TKOTRT slaktar GOTH + understam i kväll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Riddarna kring det runda bordet var kända för att vara ärliga och goda.

Men i Tribal Wars har man ändrat på reglerna och säger att man ska lämna sin stam annars blir man mosad.
Jag gillar riddarna kring det runda bordet, INTE de i Tribal Wars.
Skärpning Fat tony!:mad:

bra att det finns fler som ej är räda för att sänga vad dom tycker hehe.
 

DeletedUser

Guest
Minus, klart man får säga vad man tycker men då ska det vara sant också
 

DeletedUser

Guest
jag sänger vad jag vet haha.

kan ej förfalska nåt det är för jobingt.

men inläg nr 1 är helt rätt tycker jag.
 

DeletedUser

Guest
Dig känner jag igen :) var det inte du som inte kunde kriga i ett krigspel och blev sur när du dog? :)

har vi träfast?

vet bara att du brukade va med i 20 och en del i tkort och att du va inbladad i det hela.

Jag minus har ej döt hitils jag spelar och spelar tills jag får lust att gå nån tur.
elelr nåt.
 

DeletedUser

Guest
Självklart som många säger är detta ett krigsspel men det inebär ju inte att man inte kan vara trevlig och spela lite reko. att hota spelare för att gå med i ens stam tycker jag inte är reko. det tyder ju enbart på att det är svårt för dessa att få in medlemmar till stammen. men jag skulle då aldrig göra så utan man skriver ett vänligt pm och välkomnar dom till stammen men tvingar ingen. sedan vill dom inte gå med så inte sjutton attackerar jag dom för det.. det skulle då vara senare om dom kommer i bra läge för mig så visst men inte bara köra hårt.

detta vet jag för dom gjorde så mot stammen jag ledde, medlemmarna skrev i forumet och sa att jag går över till TKOTRT för dom skulle adla sönder mig om jag inte gick med dom. typ 5st skrev det.

Så det ända jag har att säga om det är att är man en bra stam behöver man inte hota medlemmar för att gå med dom går med självmant.

tack för ordet.
 

DeletedUser

Guest
Självklart som många säger är detta ett krigsspel men det inebär ju inte att man inte kan vara trevlig och spela lite reko. att hota spelare för att gå med i ens stam tycker jag inte är reko. det tyder ju enbart på att det är svårt för dessa att få in medlemmar till stammen. men jag skulle då aldrig göra så utan man skriver ett vänligt pm och välkomnar dom till stammen men tvingar ingen. sedan vill dom inte gå med så inte sjutton attackerar jag dom för det.. det skulle då vara senare om dom kommer i bra läge för mig så visst men inte bara köra hårt.

detta vet jag för dom gjorde så mot stammen jag ledde, medlemmarna skrev i forumet och sa att jag går över till TKOTRT för dom skulle adla sönder mig om jag inte gick med dom. typ 5st skrev det.

Så det ända jag har att säga om det är att är man en bra stam behöver man inte hota medlemmar för att gå med dom går med självmant.

tack för ordet.

bra sagt.

och jag tror på dig.
 

DeletedUser

Guest
Självklart som många säger är detta ett krigsspel men det inebär ju inte att man inte kan vara trevlig och spela lite reko. att hota spelare för att gå med i ens stam tycker jag inte är reko. det tyder ju enbart på att det är svårt för dessa att få in medlemmar till stammen. men jag skulle då aldrig göra så utan man skriver ett vänligt pm och välkomnar dom till stammen men tvingar ingen. sedan vill dom inte gå med så inte sjutton attackerar jag dom för det.. det skulle då vara senare om dom kommer i bra läge för mig så visst men inte bara köra hårt.

detta vet jag för dom gjorde så mot stammen jag ledde, medlemmarna skrev i forumet och sa att jag går över till TKOTRT för dom skulle adla sönder mig om jag inte gick med dom. typ 5st skrev det.

Så det ända jag har att säga om det är att är man en bra stam behöver man inte hota medlemmar för att gå med dom går med självmant.

tack för ordet.

haha så jävla rätt, rädsla ger respekt:p
 

DeletedUser

Guest
Alla vet väl att det är bäst att ha spelare i stammen som är rädda och går att skrämma över på det viset :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag är rädd för min stam, trots att jag är ledare för den ? :O
 

DeletedUser

Guest
376204528_5f1e15d57e.jpg

The cat has it.
 

DeletedUser

Guest
????

ingen har vunnit det är fred och THOTRT-stammarna krigar mot -STA-
 

DeletedUser

Guest
????

ingen har vunnit det är fred och THOTRT-stammarna krigar mot -STA-;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp