To TWRML With Love

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ryktet har väl pågått ett tag och nu ska även bringt hoppa in i leken emot Björnarna.

TWRML har länge varit i underläge o det är våran plikt som allians att hjälpa dem.



Med denna mening avslutar vi detta och höjer våra yxor!




Great liars are also great magicians
 

DeletedUser

Guest
Förvisso är det ju spännande att BringT vill ägna sig åt Björnjakt från 20 mil bort men det känns väll aningen magstarkt att man behöver fantisera ihop en allians för att våga visa att man skaffat jaktlicens. Som vanligt får vi hålla till godo med lite god humor...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet har väl pågått ett tag och nu ska även bringt hoppa in i leken emot Björnarna.

TWRML har länge varit i underläge o det är våran plikt som allians att hjälpa dem.



Med denna mening avslutar vi detta och höjer våra yxor!




Great liars are also great magicians

jag visste inte ens ni var kvar i v11 :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kan ju va så när du har fullt upp att förlora byar, men nu ska vi hjälpa er :)

Jag förlora byar o jag tar nya byar , synd att ni ingen att ha för att jag skulle uppskatta hjälp från er hahhaha


Twrml har allt underkontroll, björnar är snart ur välden :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tror mer att du inte är ett problem. Du varken skadar eller tillför din stam på något sätt, men din tid kommer nog också.

PS. Jag är inte en björn DS.
 

challe801

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror mer att du inte är ett problem. Du varken skadar eller tillför din stam på något sätt, men din tid kommer nog också.

PS. Jag är inte en björn DS.

haha okej
De känns mer som att du inte kommer på nån annan ursäkt, tycker de inte är så svårt heller när man får 300 fejk i svärd hastighet mot en:D
Tror mer att de är så att dom kollar sig blint på som stora kontona.
Så vilken stam spelar du i då din nobb om du inte är i björn eller vad får dig att tro att jag inte tillför nått?
 

DeletedUser

Guest
Jag tror mer att du inte är ett problem. Du varken skadar eller tillför din stam på något sätt, men din tid kommer nog också.

PS. Jag är inte en björn DS.

faktum är dock att challe har nallat 2-3 byar från mig eller något sånt :awsm:

rätt imponerande med tanke på att kontot inte var så jätte stort, men en jäkla tur du hade på byn du tog idag, att skicka adlarna på samma by som en av dina stamkompisar redan har ett tåg på, dock så vaknar jag lite försent och hinner inte dit med mer snipa trupper

HAha det är skillz:awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
vi vet ju vilken klass du håller jix så det är ju inte precis något att gå runt att skryta med :awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
den där tiden såg jag dock aldrig någoting av :awsm:

stål kalle jag trodde du skulle vara bättre spelare än du visar upp, du skriver så mycket i forumet, är de bättre du visar vad du går för istället . de känns "mycket prat o lite action " säg till om du behöver tips :):D
 

DeletedUser

Guest
stål kalle jag trodde du skulle vara bättre spelare än du visar upp, du skriver så mycket i forumet, är de bättre du visar vad du går för istället . de känns "mycket prat o lite action " säg till om du behöver tips :):D

Stålis har slutat spela för ett bra tag sen :)
 

DeletedUser

Guest
stål kalle jag trodde du skulle vara bättre spelare än du visar upp, du skriver så mycket i forumet, är de bättre du visar vad du går för istället . de känns "mycket prat o lite action " säg till om du behöver tips :):D

hahhahahaahahaha

says who


det är jag som enligt dig är kass, stålis har inget med detta kriget att göra.

men innan du säger hur kass jag är, har du kollat var mina byar ligger LOL
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp