Time untill shutdown!

DeletedUser

Guest
Nu har Värld 5 stängts!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
M sant, det är jobbigt med tw med de är roligt med strategi spel

Det är förbannat beroendeframkallande detta spel, så får se hur länge man klarar av att inte sitta o logga in sen, utan abstinens.. forumet kan man ju bara inte dissa :awsm:
 

timrå

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med dig sarrow sluta typ ett halv år jag sen börja jag igen.. Gick fan inte att sluta tänka på spelet..
 

DeletedUser

Guest
Det e av både sorg och glädje jag kommer se världen sluta.

Det är sant idag är det mer beroende en skoj nästan men fan beroende e jobbiga att sluta med..
 

DeletedUser

Guest
Creds till Demons och de orginalspelarna som inte lagt av ännu. :)
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt har det ju varit ett bra tag nu!

Men har tyckt det varit både kul men samtidigt väldigt jobbigt väldigt ofta här på V5, man har fått anstränga sig i perioder vill jag nog säga. Kontot jag har nu tog jag över när det lågt på ca 300k och väldigt lugnt i K64 område som snabbt blev ett område jag ville freda. Men som bl a med samtal med Tonnib så kommer bilder fram ifrån när jag satt på detta nick och var en nybörjare i K56 :cool:

Livet går vidare alla krigare.

Stay frosty

/Rebz
 

Laumola96

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag var med i Demons tills jag kom upp i 325 K då slutade jag pga min hårda satning på innebandyn :( Hade varit grymt att vara med och besegra RS och RAV och all dem där... :crybaby: Men en del i mitt hjärta är glatt över att mitt Demons vinner, I'm a little part of it! :awsm::cool:
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Jag var med i Demons tills jag kom upp i 325 K då slutade jag pga min hårda satning på innebandyn :( Hade varit grymt att vara med och besegra RS och RAV och all dem där... :crybaby: Men en del i mitt hjärta är glatt över att mitt Demons vinner, I'm a little part of it! :awsm::cool:

Laumola96 :O var fan 2 år sen jag snackade med dig senast, det vara också du som gjorde mig till en av v5:s vinnare då du tog in mig i RR trots att jag låg under erat genomsnittliga poäng + var flykting från EOFC^^
 

DeletedUser

Guest
Attans, jag som tänkte vara rolig och kopiera när det var 22 dagar, 22 timmar, 22 minuter, 22 sekunder kvar. :(

Men men, jag tänkte på er i alla fall - håll ut, snart är ni i mål!
 

Xerxes51

Member
Reaktionspoäng
0
Värld 5 var den både roligaste världen och den första jag spelade på .se :)

Laumola96 du var en väldigt bra rekryterare :)

Är stolt över att ha varit en DEMONS spelare <3
 
Topp