Top 10 OB-A Spelare

DeletedUser

Guest
Rank Namn Besegrad
1 L0CI [sfa?] 1.024
2 SuperSnällaSilverSara [SHEB] 942
3 llllllllllllllllllllllll [llllll] 883
4 Tozzy [-TFH-] 823
5 dimma [T4E] 813
6 chillistorken [DSS] 723
7 Black Sparkz [SHEB] 699
8 rusiak 614
9 yxskaft [DSS] 611
10 In memorian of SUN [T4E] 589
 

DeletedUser

Guest
Ger de här trådarna en chans, diskutera väsentliga saker annars blir det hänglås;)
 

DeletedUser

Guest
Om du vet hur OB i denna lista funkar så är hur många trupper spelarna DÖDAT, inte förlorat.

Jag tror att vad chillin chimps menade är att de som fått hög OBA så här tidigt har slösat trupper i onödan,
men jag kan ha fel :thinking:
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jag tror att vad chillin chimps menade är att de som fått hög OBA så här tidigt har slösat trupper i onödan,
men jag kan ha fel :thinking:

Imo är det både bra och dåligt. Man rensar bort potentiella hot, men man slösar även bort trupper som man kunde farmat eller gjort ngt annat med ist ^^
 

DeletedUser

Guest
hmm:thinking: har nog förlorat mer trupper än vad jag har dödat tror jag:thinking:
 

DeletedUser

Guest
Genom att rensa spelare så får man fler farmbyar som innebär mer resurser som i sin tur innebär att man bygger trupper för allt och får ännu mera än man hade innan.
 

DeletedUser

Guest
enligt mig är det dom med en hög OBA som kommer lyckas snabast, spelare med hög OBA röjer i sit område och får ny farmar som liger nära, så sliper man skicka truper på lång farmning,
Och i alla världar är det dom med hög OBA som börjat adla snabast,
 

DeletedUser

Guest
jag ligger på 16:e plats i OBA men jag ligger på 1000:e platsen i poäng, och ja jag har röjt mitt område ;)
 
Topp