TKOTRT bryter allians och förklarar krig mot DO + allierade

DeletedUser

Guest
Räkna flyktingarna från oss. Räkna ihop hela DO familjens flyktingar. Jämför, begrunda och ta tillbaka ditt påstående.
TKOTR3 hade inte, under min regim, tagit in en enda flykting.

Ledsen att göra dig besviken kompis :)

Det gör du inte;)

Iaf jag räknar inte RIM som en familje/syster stam till oss utan mer gott sammarbete så i min motivering så ingår bara DO och enbart DO, möligvist DO-A också men den existerar inte längre.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Bland de sämsta motargument jag hört...:confused:

Förstår inte riktigt vad du menar med det?

Både TKOTR4 och TKOTR5 är borta nu, dem fanns med i kriget och blev av med byar, men nu finns dem inte och inte heller på tw-stats så dems byar räknades ju inte med?;)

Eller har jag fel Jackal?

Men Vem räknar "För Alltid"? Då räknas tidigare krig / bykrockar in ...


Sen tar andra stammar in Flyktingar. K¤O¤L är ju riktigt bra på det, även DO. Vi i TCO har också tagit in flyktingar, dock från våra fiender.
 

DeletedUser

Guest
Bland de sämsta motargument jag hört...:confused:

Förstår inte riktigt vad du menar med det?

Både TKOTR4 och TKOTR5 är borta nu, dem fanns med i kriget och blev av med byar, men nu finns dem inte och inte heller på tw-stats så dems byar räknades ju inte med?;)

Eller har jag fel Jackal?

Du sitter med fakta som är missvisande som *** och har inte visa något som närmar sig vara rätt ens än gång så varför yttrar du dig ens om fallet?

*TW-stats är en lögn i detta fall*

Sen får jag påpeka att mycket har hänt på fiende-sidan som TKOTR4 +5 har samma innebörd...mer eller mindre
 

DeletedUser

Guest
Du sitter med fakta som är missvisande som *** och har inte visa något som närmar sig vara rätt ens än gång så varför yttrar du dig ens om fallet?

*TW-stats är en lögn i detta fall*

Sen får jag påpeka att mycket har hänt på fiende-sidan som TKOTR4 +5 har samma innebörd...mer eller mindre


den visar iaf på ett ungefär, ville bara påpeka iaf att DO har tagit mer från TKOTRT än tvärtom, men att ni leder på sammanlagda allianser.

Menar du att den statestiken aldrig har visat rätt någon gång?

Jo, det har ändrats mycket nu det senaste...
 

DeletedUser

Guest
den visar iaf på ett ungefär, ville bara påpeka iaf att DO har tagit mer från TKOTRT än tvärtom, men att ni leder på sammanlagda allianser.

Menar du att den statestiken aldrig har visat rätt någon gång?

Jo, det har ändrats mycket nu det senaste...

På ett ungefär...så visar det mellan himmel och helvete...

Men inte att TW-stats ljuger helt....så länge det gäller 100%-igt renhårigt krig...vilket aldrig har existerat i TW's historia

Men du som inte ens är med i varken kriget eller värld kan ju gå å sköta annat istället..till exempel träffa lite folk på krogen eller nåt..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Denna missvisar lite dock, DO har tagit fler byar..

Varför ta med TKOTRT's systerstammar men inte DO's? Helt jävla fel.

Om det nu ska vara så då borde man endast ta med TKOTRT och inte 2 och 3.

Side 1:
Tribes: TKOTRT
Players:

Side 2:
Tribes: DO
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 694
Sida 2: 486
Skillnad: 208

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,966,250
Sida 2: 4,736,438
Skillnad: 2,229,812

image.php
 

DeletedUser

Guest
Det gör du inte;)

Iaf jag räknar inte RIM som en familje/syster stam till oss utan mer gott sammarbete så i min motivering så ingår bara DO och enbart DO, möligvist DO-A också men den existerar inte längre.

RIM har ju bl.a. haft namnen TU II och DO-A. Samma stam alltså.

Att du sen tycker att RIM inte ingår i familjen får stå för dig. Det står faktiskt så på DO's beskrivning.
 

DeletedUser

Guest
RIM har ju bl.a. haft namnen TU II och DO-A. Samma stam alltså.

Att du sen tycker att RIM inte ingår i familjen får stå för dig. Det står faktiskt så på DO's beskrivning.

*Gräver lite i minnes banken*

Mins jag rätt så skapas RIM från grunden av *** och de flesta från TU II gick över till RIM sen lades TU II ner.

Sant det stod visst på våran beskrivning så fick lite bakslag där;)
 

DeletedUser

Guest
Det enda jag vet är att det är till 95% samma spelare. Och enligt mig är det då samma stam.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
RIM o comp e samma sak som DO i mina ögon, de lyser rött på min karta så de e mina fiender!
 
Topp