jag kan fullt acceptera detta det baxd skrev o inte ifrågasätta nån mer!
kom me kommentar om ämnet ist! Tönt!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
det var du som började dra upp skit när en medlem av WC skrev hur det gick till
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
det var du som började dra upp skit när en medlem av WC skrev hur det gick till

"hade jag spelat på rykten att WC mergat så hade jag varit "världens största n00b" som inte vet ett skit om TW..
när jag istället försöker lurka ut sanningen är jag helst plötsligt "en kommentar från att bli adlad".. Jag försökte helt enkelt vara rättvis o spela på sanning istället för en massa rykten.

detta är att "dra upp skit" ?
 

DeletedUser

Guest
fyy va kaxig då!
det var det jag var ute efter!
hade jag spelat på rykten att WC mergat så hade jag varit "världens största n00b" som inte vet ett skit om TW..
när jag istället försöker lurka ut sanningen är jag helst plötsligt "en kommentar från att bli adlad".. Jag försökte helt enkelt vara rättvis o spela på sanning istället för en massa rykten.
Men visst; FU!!
jag kan också köra med "jag måste kompensera min lilla "***"(armé) o köra med kaxxig attityd" om du så vill det?

Lixom jag kan fullt acceptera detta det baxd skrev o inte ifrågasätta nån mer!
kom me kommentar om ämnet ist! Tönt!

Men oj, my bad.

Glömde skicka PM till dig och förklara händelseförloppet in i minsta detalj då vi från 'en kass stam som inte höll måttet' gick till DSA.

Nästa gång något händer så skriver jag en bok och skickar över det, ok?
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
Men oj, my bad.

Glömde skicka PM till dig och förklara händelseförloppet in i minsta detalj då vi från 'en kass stam som inte höll måttet' gick till DSA.

Nästa gång något händer så skriver jag en bok och skickar över det, ok?

"Jag försökte helt enkelt vara rättvis o spela på sanning istället för en massa rykten."

Du är så jävla trög ditt blåsta helvete
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Så ja grabbar, nu lugnar vi ner oss lite!

Om vi försöker komma tillbaka till ämnet igen och lägga upp lite fina listor och kommentarer så slipper vi få tråden att bli låst och forumsmod för V9 slipper dela ut varningar till de som går off-topic.

Vet att det har varit mycket bråk i den här tråden nu idag men jag hoppas vi kan lugna ner oss lite så tråden kan tjäna sitt syfte.

Är vi överens?

/Zonic
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
Så ja grabbar, nu lugnar vi ner oss lite!

Om vi försöker komma tillbaka till ämnet igen och lägga upp lite fina listor och kommentarer så slipper vi få tråden att bli låst och forumsmod för V9 slipper dela ut varningar till de som går off-topic.

Vet att det har varit mycket bråk i den här tråden nu idag men jag hoppas vi kan lugna ner oss lite så tråden kan tjäna sitt syfte.

Är vi överens?

/Zonic

jag är överens!

jag lägger upp en uppdaterad lista för att visa god vilja;

1 Bad Karma 405.173
2 Söta människor med onda avsikter 397.461
3 Sprit! 358.665
4 The United Tribes 198.664
5 Fierce 170.826
6 De Sammansvurna 153.400
7 United DisPhobia Security 148.447
8 Tribalwars Elite 134.957
9 Victory is upon us 132.259
10 Wild Cards 130.948

Har även med OBA poängen.. Dels lathet (full) dels att vissa bryr sig även om OBA poängen/skillnaden gentemot andra stammar :)
 

DeletedUser

Guest
1 Bad Karma - köttar bra, men undrar om dom kan få igång ledningen bättre.
2 Söta människor med onda avsikter - 2 kontinenter är väl vatten över huvudet men annars bra
3 Sprit! - sup på går ju bra ... jäger<3
4 The United Tribes - hej då!
5 Fierce - hej då!
6 De Sammansvurna - Bra lirare, sammansvetsade tydligen hhe :p
7 United DisPhobia Security - nejnej
8 Tribalwars Elite - Elite *uck not
9 Victory is upon us - kan man säga ja
10 Wild Cards - fallit sönder eller hur man ska säga.


så hoppas det vänder stämningen <3
 

DeletedUser

Guest
2 Söta människor med onda avsikter - 2 kontinenter är väl vatten över huvudet men annars bra

Vad får dig att tro att vi inte klarar av 2 kontinenter?:confused:

Om du inte visste detta så var Söt_Ni 2 olika premades som mergade innan vi startade upp, och alla medlemmar fick inte den infon om att de skulle vara en merg, så alla startade upp på den "givna" platsen.:cool:

Så varför skulle vi inte kunna klara oss på 2 kontinenter? Vi ligger ganska tätt ändå, så de är ju inte så att vi försöker med K44 och K54 lr om vi säger som vissa stammar en medlem lite här och där över alla kontinenter på kartan (nämner inga namn, blir så jobbigt, dom byer ju de lite nu och då^^)

1 Bad Karma - dom brukar alltid ligga i top när en ny värld startar, men sedan tappar dom intresset för den världen (ungefär då .se öppnar en ny värld)
2 Söta människor med onda avsikter - Min stam, så låter er andra komentera den!
3 Sprit! - De e ju gott med lite sprit till köttet, så detta kan nog gå vägen.
4 The United Tribes - Dom är tysta, och många trode detta skulle vara en mergar stam, vad jag vet så ligger dom ganska stadigt där dom ligger lr?
5 Fierce - Har fått lite problem på senare tid, har de blivit modernt att anfalla med deff?
6 De Sammansvurna - Kommer nog att överta plats 5 under helgen, kanske även nr 4 om deras planer går vägen
7 United DisPhobia Security - Disney skall vara snälla figurer, men dom har massa fobier med i stammen oxå, så frågan är hur man skall se på denna stam, vet inte så mycket mera om er =/
8 Tribalwars Elite - Elite? Snarare n00bs
9 Victory is upon us - Ingen aning, ni har missat min radar =/
10 Wild Cards - Hörde att den stammen blev upplöst, vad gör dom då kvar på denna lista?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
gör väl en lista igen bara för att ;)

1 Bad Karma: bra gubbar
2 Söta människor med onda avsikter: fina namn :)
3 Sprit!: fortsätt drick ni ;)
4 The United Tribes: känner igen några namn.
5 Fierce: hm, nä
6 De Sammansvurna: har flera bra spelare.
7 United DisPhobia Security: kommer ta över k54, om ni frågar mig ^^
8 Tribalwars Elite: ni är ingen ELITE stam...
9 Victory is upon us: ni är ute på djuot vatten, tyvärr
10 Wild Cards: hm? vad händer? ^^
 
Topp