Tippa när HP'n startar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jag fattar bara inte varför det är samma sak varenda gång en ny värld ska komma upp?! varför inte bara börja jobba med det hela liiitteee tidigare så kanske, och nu säger jag kanske, någon värld för en enda gångs skull faktiskt kunde hålla den tid som utlovas, låter det rimligt tycker ni?
 

DeletedUser

Guest
jag fattar bara inte varför det är samma sak varenda gång en ny värld ska komma upp?! varför inte bara börja jobba med det hela liiitteee tidigare så kanske, och nu säger jag kanske, någon värld för en enda gångs skull faktiskt kunde hålla den tid som utlovas, låter det rimligt tycker ni?

Faktiskt så hade vi en föreläsning i skolan igår, den handlade om att projektarbete. Han sa bland annat att man kunde ge en tid som man sedan kunde hålla, gärna ta mer tid än det verkligen behövs, så man sen kan lämna in arbetet i tid eller ett tag innan, då blir arbetsgivaren nöjd, i detta fall oss spelare.

Så om ni lovade mellan 12-14, så släpper ni världen 15.00, så är det bättre att ni lovar mellan 16-18, så ni kan släppa den klockan 15, då blir vi alla väldigt nöjda utan att veta att ni är sega ;)

Komplicerat värre, det är nog för att jag är trött :(
 

DeletedUser

Guest
Håller helt och hållet med! Lova inte en tid ni inte kan hålla!

Jag måste säga att jag har allvarligt talat börjat fundera på att inte spela runda 2 bara för att markera att jag inte tycker detta är okej!
 

DeletedUser

Guest
Som Twilight sagt, den som väntar på något gått väntar aldrig för länge. Men har man sagt en tid ska den hållas.
 

DeletedUser

Guest
Gaffel skrev att den skulle börja tre (15:00). Så får se om det håller.
 

DeletedUser

Guest
Ber om ursäkt för denna försening.

Världen öppnar 15.00!
 

DeletedUser

Guest
Faktiskt så hade vi en föreläsning i skolan igår, den handlade om att projektarbete. Han sa bland annat att man kunde ge en tid som man sedan kunde hålla, gärna ta mer tid än det verkligen behövs, så man sen kan lämna in arbetet i tid eller ett tag innan, då blir arbetsgivaren nöjd, i detta fall oss spelare.

Så om ni lovade mellan 12-14, så släpper ni världen 15.00, så är det bättre att ni lovar mellan 16-18, så ni kan släppa den klockan 15, då blir vi alla väldigt nöjda utan att veta att ni är sega ;)

Komplicerat värre, det är nog för att jag är trött :(

Det där stämmer så jävla bra, men då får vi våran kära HP snart då :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp