Tool

DeletedUser

Guest
Mannen myten legenden....

Va finns det att berätta om denne spelare? Jag är grymt nyfiken, vet ngn vem han är? Andra nick? Plan med spelet osv?

Läser du detta så svara gärna själv:=)
 

DeletedUser

Guest
Jag har funderat på samma sak. Vilka stammar har han varit i tidigare i dne här världen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är ett under att han klarat sig, det ska ju inte gå att spela helt själv? :confused:

Aja, starkt jobbat iaf.
 

DeletedUser

Guest
Tufft att rocka ensam!
Han har dock snälla och sympatiska grannar :)
Ja, de han inte adlat då förståss :D
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, så länge men är schysst mot de starkare grannarna och får beskydd från somliga + att man håller sig till att nobla barbarbyar och spelare och stammar som antingen slutar eller ligger i rejält underläge mot någon annan så klarar man sig bra. Testa att spela själv inne i bollen vem det än må vara så ska vi se hur länge den personen lever med såpass skillat motstånd, inte många minuter.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Som sagt, så länge men är schysst mot de starkare grannarna och får beskydd från somliga + att man håller sig till att nobla barbarbyar och spelare och stammar som antingen slutar eller ligger i rejält underläge mot någon annan så klarar man sig bra. Testa att spela själv inne i bollen vem det än må vara så ska vi se hur länge den personen lever med såpass skillat motstånd, inte många minuter.

om jag inte har fel spelade nån spelare inom bollen för någon stam som låg helt off - men överlevde, dock medlem i war nu. så jo de går nog
 

DeletedUser

Guest
känner han lite sen tidigare världar, spelade med honom i samma stam som gick under ganska för lätt, :) han tröttnade helt enkelt på värdelösa stammar med värdelösa ledningar så han kör sitt egna race i V4 för att slippa bli adlad, riktigt starkt jobbat från dag 1..

vem skulle inte villa ha pitbullen tool i sin stam?
han är minst lika bra lagspelare som han är singlerspelare.
 

DeletedUser

Guest
Take a pick eller flera, tror detta gäller Tool oxo, bara ett par förslag vad en stam kan ha för syfte

* Expansion på andra spelares bekostnad, även de som går grå efter ett tags attackerande
* SimCity
* Bra samarbete med stammedlemmarna
* Städat stamforum
* Solospelande I stam
 

DeletedUser

Guest
henrik338, allt hänger på positionen självklart och vilka grannar man har, har man bara n00bs runt sig och 8-10 till närmaste kvalitativa spelare så klart man kan ligga i bollen också men ligger man bredvid kvalitativa spelare så skulle man ju självklart inte klara sig om de verkligen satsade.

Wc-Nudel körde väll inte solo? Han skriker ju "INTE SOLOWARS" etc i forumet hela dagarna och även om han varannan dag ska gå all in och köra solorace så är det ju i slutändan inte samma sak när man tillhör en stam :)

Starkt jobbat av Tool iaf oavsett var han ligger på kartan, man måste helt klart vara väldigt aktiv för att klara sig på egen hand iaf då man enbart måste förlita sig på sina egna trupper.

Kan tänka mig stamforumet är ganska nice ja, varenda sektion är dold förutom handel och rekrytering där inget skrivs iaf.
 
Topp