Titanerna vs KGB

DeletedUser

Guest
När KGB härmed har startat krig mot -=AT=- , så går vi titaner nu i fullskaligt krig mot KGB familjen.

Må bäste stam vinna!


Mvh Ledningen!
 

DeletedUser

Guest
Ordning och kommunikation

Då vi ett längre tag försökt göra er uppmärksamma på er egen oförmåga att hålla ordning på era medlemmar känner vi oss tvugna att agera. Då vi inte tänker sitta och titta på då ni plockar byar av oss gör vi slag i saken. Som man bädda får man ligga. Vi startade inte detta krig, det gjode ni genom er brist på kommunikation och förmåga att agera.
 

DeletedUser

Guest
Najs najs.. Go chrisaa ;)

En öl till Jonnson med :D

P.s Jonnson menar du inte "oförmåga" :)
 

DeletedUser

Guest
Vi har inga diplomatiska band till KGB-familjen och har aldrig haft det. AT's spelare har fått anfalla KGB sporadiskt om de vill det. När sedan 20 anfall på en å samma dag kom från KGB på oss skrev jag till oTTer och frågade om det var krig han ville ha. Han sa då att anfallen på oss inte var godkända. Efter det har vi inte anfallit KGB. Jag fick veta att ni planerade krig mot oss idag och oTTer bekräftade imorse att det var krig. Självklart backar inte vi titaner för krig, utan vi välkomnar er. Vi ägnar oss inte åt smutskastning, om det är den väg ni vill ta så varsegoda. Vi kommer inte sjunka till den nivån. Alla vet att AT krigar med värdighet och det tänker vi fortsätta med.

Vi önskar KGB-familjen lycka till!

MVH
Sozze
 

DeletedUser

Guest
Får bita sig i tungan när man ser det här, ska bli väldigt kul att bevittna. Önskar man hade fått kriga mot KGB innan man la av men det kanske kommer fler lägen. Lite kul att "brist på kommunikation" anges som anledning dock när det tar över ett dygn att få svar på minsta fråga när man då vänder sig till KGB men men, det är gammalt groll. Lycka till båda sidor!
 

DeletedUser

Guest
Jag vill passa på att förtydliga lite saker å ge lite historia till detta nu!

Lite historia mellan våra stammar; Troys eran gamle bundsförvant som startade hos oss en gång i tiden har utav någon outgrundlig anledning kunna attackerat våran familj med motivationen att det var personlig vendetta mellan Jonnson å han. Detta var något som Zeelene (ursäkta om stavningen inte stämmer) inte accepterade detta, om det inte gällde attacker på jonnson, men kunde inte göra ngt åt denne spelaren (Troys) eftersom han gjorde som han ville.

Och efter eran (-=AT=-´s) rekrytering av gamla A.X.E medlemmar, som ni inte heller uppenbarligen kunde "kontrollera", plockade ett antal byar av oss. Kontaktade jag er ytterligen en gång i detta ärendet, fick då reda på att dessa inte var okejade av eran stamledning. Då dessa fortsatte efter att Sozze sagt att de inte hade givits ett okejande tänkte vi att det bara fanns en utväg. Krig!

Jag hade inte okejat attackerna på er innan å gjorde det inte eftersom jag hade tänkt gör som det är brukligt att förklara krig minst ett dygn innan å på så sätt göra det på "rätt" sätt. MEN EFTERSOM -=AT=- ANVÄNDER SIG AV SPIONER å självklart har ett par spelare hos oss (ända upp i vår ledningen) enligt Sozze. Klarade ni er utan en krigsförklaring å startade upp detta på egen hand.

Jag välkomnar detta krig med öppna armar då det alltid är roligt då det rör på sig lite. Synd bara att vi inte fick starta det.


//oTTer
Ledare för -KGB-

(Ager min vän jag kommer sakna dig ;) )
 

DeletedUser

Guest
Jag vill passa på att förtydliga lite saker å ge lite historia till detta nu!

Lite historia mellan våra stammar; Troys eran gamle bundsförvant som startade hos oss en gång i tiden har utav någon outgrundlig anledning kunna attackerat våran familj med motivationen att det var personlig vendetta mellan Jonnson å han. Detta var något som Zeelene (ursäkta om stavningen inte stämmer) inte accepterade detta, om det inte gällde attacker på jonnson, men kunde inte göra ngt åt denne spelaren (Troys) eftersom han gjorde som han ville.

Och efter eran (-=AT=-´s) rekrytering av gamla A.X.E medlemmar, som ni inte heller uppenbarligen kunde "kontrollera", plockade ett antal byar av oss. Kontaktade jag er ytterligen en gång i detta ärendet, fick då reda på att dessa inte var okejade av eran stamledning. Då dessa fortsatte efter att Sozze sagt att de inte hade givits ett okejande tänkte vi att det bara fanns en utväg. Krig!

Jag hade inte okejat attackerna på er innan å gjorde det inte eftersom jag hade tänkt gör som det är brukligt att förklara krig minst ett dygn innan å på så sätt göra det på "rätt" sätt. MEN EFTERSOM -=AT=- ANVÄNDER SIG AV SPIONER å självklart har ett par spelare hos oss (ända upp i vår ledningen) enligt Sozze. Klarade ni er utan en krigsförklaring å startade upp detta på egen hand.

Jag välkomnar detta krig med öppna armar då det alltid är roligt då det rör på sig lite. Synd bara att vi inte fick starta det.


//oTTer
Ledare för -KGB-

(Ager min vän jag kommer sakna dig ;) )

Haha gillar användandet av ordet "okejade"
Dessutom är det inget fel i att använda spioner... Det är upp till ledarna för varje stam att se till att de inte finns spioner med dom vilket är en minnst sagt svår uppgift (särskilt för familjestammar som kgb)
^^
 

DeletedUser

Guest
Intressant med nytt krig, jag gillar att värld fyras gryta rörs om i med jämna mellanrum.
Hoppas yxorna är slipade och adelsmän redan skickade lite hit och dit, ser fram emot att kolla statistiken ikväll :)
 

DeletedUser

Guest
När KGB härmed har startat krig mot -=AT=- , så går vi titaner nu i fullskaligt krig mot KGB familjen.

Må bäste stam vinna!


Mvh Ledningen!

Grattis -=AT=- till vinsten då.... :rolleyes:

Varför ger bara inte KGB upp? De misslyckas ju i varje värld :p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
HAHA, ja som ja brukar kalla Axe - Flyktinglägret. Jo nog flög några över te AT, själv hoppas ja lite på att de blir slaktade :p (skulle ge mig + poäng, sa ju åt dem o ge fan i) Men dock så är De skillade och lär besegra KGB.

Fegen, hmm hmm undras vilken sida du står på i detta krig :D

KGB, ni har haft tur väldigt länge. Ja har backat upp er när ja var med i ledningen osv, förlorade nog medlemar te AT för det. Men ja ville int få Axe som en riktig stämpel av o slakta allys ;)

GL HF, hare o hell. ifall ni säljer gratisbyar, ge mig ett mejl så köper ja ett par av er :D
 

DeletedUser

Guest
Klassiskt AT o vara fega o använda spioner, heja KGB för rent spel utan spioner :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Intressant med ett krig med Titanerna eftersom inte jag kan komma ihåg att jag sett dom "in action" än. Men lägg märke till att dom har bättre ODa än alla KGB stammarna ihop ;)
 

DeletedUser

Guest
Lite kul att "brist på kommunikation" anges som anledning dock när det tar över ett dygn att få svar på minsta fråga när man då vänder sig till KGB

Hrmm, 2 dygn är mer korrekt enligt min erfarenhet dom senaste gångerna:mad:

Det är upp till ledarna för varje stam att se till att de inte finns spioner med dom vilket är en minst sagt svår uppgift (särskilt för familjestammar som kgb)
^^

Jepp, finns ett jävligt litet antal lyckade familjestammar och KGB är inte en av dessa, när ska folk börja inse att antalet spelare är skit samma om mer en hälften suger:confused:
Är säker på att det hade gått mycket bättre för KGB om dom satsat på att sätta alla bra spelare i en stam istället för att ha 2-3 olika stammar, man måste tyvärr släppa taget om dom mindre bra spelarna. Det känns som att det blir plus minus noll när det gäller er, det som är bra försvinner till stor del pga att ni har en massa skyddslingar som gör ingen som helst nytta:(

Ni kommer krossas som småkryp, så lycka till KGB bara (AT lär inte behöva några lyckoönskningar)
 

DeletedUser

Guest
Trevligt! :)



Mer behöver man väll inte säga, VÄRLDS krig uppskattas! ;)
 

DeletedUser

Guest
Imponerande att även WAR förklarar krig mot brödrastammarna KGB, att dom vågar gå på en sådan sammanslutning:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Imponerande att även WAR förklarar krig mot brödrastammarna KGB, att dom vågar gå på en sådan sammanslutning:rolleyes:

Ja precis, grymt vågat av oss.... Vi såg nu att KGB verkade svaga, och som alla vet vill vi ju ha tårtan (bollen) för oss själva och såg nu att KGB vart svaga. Vi gillar inte fair fights så vi valde att attackera när dom såg lättast ut att plocka bort, vi är ynkryggar jag vet...:(
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja precis, grymt vågat av oss.... Vi såg nu att KGB verkade svaga, och som alla vet vill vi ju ha tårtan (bollen) för oss själva och såg nu att KGB vart svaga. Vi gillar inte fair fights så vi valde att attackera när dom såg lättast ut att plocka bort, vi är ynkryggar jag vet...:(

wow :D erkänner du allt jag alltid påstått om er? :p

nej men seri, tror alla stammar gamar på kgb
 
Topp